nagyon szimpatikusnak tartom, hogy a szerzőlistára felkerültek a régi nevek, végre, pedig pl pele már a deep pressrol hianyzott, bence a MM-rol stb, és most végre korrekt.. :)
egyébként nekem úgy tűnik, jobbak azok a számok, amikben raga is benne van szerzőként.. lehet, hogy zolika a kliséfelelős? bár erre már korábban is utaltam, hogy jó dolog a sláger, csak kell bele egy ötletgyáros is, hogy kijöjjön az egyensúly.
--==a Topiknyitó Lemezkritikája part2.==--
6. Az ajtó nyitva áll
zene: 1 (ennek fényében/árnyékában a Százezer percet utólag felhúzom 2-esre!)
szöveg: 1 (alá)
Sablonos zene, a szöveg gyerekes, néhol közhely, másutt meg komolytalan, amolyan életem első verse jellegű.
7. Megvédelek
zene: 5
szöveg: 4
Na, rakendról. Igaz, ez állítólag régi szám, az eredeti alap ki tudja kitől van Jó, húzós, érdekes, bulis, ugrálós. Izmos tetkós felkarhoz ez illik. :) Jó kis félhangok egymás után, végre nekem való fincsi beteges antisablonos hangközök és akkordok, mmmmm! Kurvajó!
A szöveg néhol gügye, a gorillas rész nem tetszik.
8. Éget a vágy
zene: 4
szöveg: 3
Na, most ez meg a rock-rész a lemezen? :) Egyszerű, dögös, hallgatni kellemes, gyenge szöveg.
9. Időgép
zene: 3
szöveg: 2
Strandnóta. Nyári balatonparti radiós műsorok aláfestésére bikinis lányok mögé. Tölteléksláger.
10. Ébredés
zene: 2.5
szöveg: 4
Hú, popba fordultunk megin. Neeeeeeeeee. Ez a dal jobb volt az előző lemezen. Tiszta nyolcvanas évek Sztem nem illik a komoly mondanivalóhoz ez a buta, prüntyi zene. De legalább van szóló.
11. Mc.Kenzie
zene: 0.5
szöveg: 5
Ez a dal sztem a régi klipváltozatban volt a legjobb, fölösleges volt hozzányúlni, szarabb lett. Sokkal. Gyors, komolytalan, pattogó, buta, értelmetlen, jellegtelen zene, egy eredetileg meaningful szöveghez. Lehet, hogy nem tudnak angolul? Vagy a közönségről feltételezik? Halló!! Vagy ha ennyire kurvára semmit nem jelent MM-éknek a szöveg, akkor mi a francnak játsszák? I never tried to live/Tried to live like the others/I can only blame myself/To quit it now Hát, igen.
12. King of the night
zene: 2
szöveg: 4
A McKenziehez képest jobb. :( Túl gyors!!!!
13. Egy angyal figyel
zene: 3
szöveg: 2
Klisés szöveg, töltelékdal. Uncsi, de jól szól.
Összefoglalás:
Elkapkodottnak érzem a lemezt, mert látszik, hogy vannak jó dalok, van potenciál a fiúkba, de a revival nagy örömére azonnal ki akartak jönni valamivel. A Játékos promója melletti szövegben október 1.-i dátumot olvastam egy helyen, amiből arra következtetek, hogy a nyári összeállás után már koraősszel stúdióban nyomultak Jobb lett volna több, érettebb dalból válogatni.
