Keresés

Részletes keresés

Istvan Szoka Creative Commons License 2018.04.09 -9 1 13023

Sorosgigantnak teljesen igaza van nemvagytok kepesek felfogni hogy a puposoknak annyi,elhasznalodtak es nincs hozzajuk semmi ezzel mar nem lehet mitkezdeni!!!Nem azt mondtam hogy nem jok semmire de az hogy toldozzuk foltozzuk az nem az igazi!!!Nyilvan lehetne vadiujj jendrassik motort gyartani hozzajuk ha lennenek pupos orult milliardosok de az meg nincs ugyhogy bekell ernunk azzal hogy meg lathatjuk oket dolgozni egy keveset!!!!Igazabol az lenne az igazi ahogy az elobb emlitettem es lenne ra anyagi forras legalabb 2-3pupost ugy kellene felujjitani mint a 17-es NOHABOT!!Fel kene oket ujjitani az utolso csavarig!!!!

Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13022

Mégis minek? Nincs már feladat egy ilyen kategóriájú gépnek.

Előzmény: nohab (13000)
Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13021

Az már nincs, mint régen, hogy egymást tapossák a népek.

Többek között azért, mert több vonat között oszlanak el. De frekventált időben közlekedőknél bizony előfordul.

Előzmény: braun (12954)
Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 1 13020

A többi nyaralós vonat is jellemzően nem jól kihasznált. A Kék Hullám is Bp-Székesfehérvár között volt teli, tehát nem a nyaraló célközönség használta, hanem elővárosi vonatként utaztak rajta. Plusz voltak azok az alacsony szociális helyzetű emberek aki Bp-ről vagy Fehérvárról  utaztak le egynapos "nyaralásra" - de csak a Velencei-tóhoz.

Gárdony, Agárd után már lézengett a nép mire a Balatonhoz ért a vonat. 

Visszaúton dettó, paradox módon Fehérváron kezdett megtelni.

 

Jó sok baromságot összehordtál. Kezdve azzal, hogy a Kék Hullámok nem álltak/állnak meg sehol a Velencei-tó mellett. A többi megállapításod is ennyire valós.

Előzmény: fantal (12950)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.04.08 0 1 13019

Akkor épp itt az ideje,hogy megkóstold őket

 

Előzmény: sörösgigant (13014)
nohab Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13018

Milyen 2-3? Nem a meglévőkről beszélek, hanem az egykori tervekről. Nagyobb tengelyterhelés nem lett volna, energia viszont igen.

Előzmény: M63,008 (13008)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13017

OFF:

Hát ez az. Egy Budweiser annyi a boltban, mint a zöld Dreher. Hát nem kérdés a választás:)

ON

Előzmény: Izsó001 (13016)
Izsó001 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13016

Off

 

""jobb kukoricasörök", Soproni, Dréher"

 

Azaz kukoricasöröklöttyök mint Soproni, Dréher,...

Árukhoz képest meglepően, az előzőekhez képest meg összehasonlíthatatlanul jó cseh sörök is vannak abban a boltban. ;) 

On

Előzmény: sörösgigant (13014)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13015

A 400-as retyrotty 800-at.

Előzmény: sörösgigant (13013)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13014

Féloff. olyant még nem ittam. Válogatós vagyok. Napi szinten a "jobb kukoricasörök", Soproni, Dréher, gálában az IPA-K, FŐLEG A lOBKOWITZ VAGY MI A ROSSEB, ILLETVE sTAROPRAMEN, uRQUELL...

Előzmény: zsiráftotya (13012)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13013

A retrotty nem Pupos....

 

Amíg Kaposváron voltak úgy 550 kW-ot tudtak. Az is túró de elég volt a tartalékra, kirohanósokra. 

Amúgy szerették őket mert klíma, meg minden és "újak" voltak...

Előzmény: braun (13011)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13012

A vonaton többféle finom Fűtőház sör lesz...

Előzmény: sörösgigant (13009)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13011

Itt arról volt szó, legalábbis eredetileg onnan indult a beszélgetés, hogy egy normális remot, ami teljesítményben gyakorlatilag a Csörgő kategóriája, annak lenne létjogosultsága. 

Előzmény: M63,008 (13008)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13010

A 2010-es 2 db-on kívül is került elő?

Igen.

Előzmény: alkotasu (13005)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13009

Lejárt az idejük, ennyi. 

A Pupos nagyon vén, nagyon elhasznált és karbantartás 0 volt....

Az off mozdony meg amúgy is egy feszített üzemű,( ha ment akkor nagyon, ha nem akkor nagyon nem...) jószág. A karbantartás vagy inkább karban nem tartás azért folyamatos volt, de szintén elöregedtek. Erősebbek, a fűtésük jobb, kevésbé macerás volt mint az ontopic kedvencünknek...

