Szokásos barossi átalakító. Ma meg holnap, illetve 26-27-én lesz ez a műsor, az első barossi 41-esek nem tudnak kiállni, ezek helyett van két forgalmi Szépilonáról a 41-esre, a 17-esen pedig ebben az időszakban 2 forgalmit átvesz Baross Ilonától. Ami többlet Tátra volt ma a 17-esen azok CAF-os forgalmikban mentek (az is csak a szokásos... :D ).
Most is kavarás van a 17, 41-es Tátra kiadása körül: a 17-esen több lett a Tátra, ezek Barossból kiadva, a 41-esre pedig emiatt Baross kettővel kevesebb szerelvényt ad, így kettővel több lett a Kelenföldről kiadott. Az oka egyelőre nem derült ki számomra, de gyanús, hogy most is valami hasonló, mint tavaly februárban volt a Baross áramátalakítóval. Így van, vagy valami más?
Amennyiben erre hivatkozva nincsenek már elképzelések sem, megindolkolva, na akkor úgy tényleg veszett fejsze nyele az egész. Mind Óbuda, mind Józsefváros esetében.
Ha a főváros meg a BKV számára ez az ügy érdektelen, és nincs érdemi szándék ennek a területnek ilyen célú hasznosítására, akkor bizony a következő seftelésnél újabb, a főváros számára kevésbé értékes valami fog épülni.
Gondolhatod, hogy a jelenlegi felállásban mit fog kapni a főváros értékes, hasznos terület helyett.
A megmaradt terület még mindig kb. öt hektár Józsefvárosban.
Igenis kellene ezzel számolni, lehetne legalább egy hatalmas tároló, meg mosó, ami mellett részben megmaradhatna a Baross is a javításhoz. Lehetne kijárás is mindkét vágány felé, akár három irányból is, fizikailag legalábbis lehetséges. Sajnos szándék nem erre van.
Ha a főváros meg a BKV számára ez az ügy érdektelen, és nincs érdemi szándék ennek a területnek ilyen célú hasznosítására, akkor bizony a következő seftelésnél újabb, a főváros számára kevésbé értékes valami fog épülni. A valaha szintén tervezgetett fürdőt el lehet felejteni.
Valamiféle vázlatos koncepció kellene ehhez az egészhez persze, ahogy annak idején készült is ilyen, akkor még a teljes terület hossza mentén.
Úgy, hogy nem engedni annyira szétszedni, hogy a vezérlést ne legyen szabad összeilleszteni. Annak idején a szétszedett OFF 1565-öt is megtagadta a szállítás elvinni Fradiból...
Az utolsó 14db átalakítandó Tátra utolsó példányai hamarosan távoznak a főműhelyből. (4045-4325,4167-4277)
Az utolsó megmaradt 20 (18) klasszik kocsi egyelőre még fut (míg meg nem érkezik az utolsó 5 hosszú berendelt CAF villamos, jó eséllyel még fognak is). Végeleges döntés nincs, de eléggé lengetik a kaszát felettük.
Cserébe elindul újra a nagy kör, a túlfutott 2014 végi elsőként elkészült K2M-ek elkezdtek Angyalföldről bevonulni. Az időközben módosított változásokat valószínűleg megkapják, ezeket felsorolni is lehetetlen.
Köszi szépen! Hát, ezekről így akkor legfeljebb a "szendvics" közepén lesz fotóm, de annyi baj legyen, legalább tudom, hogy nem kell őket külön keresni.
Nem tudok jobb topikot ehhez a kérdéshez, szóval itt teszem fel: a 4055, 4155, 4320, 4335 és 4336 mind hármas Tátra középső kocsija? Ezeket nem látom a futárban járaton mostanság. A 4335-öt biztosan tudom, hogy a 4166 és a 4288 között a harmadik, a többi?
Köszi előre is, sajnos nincs időm/lehetőségem mindet kifigyelni.
Ma reggeli nem akármilyen látvány az 1-esen: a két oktatókocsi közé csatolva - csak fizikailag, a távvezérlés nem volt összerakva - az elég rotty kinézetű 4023 (féklámpák fedele hiányzott elől, meg valami tilalomszöveg volt a vezérállásban).
Így van. Fizikálisan 20 kontaktoros maradt, 18 utasforgalmi (pont 6 szerelvény) + a Tanuló Iker.
Ebben ugye benne van a 4 nosztalgia felújított, rebesgettek olyat is, készül ezekhez még egy, hogy ha a 4000es múzeumba megy, legyen párja a 4171nek, ergo 15 kocsit kéne még felújítani. 322ből ennyit már kár lenne kihajítani....