Szerintem érdemes volna a zenekarnak szűkíteni a palettáját, már ami a totálisan klisés gagyi pop avagy diszkó dalok és a húzós zúzós rock közt van tudom, lehet, hogy nekik mind tetszik, ez oké, én is hallgatok Sepultura után Neotont gond nélkül, de egyazon lemezen valahogy nem jól jön ki, az az érzésem, hogy nem tudják, mit akarnak. Hogy zúznának, mert trendi és tetkós, és nyálaznának, mert az siker meg eladható. Pedig van eladható és sikeres zúzda meg lehet a nyálasat is egyénien csinálni, szóval nem akarok semelyik stílus ellen szólni, de most akkor mégis mi ez?? Nekem személy szerint persze a Megvédelek, Machine, Másvilág vonulat tetszik jobban. :) Csupa MM-betü, ez jelent vmit!! :)
A régi dalokhoz szerintem fölösleges volt nyúlni, csak ront az egészen. Szarok lettek, értelmetlen az egész, az a 10-20 ember, aki emlékszik rájuk, nem egy tömeg. Ami nekem mondjuk a régi hangzásból hiányzik, az a Bence féle wah-wah. Sztem a wah pedál egy kitűnő eszköz rá, hogy érzelmet vigyen a zenébe, egy kis egyéniséget, feelinget. Azt hiszem Dandó profi Zolikának nem jelentene kihívást, hogy rálépjen, és egy kis kellően elborult taposás nagyban csökkenthetné a sablonosságot. Persze erre sok más eszköz is van. (Például a művészi ihletés, haha, bocs.)
Ja, és érdemes lenne BDL-val is szöveget íratni, sőt! A tegnapi Hooligans-gyorstalpaló hallgatónapom egyik érdekes eredménye az lett, hogy az új lemezük nem is annyira, de a Kánaán viszont komolyan tetszik, és ráadásul nagyrészt a szövegek miatt(!) is, persze csak a Hooligirls-részig bezárólag... :p
Szal, ha egy szóval kéne összefoglalnom: potenciális.
5: nagyon tetszik, 4: jó 3: elmegy 2: nemtetszik 1: szar.
Igyekszem a tőlem telhető legobjektívabb formámat hozni, úgyhogy ami tetszik, azt elmondom, ami nem, az pedig tényleg, szóval ez a mostani véleményem, és punktum!
1. Intro
zene: 3
szöveg: 2
A zene jó, semmi különös, intró aláfestés, a célnak megfelel, még jól is szól, adja a hangulatot. Ez a szám a szövegről szól. Maga a szöveg szövegezése is rendben van, nekem inkább a gesztus nem tetszik. Ganxta hires Zoli bemutatja a bandát. Ez szép, de valahol nem degradáló? BDL-val a színen, a kismillió buli, cikk, stb kizárt, hogy ne jutna el mindenkihez az üzenet, hogy a Kartel haverja vagyunk. De egyből így jönni ki, egy ilyen olcsó reklámfogással indítani egy lemezt? Mert ez én gondolom, hogy igaz, hogy Zoli jóbarát, hogy szereti őket, és ez szép és megható de akkor is, ez egyszerűen protekciózás. Az új felállás első megnyilatkozása a tökúgy nézünk ki, mint a H. image prezentálása után: és a Ganxta Zoli haverja vagyunk, nézzétek, rávettük, hogy elmondja. Ajjajaj.
2. Machine Mouse
zene: 4
szöveg: 4
Jó bulis szám, a maga nemében még változatos is, érdekes. Vajon mit lehet majd nézni a filmvásznon?? :) Nem egy rocktörténeti spanyolviasz, de jó hallgatni, és őszinte. Teccenek a kórusok.
3. Más-világ
zene: 4
szöveg: 4
Jól indul. Már az első riffből ordít, hogy ez ilyen receptre készült dolog, de legalább érzelmes. A második riff is jó. Meg persze az egész lemez kurvajól szól. A refrén aztán kiábrándítóan kiszámítható. Erre persze a konformista szakik azt mondanák, hogy ügyes meg, hogy ez való ide, de nekem lebiggyed a szám, hogy jajistenem, 100-ból 99 zenész ezt írta volna. Fogom a fejem. :( Miért kell egy érdekesen, izgalmasan induló egyedi dalt ilyen durván sablonosan ledózerolni? Namindegy. A szóló is tankönyvi. A szöveg nem rossz, de majd kiváncsi lennék, miről szól.. átélem újra mit? :)
4. Játékos
zene: 3
szöveg: 2.5
Ahányszor meghallgattam ezt a dalt régen (rádióból), pár perccel utána rejtélyes mód mindig Ákos Ilyenek voltunk-ját kezdtem dudorászni. Próbáltam összeelemezni őket, a sebesség és talán a hangnemek is mások, de van bennük valami szörnyen egykaptafa, valami ősrecept, amire már kismillió dal született magyarhonban. A célnak persze kitűnően megfelel, ez egy nagyon radióbarát dal. A szöveg (is) közhelyes. Van vmi, ami engem(!) András énekében a kezdetek óta egyszerűen irritál, és nem tudok rájönni, mi .. csak vmi furcsa. Mintha akcentusa lenne vagy orrhang, vagy tájszólásban beszél?? Ez semmiképp sem hiba, csak idegesít, főleg, mert nem tudom, mi.. Any idea?!?