Drukkolok hogy kibírja az utat, gondoltam befizetek a menetre, de meggondoltam magam: bent szorongani a "hozzáértők", a rajongók között a vonaton, hallgatni a baromságokat, csillagászati áron inni a lidlis langyos sörnek nevezett lópisát...-:)

A konyhához meg semmi közöm ( ilyenkor sajnálom hogy nem noszis vagyok...) , vagy ha igen akkor fintorogni a masina harmatos teljesítményén....-:)

 

Kis régi történet: Ha a pl. a 8234-et váltottam, vagy a 824-es gépét, akkor az első kocsiban dekkoltam a peronon, és hallgattam, illetve csekkoltam hogy húz, 1-d-ben mennyire gerjed fel ( igen, a a motorok hangján lehetett hallani ! ), hogy pörög ki, a turbó állapotáról is meg lehetett győződni, mert "hazafelé " a hosszú orra volt a kocsik felé....

 

 

Előzmény: M63,008 (13008)
M63,008 Creative Commons License 2018.04.08 -1 1 13008

Na persze; bár gondolom ezt csak viccnek szántad.

Energiaszolgáltatás nélkül, nagyobb tengelyterheléssel, ugyanolyan esés-keléssel, és azzal a 2-3db mozdonnyal megváltjuk a világot... :-)

Előzmény: nohab (13000)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13007

"Meg a bobó, meg a többi kacat vonali erőltetése helyett."

 

 

Milyen Bobozásról beszélsz?

 

 

 

"A 41-esek is esnek-kelnek sajnos."

 

 

Ahogy a Púposok is teszik/tennék olyan karbantartás mellett.

Előzmény: segélyvonókészülék (13001)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.04.08 0 1 13006

De minek ha van belőlük elég példány és nem kell még egy tipus nyűgjeit,költségeit viselni? 

Előzmény: nohab (13000)
alkotasu Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13005

A 2010-es 2 db-on kívül is került elő?

Előzmény: braun (13004)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13004

egy zsírban eltett VFE motort is

Röhögni fogsz, de egyébként igen. Került elő néhány pár száz üzemórás motor, amik szükségáramforrások gépei voltak. Nem nagy munkával át lehet őket alakítani vasúti üzemre és gyakorlatilag olyan, mint az új.

Előzmény: segélyvonókészülék (12989)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13003

Ez azért feladattól is függ.

Ha tilitolizol három kocsival, az azért más, mint egy csillió tonnás kővonat.

Előzmény: usgyiremot (13002)
usgyiremot Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13002

Most egy kicsit megzavarodtam, ezek szerint eljutottunk oda, hogy a vonali nosztalgiaüzem tönkreteszi a nosztalgia járműveket, az anyagolás viszont kíméli őket?

segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13001

Meg a bobó, meg a többi kacat vonali erőltetése helyett.

A 41-esek is esnek-kelnek sajnos.

Előzmény: nohab (13000)
nohab Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13000

M41 helyett pl.

Előzmény: 1047 005-2 (12979)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.07 0 0 12989

Biztos vagyok benne, hogy az ex-225 jól fel lesz készítve az útra

 

Na! Újravezetékezik? Meg találtak valahol az M-zárolt fékezett habzásúak között egy zsírban eltett VFE motort is?

Előzmény: EMD sound is music (12988)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.04.07 0 2 12988

Ne legyél már ennyire kretén! :-D Biztos vagyok benne, hogy az ex-225 jól fel lesz készítve az útra, és semmiféle probléma nem lesz vele! A tulajdonos elemi érdeke is ez, hiszen profittermelés céljából tervezik üzemeltetni.

Előzmény: Istvan Szoka (12985)
alkotasu Creative Commons License 2018.04.07 0 3 12987

Ne, mert majd ott is elkezdi firtatni, hogy nem döglik-e be az autópályán... Menjen inkább gyalog! Akkor biztosan odaér. De ha mégsem, akkor sem fogja hiányolni senki sem... :-)

Előzmény: V43 1359 (12986)
V43 1359 Creative Commons License 2018.04.07 0 3 12986

Te inkább menj busszal, neked az a biztos! :-)

Előzmény: Istvan Szoka (12982)
Istvan Szoka Creative Commons License 2018.04.07 -4 0 12985

Tehat lehet hogy elmarad az ut!?Hacsak nem a NOHABBAL megtartjak hamar szervezik az utat!!!!

sörösgigant Creative Commons License 2018.04.07 0 0 12984

Jó kérdés.....

 

Még mielőtt szétszednének a többi fanok ( mert annak tartom magamat is...) drukkolok neki, de sajnos vagy inkább szerencsére nem hajtom már őket, de .......A hírek, illetve ahogy látom-hallom őket sajnos nem sok jót jósolok egy terhelt, igazi hajtós személyvonatozásnak. 

Tolatgatni, anyagolni, kitolózni nem ugyanaz az mint pl. egy jó kis ablakossal döngetni.....

Előzmény: Istvan Szoka (12982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!