Nagypapa ex-autója, kevés km-el (valós 71.000 km !), szervízkönyves és megkímélt, garázsból, stb, stb és (típuson belül) viszonylag ritka. A kisöreg tulajdonában volt 21 évig. Ő volt az első tulajdonosa itthon, előtte az osztákoknál két tulajdonosa volt csak az autónak ami a szervízkönyvben is lekövethető.
Miután felhoztam egy hete, cseréltem rajta kipufogót a középső dobig (új, Bárdiból) kapott egy gyújtáselosztót, friss olajakat és egy kis átvizsgálást. Most már pöcc-röff és megbízható (az utolsó 10 évet gyakorlatiag a garázsban töltötte, néhány alkalommal mentek vele az orvoshoz, meg a szomszéd srác kétévente elvitte vizsgázni). Papírjai, tulajdonviszony, tiszták vizsgája augusztusig van.
'81 Opel Ascona C 1.6 luxus (automata + sonnen-schiebedach, gyári vonóhorog, stb
Akit érdekel kérem hívjon, az autó Bp-en tekinthető meg : 0670-2705280
Hát.... én nem vigasztalnálak jó hírekkel, ezekben az audikban minden, ami elektromos újra és újra elromlik :-) Legalábbis az én 100-asomban (amivel 2010-ben voltunk yetrón) ez volt, és nekem úgy tűnt az autdi fórumot nézegetve, hogy ez általános. Azért infók:
- egyetlen audi szerelőt találtam, aki érti is a dolgát, ő jó messze van dél pesten (én is budai), de más nem bírt normálisan hozzányúlni Gugyella István 30/940-4254 ő szerencsére bontó is, tehát van esély rá, hogy ez-az kerül nála elérhető áron
- a motor alapjárai gondja akármi lehet, lecsúszott vákuumcsőtől beszart elektronikáig, viszont mivel minden bizonnyal bosch, ezért nem kell feltétlen speckó audis mester hozzá, elég egy olyan, akit tényleg érti ezeket. Van ugye a TC-n sokat látott Novoth mester, meg vannak az érdiek http://injektor.hu/ én az utóbbi helyen voltam, meg is csinálták (pedig a 100-asomban KE-III Jetronik volt, ami kb 10-es szorzó szopásban egy sima K-Jetronikhoz képest), de ez relative vastag summa lesz, pláne a vételárhoz mérve. Mondjuk megéri, erre költsél, ha élvezni akarod a kocsit.
Én a 100-ast anno 350ért vettem, bőven egy milla felett járt már, amikor még mindig nem volt jó. Persze én faszul vásároltam (tényleg, nem a megnyugtatásodra modnom), és voltak benne drága extrák, ami ha jól értem nálad nincsenek, de ha tényleg jóra akarod megcsinálni, biztos, hogy bőven 6számjegyű lesz csak a műszaki tartalom.
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 1988-as évjáratú Audi 80-ast, szeretetből, kedvtelésből. Természetesen szinte egyetlen porcikája sincs, ami megfelelően működik. 199 000 Ft-ért az ember nem vár csodát. Kérdésem az lenne, hogy tudtok-e olyan szerelőt, aki hajlandó lenne foglalkozni vele. Olyan dolgokra gondolok, minthogy magas az alapjárat (2000-es fordulatról meleg motorral sem akar lejjebb menni); a vészvillogó kapcsolója csak a baloldali indexlámpát kapcsolja be; valamelyik korábbi tulajdonos barbár módon, szigszalaggal beépített egy új ISO-s autórádiót, de én szeretném visszaépíteni a régi Audi Betát, amit a Vaterán vettem hozzá; a fűtőventillátor csak harmadik fokozatban kapcsol be, ami, ahogy utánaolvastam, azt jelenti, hogy egy ellenállást kellene kicserélni benne; szóval ezer és ezer ilyen apró pici javítanivaló van benne. Rá kéne szánni néhány órát, amit természetesen én megfizetnék. Van-e olyan szerelő Budán, Buda környékén (messzire nem mennék vele, jelenleg a XI. kerületben áll az autó egy mélygarázsban), aki az ilyenekre nem mondja azt, hogy hagyjam békén, hanem hajlandó apránként, akár több részletben, akár hónapok vagy évek alatt, de úgy "felépíteni" nekem, hogy egyszer majd minden ugyanúgy működjön rajta, mint újkorában. Tisztában vagyok vele, hogy a vételárát egyszer, talán kétszer is rá kell még költenem. Fényezéssel együtt majd egyszer háromszor, négyszer. De sebaj. Azt szeretném, ha 30 éves korára szép és jó lenne újra. Köszönettel: Gyuri http://audi1988.blog.hu
Elkészültünk a jövőévi Yetro tervezetével, rövidesen a jelentkezés is megkezdődik. Addig is olvassátok a kiírást a www.yetro.hu oldalon, és kedvcsinálónak álljon itt egy kis video-beharangozó:
Havalaki nem olvasta volna még a honlapon, vagy nem kapott levelet:
Kedves Yetrósok!
Szeretettel meghívunk benneteket egy szeptember végi kirándulásra a Börzsönybe, ahol házigazdáink ízletes ebéddel, és érdekes programokkal várnak bennünket.
A programból ízelítőként csak annyit, hogy lesz benne bánya-látogatás, kisvasutazás, kilátó meghódítás!
Mi is szeretnénk veletek néhány szót váltani a jövő évi versenyről helyszín (Gerecse-Vértes-Kisalföld, Zala-Őrség, Mecsek-Villány), finanszírozás és … kérdésében.
Továbbiak a www.yetro.hu-n, illetve e-mailben vagy nálam telefonon!
Jelenleg 19 csapat nevezett, reméljük, hogy a jövő héten megjelenő Youngtimer újságban szereplő hirdetés is hoz még néhány új érdeklődőt, és néhányan még az "állandó" tagok közül sem jelentkeztek, talán még ők is felütik a fejüket.