5. Százezer perc
zene: 1
szöveg: 1
Űberklisé. Ez a dal a honi könnyűzenei palettán bárkié lehetne. Még akár Zoltánerika is. Bárki. Semmi MM-es nincs benne, semmi rakendról, semmi emberi. Vannak benne jó dolgok, jól szól a refrén, csak egyszerűen megalázó. Mintha egy felnőtt ember szájába bébipapit adagolnának kiskanállal, partedlivel, mert hátha nem tudja megrágni. A szöveg néhol közhelyes, másutt egyszerűen bugyuta.
Track 6: Nem volt szerencsés számomra- a tracklist összeállítása, hogy miután az előző völgymenetben kritikus szintre emelkedett bennem a kliséundor, akkor még ezt megfejelik mégeggyel. Jobb lett volna ide a 7-es Megvédelek.. mindegy, megoldom. kávészünetet tartok. :)
Igen, igazából meg tudtam volna fogalmazni magam szófosás nélkül is, sztem akkor van gáz, ha egy zenekar image-e és dalai nem klappolnak, és főleg, ha ezt az ellentétet még csak nem is kommunikálják le emberi oldalról. Rákendról, kendő, tetkó, bőrcucc - ezek vagány dolgok (erő, bátorság, energia, egyéniség, lázadás). A konformista popmenetek, biztonságra, tuti tetszéselnyerésre, köznép ajnározására, izléskiszolgálásra hajtani, felszínes szövegekkel, ez nyuszika. A farkasbőrbe bújt bárányka vagy tigrisjelmezes nyuszika esetén pedig már csak az őszínteség menthet meg a blamázstól. Ezt most szintén nem konkrét bandára mondom, vagy legalábbis nagyon sarkítottam.
Egyébként most épp Hooliganst hallgatok (továbbképzés jelleggel) :)
Soffi: ok, vegyük alapul azt, hogy nem nekünk, régi fan-eknek akarnak játszani, és hogy az új rajongókat kurvára nem érdekli a múlt - akkor miért írják le a hivatalos biográfiában és sajtóközleményben azt, hogy "A már több mint 10 éve működő zenekar felállása múlt év nyarán újult meg....." (ami ráadásul hazugság is merthogy az utóbbi 5-7 évben nem is működött a zenekar, de ezt is kitárgyaltuk már korábban)?
Aztán a dilettantizmusról: Bencét tudjuk ki, Diabloról is tudjuk már, hogy ki, szóval azt hiszem nem igazán kéne őket a dilettánsok közé sorolni (ugye jól értettem, hogy mindenki, aki a régi MM mellett állt ki itt a fórumon, az szerinted hozzá nem értő.......már kettőt megcáfoltam, de amennyit Dóráról tudok, őt se nevezném annak......)
Ja, meg még azt akartam kérdezni tőled, hogy ugye a "megélnek belőle" alatt a Hooligans-et értetted? Merthogy az új MM esetében még nem igazán hallottuk sem lemezeladási, sem koncertlátogatottsági adatokat...
Dórához meg annyit tennék hozá, hogy az jutott eszembe a beírásodról, amikor anno Betty Love elkezdett szólózni.....ugyebár a Soho Partyban nem sok mindent csinált, de aztán úgy döntött, hogy bakker, márpedig én megtanulok énekelni....és én ezt marhára tiszteltem benne, még akkor is, ha a zenéjét továbbra sem kedveltem....
