Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A HT összefoglaló során Hpaps azt mondta, hogy kb. minden 50 km-re jutott volna egy RT alakulat a csúcskorban, ehhez jöttek hozzá még a csapatlévédelmi radarok, de azok a honi légvédelmi AVR-be nem tudtak adatot adni, arra először a a Poljana volt képes, de abból alig készült el és volt összesen egy Buk-M1 dandár itt. 200 méteren 1991 előtt elég jó lefedettség volt.
"rakétainditás. mondjuk mikor még volt technikánk.... és ma jelenleg"
Szerintem nem tul sok felderito erzek kell annak kitalalalashoz, hogy egy Gyorben nem keszultseget ado osztaly a deli hataron nehany oran belul kepes-e inditani raketat.
A "Barcs elotti idoszak"-ra vonatkozolag pedig tobben leirtak, hogy nem volt szandek az inditasra, aminek 2 kovetkezmenye volt:
1. nem volt tuzparancs
2. ugy volt telepitve a legvedelem, hogy "kicsit" hatarserto gepet lehetetlen legyen leloni.
Ilyen korulmenyek kozott termeszetesen eselytelen lett volna inditani.
Ennek van értelme. Ha látják a radaron a cionista halálmadarak csekély mennyiségéből, hogy "csak" a szokásos célzott csapás, akkor nem hoznak elő mindent, nehogy a SEAD levadássza őket.
Benne van ugyanis a pakliban, hogy a kiválasztottság tudatba beleőrültek Kelet-Jeruzsálem lenyúlása után hamar nekilátnak a Damaszkusz porrá égéséről szóló, Izsaiás 17:1 szerinti prófécia megvalósításának is és akkor nem ártana, ha a szíreknek még lenne mivel fogadni a valódi átfogó támadást.
Hawaii-ban divat lett a barna nadrág, mert valaki a NORAD-nál rossz gombot nyomott meg, úgyhogy mindenki kapott egy SMS-t arról, hogy ÉK-i ICBM jön és üljenek át egy másik reinkarnációba, ha túl akarják élni. Több mint fél óráig tartott mire lefújták.
Ne terelj. A tamadas nem sikerult. A lenyeg pedig nem a kombajn, hanem az, hogy a technologia es tudas altalanos civil hasznalatban van evek ota, pl. a mezogazdasagban is.
Minek égeted magad tovább a tudatlanságoddal Kuruc?
200 km/h = cca 55 m/s vagyis 5500 cm/sec azaz 5,5 Khz frissítési ráta kellene miközben a civil GPS C/A szignál integrálási ideje 20 msec (50Hz) , de a műholdak jelét aszinkron kapod azaz átlagosan inkább 30 msec az, legrosszabb esetben meg 40 msec (garantált pontosságnál ezzel számolunk ugye) Mennyi is ez? 25 Hz.
P-szignál használatával elérhető 100 hz is akár.
Azaz 200 km/h nál az elméletileg elérhető legnagyobb elérhető pontosság GPS-el 55 cm és erre jön rá még a szokásos GPS zaj.
Itt azért a legtöbb ember ért valamilyen szinten azokhoz a dolgokhoz amibe bele kóklerkedsz.
Nehéz együtt-érezni egy elnyomó, megszálló hatalommal, pláne hogy ők azok akik a hetvenes években a Ciklon művelet során, még a szovjet invázió előtt felfegyverezték ezeknek a terroristáknak az apjait, nagyapjait, kitömték a zsebüket, és átdobták őket Afganisztánba hogy destabilizálják az országot, csak mert közel volt az ország a szovjetunióhoz.
Mind Szíriában, mind Afganisztánban az USA az ENSZ alapokmány szerint agresszor. Afganisztánban többrendbeli. Nem kéne összemosnod a legálisan, és a nemzetközi jog minden egyes betűjét betartva a szuverén szír állam felkérésére Szíriában a javarészt külföldi, és külföldről (pl. USA) pénzelt terroristák harcoló orosz kontingenssel.
Afganisztánban egyik gonosz írtja a másikat. Akár tapsolni is lehetne hozzá, ha nem az Afgán nép inná meg a levét.
