Keresés

Részletes keresés

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2021.02.09 0 1 75726

Amelyből a tervek szerint új festéssel jön ki.

Előzmény: EVM (75725)
EVM Creative Commons License 2021.02.09 0 1 75725

Nincs semmi átszámozás!Ha egy gép az időjárás viszontagságainak van kitéve ,bizony így néz ki!Ez az eredeti 175-ös. Vár "B" vizsgára.

Előzmény: Diesel2121 (75724)
Diesel2121 Creative Commons License 2021.02.09 0 3 75724

Az első kép a netről, ami állítólag 2007-es.

A második 2021-es.

Átlagos, hogy kb 14 év alatt ennyit romlik az állapotuk vagy ez egy átszámozás?

 

 

 

Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.20 0 1 75723
Előzmény: Törölt nick (75568)
Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.19 0 3 75722

Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.19 0 4 75721

Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.18 0 4 75720

Amikor még voltak vonatok.

Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.18 0 4 75719

Egy szebb gép

Szergejes1953 Creative Commons License 2021.01.18 0 4 75718

Egy régi gép

KVZOLI Creative Commons License 2020.12.24 0 1 75717

Köszi!

Előzmény: Bárdos Imre (75716)
Bárdos Imre Creative Commons License 2020.12.24 0 1 75716

1973.05.14-én vette állagba a MÁV a 219-el együtt, a Dombóvár - Kaposvár között azon a napon megtartott hatósági vizsga után.

Előzmény: KVZOLI (75712)
paca664 Creative Commons License 2020.12.23 0 0 75715

Melyik lenne a három pályaszám? Mert szerintem van a 12-jegyű (az a psz), van az M62M-012, ami egy belső azonosító, és van a 3113, ami valószínűleg a PL-RP kódja. Lengyelországban ezt is fel kell tüntetni a járműveken, példaként a PKP IC személykocsikon is ott van a 1251.

Előzmény: Zsivany2 (75693)
paca664 Creative Commons License 2020.12.23 0 0 75714

Az 519, ami eredetileg normál volt, ránézésre tényleg csak ebben tér el.

Előzmény: _Metzger_ (75708)
JaniBAU Creative Commons License 2020.12.22 0 0 75713

Jah,Lengyelországba még 92'-ben is szállították az utolsó darabokat..

 

Előzmény: KVZOLI (75712)
KVZOLI Creative Commons License 2020.12.22 0 1 75712

Azt alig hiszem.mert ez a mozdony 1973.07.16-án állt forgalomba.74534-es hozzászólás.

Előzmény: jampusz (75711)
jampusz Creative Commons License 2020.12.22 0 1 75711

A fortempanról:

 

164005: Kelemen Gyula felvétele a hatvanas évek közepén készülhetett. A dízelmozdony sorozat 1965 és 1974 között volt gyártásban a Szovjetunióban, a Luhanszki Mozdonygyárban - nem véletlenül lett "Szergej" a beceneve. Elsősorban a teherfuvarozásnak szánták, de idővel a személyforgalomban is részt vett - sokszor lehetett vele találkozni a Balaton felé tartó vonatokon, és még számos vonalon szerte az országban.

_Metzger_ Creative Commons License 2020.12.09 0 0 75710

Pl. üzemanyagtank mérete (amiben az U is eltér a simától), stb

Előzmény: Bbmot_634 (75709)
Bbmot_634 Creative Commons License 2020.12.07 0 1 75709

Most vagy amikor megérkeztek?

Mikor megérkeztek Záhonyba valóban 2-2 kontroller volt,és egy összekötőrúd segítségével voltak összehozva.

Valóban a tolatási mozgások megkönnyítése miatt voltak felszerelve,de már nagyon régen leszerelték őket,a helyük viszont napjainkban is látható.

M62-501-510-ig volt ilyen megoldás,511-518-ig viszont már az újfajta kontrollerrel szerelve érkeztek.
Na meg a szovjet rendszerű sátorjelző már amelyiken megmaradt. 

Előzmény: _Metzger_ (75708)
_Metzger_ Creative Commons License 2020.12.07 0 0 75708

Üdv!

 

Az 5xx-es Szergejek csak a kapcsolókészülékben és a nyomtávban térnek el a többitől?

Prometheus111 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 75707

Mióta van kényszerpihenőn?

Törölt nick Creative Commons License 2020.11.22 0 1 75706

Azt hallani, megvan már hozzá az új motor. Csak felépül újra...

Előzmény: M412197 (75701)
EMD sound is music Creative Commons License 2020.11.21 0 3 75705

Egy kép 2019 nyaráról Pomázról.

 

 

Előzmény: M412197 (75701)
M62 221 Creative Commons License 2020.11.20 -1 3 75704

M412197 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 75703

Jó lenne újra forgalomban látni,vagy akár a telephelyen. Mennyire látszik kintről?

Előzmény: EMD sound is music (75702)
EMD sound is music Creative Commons License 2020.11.16 0 2 75702

Tavaly nyáron komolyabban megsérült a dízelmotorja, azóta egyszer láttam a KöKi-nél levő telephelyen megbontva, lehet hogy már megvan hozzá a cseremotor.

Előzmény: M412197 (75701)
M412197 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 75701

Halihó,szép estét! Valaki tud a 168-as szergejről valamit? Milyen hibával állt le,lesz-e belőle valami,jelenleg hol tölti napjait?

1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.12 0 0 75700

"Szerintem Zsivány erre lett vón kíváncsi, nemdebár?"

 

 

Lehet,csak nem ezt kérdezte.

 

 

 

"az M62M-014-ből hogyan lett 92 51 3 630 265-8? Miért nem lett pl. 92 51 3 620 014-akármi?"

 

 

Ezt adta a hatóság vagy ezt kérte a tulajdonos.Itthon is volt már olyan,hogy visszakapta a régi sorszámára utaló számot az új pályaszámú gép.

Előzmény: EMD sound is music (75697)
HBweb hu Creative Commons License 2020.11.11 0 1 75699

Egy részről: megmaradt a klasszikus lengyel (vagy cseh / szlovák / litván / német) pályaszám, valamint ehhez jött a 12 jegyű UIC közepe, amely sorszámának általában (!) köze sincs a klasszikus pályaszámba foglalt sorszámhoz. Általában a meglévő, megritkult állományban betöltött sorszáma. De van, ahol nem. 

Pl. az UIC 12 jegyűt megért EN57-eseknek adott az eredeti (motorvonatonként azonos) pályaszáma, majd ehhez préselik hozzá hármasával (kocsinként) az új sorszámokat. 

Enyhén kaotikus, de nekik jó. 

Előzmény: Zsivany2 (75693)
braun Creative Commons License 2020.11.11 0 1 75698

Nem mindenhol foglalkoztak azzal, hogy a régi és új pályaszámnak legyen köze egymáshoz, főleg, hogy az M62M-014 valami belső pályaszám lehet, nem is a PKP-é. 

Előzmény: EMD sound is music (75697)
EMD sound is music Creative Commons License 2020.11.11 0 0 75697

Specifikusabban : az M62M-014-ből hogyan lett 92 51 3 630 265-8? Miért nem lett pl. 92 51 3 620 014-akármi? Szerintem Zsivány erre lett vón kíváncsi, nemdebár?

Előzmény: 1047 005-2 (75696)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!