(p.s.: a válaszom a hozzászólásod első felére vonatkozott, a másodikat, amiben többek közt hazugnak, okoskodónak, dillettánsnak és siránkozónak nevezel, azt csak most volt szerencsém átnézni... utóbbira nincs más mondanivaló, minthogy butaságokat írtál, legalábbis, ami engem illet. és jónéhány általánosításod is téves a zenészekről, fanokról stb. úgy tűnik, a végére kicsit elszáltt veled a ló:)
öhh,, mindenkitől elnézést, most hosszú leszek én is :)
....
hú, most már kezdjük érteni egymást.. nos, az, hogy én hogyan ítélek meg dolgokat, az hadd legyen az én személyes ügyem, púp a nyakamon.. :) tisztában vagyok vele, hogy szubjektív, de ettől még elmondom, és nem kötelező, hogy úgy legyen.. persze, nem fogom minden mondatomba beírni, hogy "szerintem", mert minek. a művészetekről nagyon idealista képem van, amiből nem engedek, mert részint ez a kép az, ami számomra a műélvezet nagy részét adja, hogy azt képzelhetem, hogy valami őszinte belülről jövő igaz emberit hallgatok, és annak örülök magamban.. szal nálam a szórakoztatóipar dolog kiesik azon a ponton, ahol egy szint alá esik a hitelessége. persze, sok tvsztár dolog is bejön nekem, rasmus, korn, anastasia stb - mert ott csak hallgatok, nem nézek utána, hogy hova jártak iskolába, ki kinek a haverja, éjjel mit csinálnak, sajtos vagy hagymás chipset esznek-e és van-e szilikonmellük. Tehát nincs rálátásom, hogy mennyire igazi a dolog; és nem is érdekel. Aztán van olyan, amikor valahol vmiért erőteljesebbek kibuggyan a művész személyisége, és akkor bizony az egész műélvezet megy a levesbe. Pl a metallica-napster pénzhajhász ocsmányság ügy, amióta akármire is tisztelem a metallica zenei teljesítményét, nem tudom meghallgatni, mert olyan szinten leragad a tudatom a felmenőik vulgáris jelzővel illetésében a gyomortájékon jelentkező undor kiséretében. Szóval az ilyen effektusok, ha valaki közelebbről figyelemmel kisér egy bandát, tagokat, interjúkat, és ehhez képest a megjelenést, zenét, akkor jóval erősebb ez a dolog, számít. És ahogy írtam, méggázabb a szitu, hogy miközben 4-5 ember különböző személyiségfejlődési irányba megy, addig a közönség ezt a halmazt úgy érzékeli, hogy "a zenekar". Szal szerintem egy ilyen "a zenekar" halmaz közelről végignézett változásában lehet egy olyan határ, ahonnan már -egyéni érzékenységtől függően- a rajongó nem tudja befogadni a dolgot, mert annyira idegen tőle, hogy azokkal az emberekkel fenekestül felfordul a világ, felfoghatatlan. Hogy a "szexpiastex meg a rakendról" vad fiatalból mondjuk hideg üzeletember lesz puhapici kommersz akkordmenettel, amilyet ma már egy szoftver is legyárt az ember helyett. És akkor vagy arra gondol, hogy az illető még mindig vad, okos, erős, és csak hazudik, pénzért, sikerért, vagy arra hogy lám-lám, mindenkit megtör az élet, manapság már 30nál indulnak a nyugdíjasévek. Mindkét verzió lehangoló. De a legnagyobb gáz szerintem, amikor egy hosszú életű zenekar változik, hogy nagyon kevés mutatkozik meg abból, hogy mi van e mögött. Ezért is tartom pl kurvajónak BDL beírását, hogy mostantól úgy lehet rágondolni, mint egy emberre, hirtelen értelme látszik annak, amit csinál. Sok zenész egyszerűen gyáva így megnyilatkozni, pedig szerintem itt kéne kezdődnie az egésznek. Persze ez már nem erről a szakmáról szól, csak az emberekről, általában, akik még saját magukkal sem mernek szembenézni, nemhogy kifelé mutassanak bármit. Szóval nekem pl szimpatikus, hogy valaki megtanul egy hangszeren játszani, kipróbálja, lelkes, barátokkal van, rendelkezik önkritikával, és egy halom emberi tulajdonsággal. És amikor egy zenekarnak kifejezetten az image-ét támadják (Huli, MM), akkor el kell gondolkozni rajta, hogy miért, és nem az a megoldás, hogy "hülyék vagytok, nincs igazatok, mi nem is vagyunk ilyen-olyan", hanem azt érdemes talán megmutatni, hogy akkor mégis mi az, ami igaz. Erre van az interjú, a fórum is, és erre való igazából az egész dalszövegesdi is. Csak néha nem jön át, néha nincs is, ami átjöjjön, mert mondjuk aki írja, maga is csak bújkál, maszkban, mindenki elől. (uff)
Azért nem értettem, mert nem tudtam a két zenekrra rá illeszteni, akár hogy is igyekeztem...! :)
Amit írtál, az tökéletesen így van, általában, amire akarjuk mondani, és úgy gondoljuk, DE..........
