Keresés

Részletes keresés

Ivoa Creative Commons License 2015.03.30 0 0 521

Jupí :)) Várjuk!

 

(és külön köszönjük, hogy a teteje is piros lesz, nem törtfehér/szürke!)

Előzmény: John Howard (520)
John Howard Creative Commons License 2015.03.30 0 0 520

Hamarosan...

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 519

Boldog Új Évet Kívánok minden Kedves Solaris troli(autó)busz rajongónak!

 


2012/04 - Bp., Kossuth tér

bence56 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 518
BUÉK!!!
tupolev Creative Commons License 2008.10.05 0 0 517
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.02 0 0 516
Vagy nézeges meg hajto bálint galériáit ott is van jópár fotó biztos találsz kedvedre valót :) ;)
KTK-393 Creative Commons License 2008.06.01 0 0 515
A (hátsó) reklámok miatt:-)
Előzmény: LoLkA (514)
LoLkA Creative Commons License 2008.06.01 0 0 514
Minek neked az összesről 2-3 hetes fotó?
A nagyrésze ugyanúgy néz ki, mint újkorában.
Előzmény: KTK-393 (512)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.01 0 0 513
Hát figyelj én nem szoktam így fotózgatni de ha beírod a google.co.hu-ra hogy solaris vagy solaris trollino 12T akkor kiad néhány képet. Úgy emlékszem hogy van olyan is ott aminek csak a hátulja látszik...

Sok sikert :)
KTK-393 Creative Commons License 2008.06.01 0 0 512
Hello!

Akkor te lehet,hogy tudnál nekem segíteni:-)
A debreceni solarisokról(a trolikról) kéne viszonylag friss(max.2-3 hetes) lehetőleg hátsó fotó:-)
Az összesről kéne,de szépen apránként gondoltam,ha tudsz egyáltalán:-)
E-mail: flr726@vipmail.hu

Előre is köszönöm a segítségedet!:-)
Előzmény: Törölt nick (511)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.31 0 0 511
Sziasztok én Szabó Gergő egy debreceni trolis vagyok :)
FKU-911 Creative Commons License 2008.05.09 0 0 510
Akkor a mondatom első felét tekintsétek semmisnek:))) Nem is emlékeztem a feketére.
Előzmény: mk4047 (509)
mk4047 Creative Commons License 2008.05.09 0 0 509
Előzmény: FKU-911 (508)
FKU-911 Creative Commons License 2008.05.09 0 0 508
Amikor felkerültek. Tehát nagyon régóta.
Előzmény: **BPO-700** (507)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.05.09 0 0 507
A homlokfalon az azonosítók mikor lettek fehérek?
[db] Creative Commons License 2007.08.18 0 0 506

De ez itt OFF.

 

Olvass trolis topikot is:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9011743

Előzmény: Viko88 (505)
Viko88 Creative Commons License 2007.08.18 0 0 505
Ma újra láttam közlekedni a 70-es vonalon az Ikarus 411-est. Tökre jó hogy megint itt van nálunk!
Viko88 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 504
köszi
Előzmény: [db] (503)
[db] Creative Commons License 2007.08.14 0 0 503
Link még csak először... :) a másik topikban volt már szó a dologról.
Előzmény: [db] (502)
[db] Creative Commons License 2007.08.14 0 0 502

Azért, mert a 78-ason két hétig terelés van és kell oda az önjáró képességük, szóval most ott vannak.

 

Link már másodszor:

http://www.bkv.hu/hirek/hir1093.html

Előzmény: Viko88 (501)
Viko88 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 501

Az mért van, hogy a 70-es vonalról szinte teljesen eltüntek az új Skoda-k illetve Solarisok?

