Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A három javadalmazás az 18 db rakéta. Csakhogy Hpasp írása Rábával 36 darabról szól. Akkor az még további növelés volt 1964-66 közötti állapothoz képest? Mondjuk az már a Dvina végóráiban történt.
Köszi, a következő részben a magyarországi történetnél korrigálva lesz ez. A magasabb javadalmazás megvolt, de a RÁBA az valóban később jött. A videó a kettőt összekötötte, pedig ezek külön léteztek.
Az anyagban 1980. szerepel, mint a 3 javadalmazásra való növelés, és a Rába vontatók és után futók rendszeresítése. A rakéták széttelepítését és a 3 javadalmazásra növelését 1964 - 66 között csinálták meg. Ekkor épültek fel (A szakáldi osztály kivételével) a 7-es épületek. Ugyanekkor rendszeresítették a Csepel-D705 vontatókat és a hozzá tartozó PM utánfutókat. Onnantól kezdve - egészen a Dvina komplexumok rendszerből való kivonásáig ezeken az utánfutókon volt 6 - 6 darab részben szerelt rakéta. (A szakáldi osztály utánfutóit Pingyomon tárolták.) A Nyeva osztályok rendszerbe állásakor egyből odakerültek a Rába-831 vontatók, azokon is 6 - 6 darab részben szerelt rakétát tároltak. A 11/1 - 4 osztályok Volhovra való átfegyverzésekor azonnal megkapták a Rába U26 vontatókat és a hozzá tartozó utánfutókat. A leváltott Csepel D-705-ösöket a leadásig a technikai osztályoknál tárolták.
Hpasp nekem mesélte, hogy Vietnámban csináltak ilyet és az elcsapott B-52-es pilótája utólag elmesélte, hogy a rakéta pályáján szemmel látható volt a változás, amikor változott a rávezetés.
A rávezetési módot a röppályán tudtommal már nem szabad módosítani. A 10 km-es szabály csak a követési és egyéb parancsok magváltoztatására vonatkozik.
Igaz, én Volhovos voltam, a Dvinát csak hírből ismertem. Csapatgyakorlaton is főleg az indítórendszert.
A Volhovnál egyetlen esetben lehetett indítás után megváltoztatni a rávezetési módot, ha zavarást alkalmaztak, HP-I-87-re.
Az idézett második F-117-es találatról szóló "thedrive" írást én a megjelenés napján linkeltem az Aranysas közösségi média oldalára, hónapokkal ezelőtt. Neked meg most újdonság.
A szerinted "totálkáros" F-117 azért visszarepült Spangdahlmebe, noha út közben egy tucat helyen leszállhatott volna, ha nagy a baj. Az egy másik kérdés, hogy mivel közeledett a típus kivonása, nem költöttek a javítására, mert felesleges volt.