"kérdés, hogy ki mivel éri el a nagy rajongótábor méretet, azzal, hogy lead önmagából, hogy gagyi lesz, vagy azzal, hogy annyira jó... " ( Ezt írtad )
jelen esetben, a Hooligans és a Machine Mouse zenekarra ez nem vonatkozik, mert ez is nézőpont kérdése, hogy te hogy itéled meg és mit tartasz gagyinak!
Valakinek meg a Metallica vagy a Red Hot a gagyi..... :))
Lehet, hogy sok ember a régi dolgokat tartja gagyinak ami miatt siránkoztok- és most, ha úgy nézzük, zeneileg gagyibbak is voltak, hisz fejlődtek sok dologban.
Mint írtam, az idők és az emberek változnak....
Szal, honnan tudod, hogy ha 1 árva fillért nem keresnének vele, és senkit vagy kevés embert érdekelne, akkor nem ilyen zenét játszanának mint most?
Miért nem lehet felfogni, hogy ők az ilyen zenéket szeretik, és persze más egyebet is, Pl jelen esetben, Van Halan, Red hot, Mötley, Beatles.....stb és ezekből is táplálkoznak..... És mivel a felsorolt zenekarok, nem magyarok, így nem is másolók ?:))) Na ez is nevetséges :))
Nem bántani akarom őket, de ha így nézzük, akkor ők semmivel sem nagyobb másolók, mint a Machine Mouse
Azért mert nektek az akkori Holligans és MM őszintébnek tünt, mert nem voltak annyira népszerüek sem, az már a ti bajotok...
Honnan tudjátok, hogy akkor amikor azokat a számokat csinálták, ami nektek bejön, abból a korszakból, hogy nem akkor " adták el " magukat? :))
Azt a világot is szeretik, meg ezt is, ahova érkeztek, és kész!
Senkinek nincs joga elítélni őket ezért, persze kritizálni lehet, mert,Kinek a pap.....stb :) ( hogy éljek ezzel az elcsépelt szlogennel már megint :D )
Az már izlés dolga, kinek mi tetszik,de ideológiát gyártani és hazugságokat mondani, azt már NEM kellene!
Persze, joga van mindenkinek ehhez is, mert ki kell tünni valamivel, ha mással nem lehet, akor ilyen okoskodással. :))de azért, fogadja el a kritikát azoktól, akik jobban benne vannak ezekben a dolgokban és értenek hozzá, mint pl, ÉN! hihihi :))
És még annyit, hogy,
veszitettek, néhány rajongót, (titeket és még néhányat )de viszont nyeretek sokkal többet, amiből meg is élnek, és ismétlem, szeretik csinálni ezt a zenét, még ha azt akarjátok beadni, hogy pénzért eladták magukat és azért ilyen a zene.
Egy zenésznek vagy akármilyen művésznek az a lényeg, hogy minnél több emberhez szóljon és olyat alkosson nekik, amit szeret!
És higyjétek már el, hogy a Tóth Tibi lenne az első ember, (aki a dalokat írja) aki leköpné saját magát a tükörben, ha nem saját magát adná zeneileg és egyéniségileg!
