Keresés

Részletes keresés

juxx Creative Commons License 11 órája 0 0 68324

Ha már témánál vagyunk, valakinek van esetleg képe a GySEV felklasszált Bh kocsijáról a 90-es évek első felében? Valószínűleg rövid ideig lehetett ez a kummantás...

Előzmény: HBweb hu (68323)
HBweb hu Creative Commons License 11 órája -1 0 68323

... vagy 1992/93-ban, amikor a BDV 017...020-asokból a szegedi gyorsokba csempészték át a 100-as Bmx-ek mellé az Amx-eket, cserébe a váciak/szobiak megkapták elsőosztályúra felklasszálva a 100-as Bmx-ek néhányát. 

Előzmény: alkotasu (68322)
alkotasu Creative Commons License 14 órája -1 0 68322

Megjegyzem, a felklasszálás nem példa nélküli a magyar vasút történetében. Az ABCa 4015-ös DSA eredetű kocsi korábban BCa 3522 volt.

Előzmény: Tractron (68320)
alkotasu Creative Commons License 14 órája -1 1 68321

Pár éve, mikor Győrbe mentem IC-vel, pont ezért nem vettem 1. o. jegyet, mert tudtam, hogy GySEV-es lesz a szerelvény, és nem akartam plusz pénzt fizetni egy gyakorlatilag nem létező szolgáltatásért. (Aztán a sors iróniája volt, hogy Rába kocsik voltak a vonatba sorozva, de ezt előre nem tudtam. De mindegy, kibírtam így is az olcsóbb jeggyel az olcsóbb helyen.)

Előzmény: Tractron (68320)
Tractron Creative Commons License 21 órája 0 1 68320

Egyáltalán nem értem, a GySEV-nek hogy van joga a 31-90 "ABmz" fülkés kocsijaiba elsőosztályú helyjegyet kiadni. Erősen az a gyanúm, hogy ha jobban át lennének vizsgálva, akkor vissza lennének fokozva csak másodosztályúra, mert az elsőosztály semmit nem nyúlt a másodosztályhoz képest, és a termes elsőosztállyal se száll versenybe szerintem.
Ez eredetileg is csak másodosztályú kocsitípus volt, a fülkék mérete ennek megfelelő. A (mű?)bőrülés meg függöny kb. "+0" értékű. A hely attól még szűkös, hat ember nem fog kényelmesen elférni.

Másodosztályúnak teljesen megfelel ez a kocsitípus, de az elsőosztálynak gúnyolás-gányolás egy vicc, ami talán jogilag se stimmel, bár én ehhez nem értek.

trebront Creative Commons License 3 napja 0 2 68319

igen, ráadásul szerintem szemből balesetveszélyes is (Henschelnél egy nagy sötét tömb közeledik).

korábban máshol ezt már végigzongoráztuk, de engem nem győztek meg a "lámpa elég látványos" magyarázattal. 2 erősen különböző kontrasztú homlokzati szín kell rá (egy a napsütésbe, egy a szürkület-takony időbe. sötétben meg ott a reflektor).

Előzmény: gumidani (68317)
trebront Creative Commons License 3 napja 0 0 68318

vagy ha a fél évente változó "végleges-egységes" színtervhez közelítünk (ez épp a V43 alapján):

Előzmény: trebront (68316)
gumidani Creative Commons License 3 napja -1 3 68317

Osztom a véleményét.

Egyrészt semmi szükség nincs időről időre újabb szinterveket készíttetni és azokat megvalósítani. Egyszer kell egy normálisat kiagyalni és slussz. A vasúti személyszállítás dolga több, mint 100 éve változatlan. Így nem is igényel újabbnál újabb dekorációt.

Másrészt egy olyan cégnek, amelynek millió megoldatlan problémája van, aljasság ilyen hülyeségre pocsékolnia akár egy forintot is. Olyan mintha a balesetet szenvedettet a szükséges gyógykezelés helyett csak kisminkelnék. 

Harmadrészt a mostani - szerintem - egyszerűen ronda. De ízlésekről nem érdemes vitatkozni. 

Előzmény: ka_TARZI_s (68314)
trebront Creative Commons License 3 napja -1 0 68316

m41 gagyin.. csak nehogy kiégjen a szemed :)

eredeti foto: wiki

Előzmény: Tractron (68315)
Tractron Creative Commons License 3 napja -2 0 68315

Szerintem kocsikon, motorvonatokon elmegy az új színterv, legalábbis az IC-s. (A személyvonati színterv szerintem túl rikító, nem kellemes, de pár dolognak okésan áll, nekem pont a régebbi járműveken jön be inkább.)
Mozdonyokon szerintem szörnyű az IC-s és a személyvonati is. Még jó, hogy Gigantról és Csörgőről nem láttam látványtervet, azokhoz hátha nem nyúlnak. (Bocs a kis OFFért)

Előzmény: ka_TARZI_s (68314)
ka_TARZI_s Creative Commons License 3 napja -2 5 68314

Nem tudom ki hogy van vele, én nagyon rühellem ezt az új dizájnt. Pótcselekvésnek tartom. Semmi gond nem volt a kék alapszín/fehér csíkok kombinációval.