ON
Amúgy meg Afganisztánban valami 150 gépet vesztettek eddig az USA agresszorok, igaz ennek 2/3 forgószárnyas volt. Persze papíron a java "műszaki hiba", meg "kiképzési baleset".
A nagy sebességgel becsapódó fémdarabok persze gyakran okoznak "műszaki hibát" amiből időnként "kiképzési baleset" lesz.
"Javaslom olvasd vissza az elmúlt 1 évben összeírt provokáló hülyeségeidet. Párszor már leírtam, ne a személyemmel foglalkozz,"
Megis tennem de eppen te vagy az aki lathatoan tudas nelkul a masik szemelyevel kezdesz el foglalkozni. "nagy arc" . Konkret esetben jossz egy a temaban mar evek ota meghaladott cikkel es a masikat vadolod nagyarcusaggal. Aztan amikor tukrot tartok neked elkezdesz sirni hogy ne veled foglalkozzam. No felj vegre es probalj meg nem buta propaganda szinten komunikalni es meglatod rogton nem lesz ott az a tukor.
2013 kozepen kezdett megjelnni ez a technologia de akkor meg kiserleti sinten. Mar akkor eleg nagy viszhangja volt katonai korokben mert tisztan civil hardver es szoftver eszkozokkel erhetett el katonai pontossagu es gyorsasagu GPS iranyitast. Azota tobb ceg is beszalt a dologba penzt fejlesztest nyomva bele es mara gyakorlatilag barki megvehet egy 3D ban ( !!! ) akar mozgas kozben is centimetres pontossagu GPS vezerlest.
Az egyetlen kulonbseg a katonai GPS hez kepest hogy sebessegben meg viszonylag alacsony szintet tudnak ( max 200 Km/h ebben a pillanatban ) es zavarasra borzasztoan erzekenyek .
Javaslom olvasd vissza az elmúlt 1 évben összeírt provokáló hülyeségeidet. Párszor már leírtam, ne a személyemmel foglalkozz, én nem fogok árulkodni az óvónéninél, elég ha beraksz valami megvitatható információforrást amiről lehet vitatkozni, lehet ellene érvelni. A városi legendáid vagy az ovis retorikád itt még csak nem is vicces, legfeljebb szánalmas.
Ja, az a kombájn is 70-100km/h repül a levegőben legalább 70km-t, és még úgy is pontosan tudja mikor kell leoldani a bombát, hogy az pont a vadászbombázóra lérakra radarra essen..
Mindezt a legmodernebb lérakkal és radar felderítéssel stb felszerelt orosz bázis fölött is tudja, na meg trapézon és lovon..
Most erre mit lehet mondani... arabok... Csak nézd meg hogyan használják a nemrég átadott T-62M harckocsikat. Nem hogy a tűzvezetőrendszert, de még az automata hüvelykidobó berendezést sem használják.
Biga ezek max pár 10 cm amit tudnak de ezt is csak ideális körülmények között és álló helyzetben, nagyon alacsony frissítési frekvencia mellett. A DGPS pontossága ráadásul elvi okokból gyorsan romlik a referencia ponttól távolodva, plusz real time kommunikációt igényel a referencia állomás a és a mérési pont között. Most azt már ne is feszegessük hogy milyen kiépített DGPS hálózat lehet Szíriában.
Egy mozgó járműben drasztikusan romlik a pontosság, és oda a mozgás miatt ráadásul a cm pontossághoz minimum 100 Hz frissítési freki kell, amit semmilyen civil GPS nem tud a gyakorlatban.
High precision positioning can be achieved by combining Global Navigation Satellite Systems (GNSS), such as GPS, GLONASS, Galileo and BeiDou, with Real Time Kinematics (RTK) technology. RTK is a technique that uses the receiver’s measurements from the phase of the signal’s carrier wave. These measurements combined with corrections from a local “base” station or virtual base station, allow the receiver to solve carrier ambiguities and provide cm‑level accurate position information to the end‑user, a moving device, typically is referred to as the “rover”.