Aki másképp gondolja, az nem ismeri őt és csak okoskodik!
És való igaz, hogy a MM egy bejáratott ösvényen akar haladni és volt köze a Hooligans sikereinek, hogy újra alakultak. és?????
Ki nem xarja le?
De ők is szeretik ezt a fajta zenét, ami nektek siránkóznak nem jön be, még ha megpukkadtok, akkor is! :))
Nem a 30 asoknak akarnak játszani akik még emlékeznek a régi dolgokra és ez ne fájjon tektek!
Senki ne itélje el ezért őket, mert mindenkinek joga van megválasztani, kinek akar szólni, még ő nekik is!
És ezt miért ne tennék régi név alatt? Hiszen akik most szeretik, vagy fogják szeretni, azokat Kulvára nem érdekli ez, mert nem is hallottak róla. ( a Névre gondolok )
Nekik új, és tetszik, ez a lényeg!
U.I.
Bocsánat a sok helytelen fogalmazásért, de nagyon másnapos vok! ::)))
-nézd, az, hogy te kiskorodban kevesek által szeretett zenét hallgattál, aztán "érettebb" lettél, az nem jelenti, hogy a sokak által hallgatott zene jobb
-az, hogy ha azt hiszed, hogy mások sznobságból fújolnak arra, ami nem tetszik nekik, az nem csak téves de még rosszhiszemű is
egész biztos vagyok benne, hogy rosszul értelmezted, hogy as_roma azért nem hallgat hulit, mert már sokan szeretik. nekem eszembe sem jutna ezt feltételezni. ettől függetlenül a két dolog közt nyilván van összefüggés...
Ha körülnézel a világban, akkor sajnos a népszerű zenekarok túlnyomó többsége nem a tehetsége vagy a tudása, értéke miatt van ott, ahol. De ez nem azt jelenti, hogy nem szabad népszerűnek lenni, mert az rossz, hanem, hogy nem mindegy, hogy hogyan. Nem hiszem, hogy le kéne sznobozni valakit, aki egy zene egyediségét, mondanivalóját, minőségét, profiságát, hangzását fontosabbnak tartja, mint a zenész kinézetét, az énekesnő melleit, köldökét, pináját, a primitívséget, a PR-t, a szórólapokat meg cikkeket a Blikkben. Vannak olyanok, akik így születnek, mondjuk szőkén, kis seggel és mégkisebb aggyal - ilyenkor minden rendben. De amikor az ember szeme előtt játszódik le az a folyamat, ahogy egy zenész prostituálja magát a sikerért, akkor a finnyásabbak joggal fintorognak. Ez persze lehet, hogy még így is hiteles, lehet, hogy nem ámítás, hisz a legtöbb embernél a "felnőtté válás" és "érettség" fogalma egyenlő az önbecsülés elvesztésével és a halálig tartó kimagyarázkodással kisért meghasonlással. Ez tény. Csak rossz látni.
Ezt most úgy általában írtam, nehogy konkrét bandára értse vki!
Örömmel olvastam a soraid mert számomra ez a normális értékelhető beszélgetés két ember között még ha tele is van kritikával!
A Trafóba nem tudok elmenni, bár kecsegtető a duplajéger, de majd egyszer valahol valamikor.
A szülö-gyerek viszonnyal nagyon megfogtál mert én is pont ezen melózom, hogy tudnám a gyereknevelést olyan irányba terelni hogy a "pléjsztésön,számítógép,nájkicipő,kurvajómobil5évesen" világban mennyire tud felülkerekedni az őszinte apa-fia kapcsolat! Nem könnyű!!
A gyöngyszemeidet viszont be kell valljam én nem tudom értékelni, és gyorsan hozzáteszem, lehet az én szellemi korlátoltságom miatt van, de ha ezzel embereket mozgatsz akkor háleluja. Tudod kinek a pap szindróma megint!
Viszont én nem kezdem el szétcincálni! Te írtad, ha neked jó és üzen, akkor ennyi!
Csak írtam ide még azért, de ilyenkor má van kedvem hozzá!