Előzmény: TRQEN (68307)
turntable Creative Commons License 4 napja -2 1 68313

Ember, alkatrészt is kéne venni hozzá.Amíg meg nincs, a többiből vannak összerakva azok is, másik kettő már eleve hiányosból bontunk rá ezt-azt, hogy el tudjon menni belőle egy harmadik. Duma fentről mindig van, de kétlem én jövőre azt a plusz 100 kocsit. Spórolás megy ezerrel a kiprivatizált főműhelyekben is. Jövőre meg a fűtőházakat is ki akarjàk mellé privatizàlni.

Előzmény: Zolcsi67 (68311)
PLACI Creative Commons License 4 napja 0 0 68312

Nekem csak 2 kérdésem lenne: hol, és miből?

Előzmény: bzmot281 (68309)
Zolcsi67 Creative Commons License 4 napja 0 1 68311

Na ez az, hogy nem projektszerűen kéne dolgozniuk, hanem folyamatosan.

Előzmény: bzmot281 (68309)
TRQEN Creative Commons License 5 napja 0 0 68310

Milyen kocsik vannak még benne?

Halbik? 

És beletartoznak az ic kocsik is?

Előzmény: bzmot281 (68309)
bzmot281 Creative Commons License 5 napja -1 0 68309

Sziasztok! Ebben a "100 kocsit felújítunk" programban benne vannak a Schlierenek is? Úgy tudom, azok között igen magas a nem közlekedők aránya. 

TRQEN Creative Commons License 5 napja 0 3 68308

H-START 61 55 29-57 007-4 Bpee

TRQEN Creative Commons License 5 napja 0 2 68307

Itt is van :)

H-START 61 55

29-57 007-4

Bpee

Előzmény: TRQEN (68305)
Bugatti99 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 68306

Folyamatosan kapják. A következő a 004 lesz.

Előzmény: TRQEN (68303)
TRQEN Creative Commons License 2024.11.17 0 0 68305

Köszi! 

Küldök majd képet ha látok egyet

Előzmény: HBweb hu (68304)
HBweb hu Creative Commons License 2024.11.16 -2 3 68304

Akad már köztük új színtervű is: 
http://hbweb.hu/fg/fg02051/html/kep1024.htm

Előzmény: TRQEN (68303)
TRQEN Creative Commons License 2024.11.16 0 0 68303

Sziasztok!

 

Tudjátok esetleg hogy az IC3G (61 55 29-57) kocsik megkapták e már az új IC színtervet? 

Az összes kocsi pécsi honállomású.

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.11.14 0 2 68302

Az nincs, csak valaki rákérdezett, mert talán hozzá keveredett a tábla.

Mindenesetre az is szlovák területen maradt (50 56-ként érte a vég).

Előzmény: C50 (68301)
C50 Creative Commons License 2024.11.13 0 0 68301

Az is megvan még?

Előzmény: Alexander Pistoletov (68300)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.11.13 0 2 68300

Erre gondoltam.

A másik a 21-18 655, ami 51280/1972.

Előzmény: C50 (68299)
C50 Creative Commons License 2024.11.13 0 3 68299

Nekem ez az egy van, ha ilyenre gondolsz.

Előzmény: Alexander Pistoletov (68298)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.11.13 0 0 68298

Megvannak esetleg valakinek a csehszlovákoknak szállított Ba 4.4200, majd Ba 20-80 és 20-10), illetve Bai 4.5000, majd Bai 21-18 sorozatok gyári számai? Eddig összesen kettő darabhoz jutottam hozzá, egy fényképről, illetve egy fórumos hozzászólásból.

 

(Milyen érdekes egyébként, hogy az általunk is ismert magas profillal már akkor elkezdtek szállítani a ČSD-nek, amikor mi még nagyban a pápaszemeseket vettük át.)

RhB Creative Commons License 2024.11.11 0 0 68297

Köszi! Jobb későn, mint soha. :D

Előzmény: MTU-890 (68291)
RhB Creative Commons License 2024.11.11 0 0 68296

Az általam említett selejtezés (453-1 a #68277-ben) nem került be...

Előzmény: HBweb hu (68286)
M41 2180 Creative Commons License 2024.11.10 0 3 68295

HA az MVJ is beszáll a buliba, én nem tartom lehetetlennek. Gysev kocsikat már vizsgáztatnak.

Illetve ezeknek egy része csak futójavítás. Rendelkeznek érvényes fővizsgával csak bizonyos alkatrészek hiányoznak mert a minisztérium nem adott zsetont.

Előzmény: Dante001 (68287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!