Itt a helye minden adatnak,képnek videónak,ami a jó öreg Púposokkal kapcsolatos.Emlékezzünk meg méltán a Ganz-MÁVAG egyik legjobb,sokak által kedvelt dízeléről....még mielőtt végleg kihalnak!
Sorosgigantnak teljesen igaza van nemvagytok kepesek felfogni hogy a puposoknak annyi,elhasznalodtak es nincs hozzajuk semmi ezzel mar nem lehet mitkezdeni!!!Nem azt mondtam hogy nem jok semmire de az hogy toldozzuk foltozzuk az nem az igazi!!!Nyilvan lehetne vadiujj jendrassik motort gyartani hozzajuk ha lennenek pupos orult milliardosok de az meg nincs ugyhogy bekell ernunk azzal hogy meg lathatjuk oket dolgozni egy keveset!!!!Igazabol az lenne az igazi ahogy az elobb emlitettem es lenne ra anyagi forras legalabb 2-3pupost ugy kellene felujjitani mint a 17-es NOHABOT!!Fel kene oket ujjitani az utolso csavarig!!!!
A többi nyaralós vonat is jellemzően nem jól kihasznált. A Kék Hullám is Bp-Székesfehérvár között volt teli, tehát nem a nyaraló célközönség használta, hanem elővárosi vonatként utaztak rajta. Plusz voltak azok az alacsony szociális helyzetű emberek aki Bp-ről vagy Fehérvárról utaztak le egynapos "nyaralásra" - de csak a Velencei-tóhoz.
Gárdony, Agárd után már lézengett a nép mire a Balatonhoz ért a vonat.
Visszaúton dettó, paradox módon Fehérváron kezdett megtelni.
Jó sok baromságot összehordtál. Kezdve azzal, hogy a Kék Hullámok nem álltak/állnak meg sehol a Velencei-tó mellett. A többi megállapításod is ennyire valós.
Féloff. olyant még nem ittam. Válogatós vagyok. Napi szinten a "jobb kukoricasörök", Soproni, Dréher, gálában az IPA-K, FŐLEG A lOBKOWITZ VAGY MI A ROSSEB, ILLETVE sTAROPRAMEN, uRQUELL...
Itt arról volt szó, legalábbis eredetileg onnan indult a beszélgetés, hogy egy normális remot, ami teljesítményben gyakorlatilag a Csörgő kategóriája, annak lenne létjogosultsága.
A Pupos nagyon vén, nagyon elhasznált és karbantartás 0 volt....
Az off mozdony meg amúgy is egy feszített üzemű,( ha ment akkor nagyon, ha nem akkor nagyon nem...) jószág. A karbantartás vagy inkább karban nem tartás azért folyamatos volt, de szintén elöregedtek. Erősebbek, a fűtésük jobb, kevésbé macerás volt mint az ontopic kedvencünknek...
Drukkolok hogy kibírja az utat, gondoltam befizetek a menetre, de meggondoltam magam: bent szorongani a "hozzáértők", a rajongók között a vonaton, hallgatni a baromságokat, csillagászati áron inni a lidlis langyos sörnek nevezett lópisát...-:)
A konyhához meg semmi közöm ( ilyenkor sajnálom hogy nem noszis vagyok...) , vagy ha igen akkor fintorogni a masina harmatos teljesítményén....-:)
Kis régi történet: Ha a pl. a 8234-et váltottam, vagy a 824-es gépét, akkor az első kocsiban dekkoltam a peronon, és hallgattam, illetve csekkoltam hogy húz, 1-d-ben mennyire gerjed fel ( igen, a a motorok hangján lehetett hallani ! ), hogy pörög ki, a turbó állapotáról is meg lehetett győződni, mert "hazafelé " a hosszú orra volt a kocsik felé....
Röhögni fogsz, de egyébként igen. Került elő néhány pár száz üzemórás motor, amik szükségáramforrások gépei voltak. Nem nagy munkával át lehet őket alakítani vasúti üzemre és gyakorlatilag olyan, mint az új.
Most egy kicsit megzavarodtam, ezek szerint eljutottunk oda, hogy a vonali nosztalgiaüzem tönkreteszi a nosztalgia járműveket, az anyagolás viszont kíméli őket?
Ne legyél már ennyire kretén! :-D Biztos vagyok benne, hogy az ex-225 jól fel lesz készítve az útra, és semmiféle probléma nem lesz vele! A tulajdonos elemi érdeke is ez, hiszen profittermelés céljából tervezik üzemeltetni.
Ne, mert majd ott is elkezdi firtatni, hogy nem döglik-e be az autópályán... Menjen inkább gyalog! Akkor biztosan odaér. De ha mégsem, akkor sem fogja hiányolni senki sem... :-)
Még mielőtt szétszednének a többi fanok ( mert annak tartom magamat is...) drukkolok neki, de sajnos vagy inkább szerencsére nem hajtom már őket, de .......A hírek, illetve ahogy látom-hallom őket sajnos nem sok jót jósolok egy terhelt, igazi hajtós személyvonatozásnak.
Tolatgatni, anyagolni, kitolózni nem ugyanaz az mint pl. egy jó kis ablakossal döngetni.....