Ui: Nem mentegetőzés, de a Kánaán lemezen nagyon sokat figyeltem Kiss Endy instrukcióit! Az ő ötlete volt azabizonyoshuligörlszhulibojsz, mert mindenképpen szerette volna ha megjelennek a korszakok a zenekar életéből! HÁÁÁT így sikerült!
Megjegyzem tetszett amit a Soffi írt, de hát ez természetes az én esetemben!
Te teljesen mást értettél az alatt, amit írtam, de akkor lehet, hogy én foglamaztam félreérthetően...
off
A Hooliganst nagyon-nagyon szerettem, és hatalamas zenészeknek tartom őket továbbra is.
Viszont A Kánaán(?), Szenzáció és a Virus albummal sem zeneileg, sem szövegileg nem tudok azonosulni. Nekem nem hiányzik az egy zsák whisky sá lá lá, holigörsz, hulibojsz refrén, és zeneileg is sajnos olyan irányba mentek el, ami nekem már nem tetszik, és többi sznob haveromnak/barátnőmnek sem...
szerintem nem érted a dolgot, nincs egyértelmű összefüggés a rajongótábor mérete és a jó zene közt.. van sok jó, amit kevesen ismernek, van, amit azért mert szar és ugyanez nagyban. kérdés, hogy ki mivel éri el a nagy rajongótábor méretet, azzal, hogy lead önmagából, hogy gagyi lesz, vagy azzal, hogy annyira jó...
pl elég sokan ismerik a Pink Floydot, és sokan Britney Spearst. A kettőből csak az egyiknek kellett ehhez köldökig vetkőzni...
Nem akarlak megbántani, de te elég nagy sznob lehetsz, de lehet, hogy ezzel csak dicsérlek téged, mert te is sejted szerintem, hogy az vagy!
Te azért nem hallgatsz ha jól értelmezem, most már Hooliganst, mert már nem félházas helyeken nyomnak, hanem sokkal népszerübb lett és a dalaikat is játszák a rádiók ( örömükre, hogy így nagyobb táboruk lehet ) már nem szereted és nekünk vagy nekik fenyegetőzöl, hogy meg sem veszed a lemezüket? :)))
Biztos te a coca cola-t sem szereted csak azért, mert azt többen szeretik mint a málna szörpöt és ezért már nem is jó ital :)))
Át tudom érezni, mert kb, gyerekkormoban voltam én is ilyen, hogy olya zenekart jobban szerettem, amit kevesen ismertek, de mikor már sok ember kedvence lett, már nem kellett nekem :))
De az kb, 20-25 éve volt, és egy kicsit érettebb lettem azóta, igaz nem sokban :)) De ebben biztos :)))
Szerintem te még ott tartasz :)))
Én már csak azzal foglalkozom, mi jön be elsőre.
Kit érdekel, hogy te meg néhány "kisebbség", akik a régit szerettétek, megveszitek vagy sem az új megújult lemezeket és csak sznobságból fújolnak, mert igenis, igazán remek a Holligans új lemeze, mint ahogy a királylányos is!
Én személy szerint, azt hittem, nem fogják az előző lemezt megfejelni, de tévedtem! Sőt, több lapáttal rá is tettek!
Nem is nektek akarnak szólni elsősorban, akik szemellenzősek és nem nyitottak az újra. Ők azt játszák amit szeretnek most már, mert az idők változnak mint ahogy az ember is. Ez vonatkozik a Machine Mouse-ra is! Miér kellene neki ott folytatni, ahol 1995-ben befejezték?:)))
Akkor meg az lenne a baj, igaz ti kevesek örülnétek :)))
Vagy te ugyanolyan ember vagy most is, mint 10 évvel ezelőtt? :)
Erre kiváncsi lennék ... :))
Még annyit, (de ezt már nem csak neked írom, hanem a többieknek is), hogy már az is nagyon uncsi, hogy ki kit másol és mi volt előbb, a tyúk vagy tojás.
Miért nem lehet elfogadni, hogy a két zenekar vagy 15 éve ismerik jól egymást és valahol barátok is és a hasonlóság az ezért is van, legyen az zene és öltözködés...
