Azt tudom elképzelni, hogy nagyon kis ívben kanyarog a szerelvény és a csatlás kábele megtörik, vagy megnyílik a csatlásfej. 25 évvel ezelőtt volt ilyen hibákhoz szerencsém a klasszikokon, szerencsére nem volt sűrű.
Ezért kérdezem, mert a félévben mindhárom alkalommal ugyanitt. Nem előtte, nem utána, nem a város másik pontján, hanem ugyanitt. Vagy inkább valami vezetéstechnikai hiba miatt?
Mi ez a gyakori Tátra lerohadás a Clark alagútban? Fél év alatt már a 3. esetbe futok bele munkanap reggel, ráadásul most annyira, hogy meg sem tud mozdulni, a segély már kint.
Feltöltöttem egy tegnapi videót az N41-esről: https://www.youtube.com/watch?v=nRJQhsU_ug0 Ugyan elsősorban a 1522-es miatt videóztam, de akad T5C5-ös is jócskán. Érdeklődőket örömmel várok.
Igen, a 4059 kicsit citromsárgásabb a többinél, a kb. vele elkészült 4156 is ilyen lett. Később, 2020 áprilisától jöttek a rosszabb minőségű fényezések egy jó évig.. Ezeknek a kocsiknak ma már fehérre ki van szívva a homlokfaluk a naptól, 2021ben tértek vissza az eredeti minőségű fényezéshez. (Pont a 4160-ason szörnyülködtem ma)
Oh, köszönöm. Most olvasom, mi az egyáltalán. Nem gondoltam volna, hogy ez is egy szaggató. Viszont akkor gondolom, nem a forgóvázakban van, hanem csak azért hallatszik onnan, mert ott nincs szoknya. (?)
A régi, klasszik, nem szaggatós T5C5-ök forgóvázából miért hallatszik egyfajta sípolás? Mintha mindegyik más-más hangon zúgna. Nem találok erről semmit. Jelenségmagyarázatot köszönök.
Szokásos barossi átalakító. Ma meg holnap, illetve 26-27-én lesz ez a műsor, az első barossi 41-esek nem tudnak kiállni, ezek helyett van két forgalmi Szépilonáról a 41-esre, a 17-esen pedig ebben az időszakban 2 forgalmit átvesz Baross Ilonától. Ami többlet Tátra volt ma a 17-esen azok CAF-os forgalmikban mentek (az is csak a szokásos... :D ).
Most is kavarás van a 17, 41-es Tátra kiadása körül: a 17-esen több lett a Tátra, ezek Barossból kiadva, a 41-esre pedig emiatt Baross kettővel kevesebb szerelvényt ad, így kettővel több lett a Kelenföldről kiadott. Az oka egyelőre nem derült ki számomra, de gyanús, hogy most is valami hasonló, mint tavaly februárban volt a Baross áramátalakítóval. Így van, vagy valami más?