Blackdolphin Creative Commons License 2007.08.01 0 0 500
Van benne valami, meg kell nézni amúgy pl a troligarázsos piros heteseket.Olyan is az állapotuk.
Előzmény: Luxusmoszkvicsslusszkulcs (497)
Dozsag Creative Commons License 2007.08.01 0 0 499
A Budapesten a gyártó és a karbantartó megegyezik. A karbantartási szerződés szerint nem a BKV végzi a Solarisok javításait.
DG
Előzmény: benbe.extra.hu (498)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.08.01 0 0 498
A világ nem valami bonyolult, ha valaki beidézi a debreceni, római, tallini és mittomén milyen rendelkezésreállási statisztikát, akkor könnyen eldönthető, hogy a gyártó vagy az üzmeltető-e a ludas.
Előzmény: Luxusmoszkvicsslusszkulcs (497)
Luxusmoszkvicsslusszkulcs Creative Commons License 2007.08.01 0 0 497
Esetleg nem lehet az a gond, hogy a trolitelepen a karbantartás a nullához közelít? Nézd meg a buszaikat, és a "még megy de minek" Ziukat. Egy nagy rendrakás kéne azon a telepen, nem pedig kijelenteni, hogy minden modern gép szar, azért mert nem 36-os csavarkulccsal meg 5 kilós kalapáccsal kell "javítani".
Előzmény: bicska2 (496)
bicska2 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 496
Gondolom az a 10ből 8 el fog múlni. Eleinte az első széria si néha tudott 6ból 4et is produkálni (nomeg párszor hatból egyet se).

Lehet, hogy a járművek xarok. (ez szinte biztos)
Lehet, hogy a karbantartás csapnivaló. (ez is)
Lehet, hogy mindkettő.

Én csak azt látom, hogy a kőbalta módszerrel üzembentartható, egyszerű szerkezetek tudnak működni a BKV-nál, míg az agyonbonyolított csili-vili jármű utánzatok nem.

Engem hóttra nem érdekel, hogy egy ZIU kontaktora mennyire elavult, és a solarisban miféle kimondhatatlan nevű modern alkatrészek, flepnik, düznik, vandermonderdeterminánsok vannak. Egy a lényeg, mennyen. Ha egy 3x éves járműpark messze(!!!) jobb rendelkezésre állást produkál, mint a pár éves 412-es flotta, vagy pláne a solaris bagázs, akkor lesz ami lesz, éljenek a ZIU-k.
Blackdolphin Creative Commons License 2007.07.31 0 0 495
A nemrég érkezett Solarisok mikor épültek?Mert, ha jól tudom akkor álltak a Ganz telepen.
claudiopolis Creative Commons License 2007.07.31 0 0 494
már vagy fél éve igen, de előtte nem. volt jó pár év, amikor 70-esen nem láttunk egyáltalán ziut.

amit leírtam nem hülyeség, csak a járműveket üzemben kéne tartani, ami nem lehetetlen, még akkor sem, ha most nem megy.
Előzmény: bicska2 (492)
Viko88 Creative Commons License 2007.07.30 0 0 493

Hello!

 

 

Csak kérdezem töled, hogyan lehet az, hogy a viszonylag új Solarisokból, konkrétan a 6ból, 2 üzemképes, az új Skodaból meg 10ből 8?

Ugyanis sztem, ezeknek mivel ujak, mindegyiknek állandóan üzemképes állapotban kéne lennie!

Előzmény: bicska2 (492)
bicska2 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 492
Megőrültél?
70-est tisztán 412-es trolikból kiadni: lehetetlen. Már vagy fél éve minden nap volt ott vagy két ZIU. (Mióta van új Sola, azok mennek oda.)

"76-ost szotyolákból": mivel a fenti nem teljesül, a solarisok jó része a 70-esen van. Így ez máris bukta. Ha nem a hetvenesen lennének, akkoris. Van a régi hatból kb 2 működőképes. Az új tízből mondjuk 8. (optimista szemlélettel, mert az első hatos széria statisztikája alapján ez 3-4 lesz hamarosan) Az a 10 az elég necces lenne.

"és még maradna egy-egy alacsonypadlós kocsi 74-73-78-ra is." Ezt ne csináld még egyszer, fáj a rekeszizmom, vagy 10 perce hempergek a röhögéstől :)
Előzmény: claudiopolis (485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!