Mind két zenekar, ha csak a külsőségeket nézzük, tök régóta hasonló, és nem egy hirtelen másolásról van szó.
Ha esetleg mégis igazatok lenne ebben a "másolásban", amiben nem értek egyet igazán, akkor is, miért csak itt ciki ez?
Tudjátok kint hány AC/DC-is meg BON JOVI-s zenekar van, akik még gyakran az eredetit is túlszárnylják népszerüségben, és nem cikizik ki őket, ha egyszer azt a világot szeretik a " másolók ".
Most azért, mert abban a stilusban már játszik valaki, akkor már más nem játszhat hasonló zenét?
Ha mondjuk a Red Hot meg a Mötley és a Beatles magyar lenne, akkor a Hooligans is másoló lenne valamilyen formában a szemetekben? ( mert ezekből táplálkoznak )
Megmondom!
Igen az lenne! És????????????
ki a falloszt érdekelne rajtatok és még néhány irigy emberen kivül?
Ha jó a zene és van tábora és szeretik azt a zenét csinálni és még ezen felül meg is élnek belőle, akkor???
Miért fáj az nektek?????
Akik szeretik az ilyen fajta zenét, ( nem ti ) azok csak örülnek, hogy vannak még több hasonló zenekarok akiket szerethetnek.
Nem kell irigykedni, mert nagyfokú irigységet érzek a kritikákban.
Van aki azért fikázik, mert marad egy nagy senki, és van aki azért mert még igazán nem bizonyitott és van aki, csak nagyot akar mondani, hogy itt a neten valakinek érezhesse magát :) (kinek nem inge....) :DD
Mindenki döntse el ki hova tartozik! :)
Még annyit, hogy
A MM semmi képpen nem a pénz miatt alakult újra, mert ha ismerné őket jobban akik ezt mondták, akkor tunák, hogy ez nevetséges :))
Nem egy elveszett emberek, és nem a napi betevőjük miatt alakultak újra, hanem mert szeretik ezt a fajta zenét, mint amit magy.országon, a hooligans képvisel, de nem annak a másolata, de ezt már kifejtettem :)) Megint, a tyúk meg tojás....
Sok sikert a Machine Mousnak, mert nagyon jók és az új lemez 10 pont.
U.I.
Kedvencem a második rack, a Machine Mouse, mert modernebb mint a régi, de érzek egy fajta folytatást 1995-ről :)
És nagyon tetszik a szöveg, azon felül, ahogy a zenekar tagjainak a neve benne vannak :))
(off. már megijedtem, hogy elriasztottalak a titkos fegyverrel, lol)
on. filozófiai kérdés.. nálatok hány %, hogy 1.Ki 2.Mit 3.Miért 4.Hogyan csinál? vagy esetleg csak mit/miért..? Nekem igazából mind számít. Mondjuk, mit-miért-hogyan-ki a sorrend.. Ez most arról jutott eszembe, hogy a Dancet régen szerettem, tetszett, és ebben pl baromira nem érdekel a ruhájuk. Persze azon is múlik, hogy egy-egy ilyen aspektus mennyire erős, szóval lehet valaki annyira ronda vagy idióta, hogy ezzel nullázza le magát.
A MM "elsőlemezes" kérdést szó szerint én sem értem, de nyilván a helyzet vmi ilyesmi, főleg, ha ugye, más nevük volna. Gyakorlatilag nem emlékeznek rájuk.
De hogy kényszer volna rajtuk azt kétlem. Valamit valamiért... mindenki annyira hajol be, amennyire gusztusa van.
ehhez hozzátenném, hogy nekem a huligans ott ásta el magát, mikor megkérdezték tőlük a hammerben, hogy ' de sárcok, nem éreztétek magatok szarul a dance-korszakban azokban a szörnyű egyen-bőrszerelésben? ' válasz' hát a managerünk ezt mondta"
jó, lehet, kcisit torzítva adom most itt elő (rég volt) de ez volt a lényeg. egyébként geci jó hangja avan csipának!