Keresés

Részletes keresés

50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13176

Reméljük ez mind nem hiába lesz.

Előzmény: hkv (13174)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13175

Megnézik őt is Záhonyban. 

Előzmény: hkv (13174)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13174

arról nem tudok, hogy megnézik e, ma csak a két 900-as gépről volt szó.

Előzmény: 50558227103-5 (13173)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13173

Igen. A 006-ost is megnézik Záhonyban.

Előzmény: hkv (13171)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13172

A 220-asból meg lett a 219-es. 

Előzmény: zsiráftotya (13169)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 1 13171

Nézd ma elindult a két M40-es ügyében valami. Az, hogy mi jelenleg még nem publikus, de ha sikeres lesz, akkor megmenekülnek. 

Előzmény: 50558227103-5 (13170)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13170

Jó lenne legalább 1 db 900-ast meghagyni ( ez vonatkozik a két 0-ásra is ). 

Előzmény: hkv (13168)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13169

A 105 pédig valszeg 112 lesz

 

Előzmény: zsiráftotya (13166)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13168

A mai nap elindult valami, és reméljük a két púpos életében pozitív fordulatot fog hozni. 

Előzmény: 50558227103-5 (13165)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 13167

A 105-ből meg lett 112. 

Előzmény: zsiráftotya (13166)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.06.20 0 1 13166

A 105-225 már nincs Ud n a 225 ből lett a 209....

Előzmény: 50558227103-5 (13160)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13165

Igaz. Szolnokon nem csak ők az egyetlen leselejtezett gépek. Szegedről is elhozták a 207, 214 bobókat.

 

Előzmény: hkv (13163)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13164

Ritka hogy valami nem újhelyen bontódik!

Előzmény: 50558227103-5 (13162)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13163

Igen, de Újhelyen bontódnak a járművek és nem Szolnokon! És van egy utolsó esélyük még.

Előzmény: 50558227103-5 (13162)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 13162

Szolnokon vannak már. Debrecenben csatlakozott a kép púposhoz az M43 1142-es dácsia.

Előzmény: hkv (13161)
hkv Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13161

Hát nem olyan biztos, hogy darabolják őket! 

Előzmény: 50558227103-5 (13160)
50558227103-5 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 13160

Sajnos darabolás. A 909 még maradt Záhonyban, de őt is selejtezték, mint a 910, 911-est 2017.09.20-án Záhonyban.

Egyelőre a két nullás, a 003, 006 még megvan Záhonyban, még nem is selejtezték őket. A 115, 228 púposok sem lettek

állományból törölve. Reméljük még menekülni fog néhány gép még Záhonyból, mint a 103-as, bár itt felhozhatnám a 

105, 225 púposokat is Dombóvárról.

Előzmény: szalamander007 (13158)
cseuztompi Creative Commons License 2018.06.20 0 0 13159

Vajon a megfékezettség miatt vannak így besorozva?

Előzmény: szalamander007 (13158)
szalamander007 Creative Commons License 2018.06.19 0 1 13158

Ezekkel vajon mi lesz?

alkotasu Creative Commons License 2018.06.16 0 0 13157
smnks Creative Commons License 2018.06.14 0 0 13156

Már bocs, de:

1.- Én meg feltettem egy másik kérdést az ő hsz.-a kapcsán.

2.- Lepsénnyel kapcsolatban egy célzást próbáltam tenni, hogy talán már a kérdéses időpontban is oda tartott a nevezett Púpos.

Előzmény: M63,008 (13155)
M63,008 Creative Commons License 2018.06.14 -1 0 13155

Már bocs, de az illető egy kérdést tett fel...

Előzmény: smnks (13154)
smnks Creative Commons License 2018.06.14 0 0 13154

Szervusz!

Fehérvár-Repülőtérnél miből tudtad megállapítani, hogy konkrétan a 29-es vonal felé ment, és nem mondjuk a 30-asra?

Egyébként tegnap este Lepsényben láttam a 114-es Púpost az M40.209, az M61.006 és egy pft. szerelvény társaságában.

Előzmény: Mondeo Mk II (13145)
smnks Creative Commons License 2018.06.12 0 0 13153

Köszönöm!

Mindez '71.-ben... amikor még a nullszériás Csörgők sem készültek el.

Úgy látom, a gyártó mindenáron ki szeretett volna próbálni egy villamos erőátvitelű "Csörgőt" is! :-) 

Előzmény: Bárdos Imre (13152)
Bárdos Imre Creative Commons License 2018.06.12 0 0 13152

Rosszul emlékeztem! Egy másik iratban szóba kerül a beépítendő főgépcsoport és az új TC-k is. 

 

Előzmény: smnks (13146)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 13151

és sajnos tapasztaljuk,hogy ezt mennyire következetesen végre is hajtották!

Előzmény: braun (13150)
braun Creative Commons License 2018.06.12 0 1 13150

Ehhez még annyi adalék, hogy a MÁV-on belül is volt egy törekvés a dízelmozdonypark racionalizálására és ahol kell, korszerűsítésére. Még Szórádi Ervin írt erről egy komolyabb cikket a Vasút újságban. A fő csapás a motortípusok számának csökkentése lett volna, gyakorlatilag három motorcsalád maradt volna meg a PA4 (különböző hengerszámmal), 14D40 és a RABA 2156 és társai. Minden mást idővel teljesen kifuttattak volna.

Előzmény: Bárdos Imre (13147)
rm40 Creative Commons License 2018.06.12 0 2 13149

> ekkor érdeklődött a gyártónál, hogy mik a szándékai, amire azt a választ kapta, hogy a tervezett átépítésre 1972-ben nincs kapacítása.

 

Újabb apró mozaik a nagy múltú gyár rendszerváltás után történetének előzményei közül... 

Előzmény: Bárdos Imre (13147)
smnks Creative Commons License 2018.06.12 0 0 13148

Köszi!

Ez az 1977-ben (is) kilátásba helyezett feladat valami általánosabb törekvést sejtetett számomra.

De, ha nem is a MÁV -tól származott a kezdeményezés...

Előzmény: Bárdos Imre (13147)
Bárdos Imre Creative Commons License 2018.06.12 0 0 13147

Nem. Pista véletlenül bukkant rá a hírre a GMDL-ben, többet ő sem tud róla. Majd megnézem az ügyiratot, de emlékeim szerint csak arról van benne szó, miért nem csinálják meg az átépítést. Tulajdonképpen az egész azért került szóba a gyár és a MÁV között, mert a gyártó jelentkezett a vasútnál, hogy a kísérleti üzemre szüksége lenne egy mozdonyra, amit átépíthet. A MÁV felajánlotta az éppen baleset javításra váró 217-t erre a célra. Telt az idő, a vasútnak már szüksége let volna a talpra állított balesetes gépre, amihez már megérkezett az új főkeret is a gyártótól, de az átépítés nem kezdődőtt meg. ekkor érdeklődött a gyártónál, hogy mik a szándékai, amire azt a választ kapta, hogy a tervezett átépítésre 1972-ben nincs kapacítása. A vasút ezután intézkedett a gép mielőbbi, főkeretcserés felújítására, a Ganz Mávag meg még évekig rugózott a témán.

Előzmény: smnks (13146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!