Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2021.02.23 0 0 7764

Mint a prágai 5550 és 5551, csak az nem fotósop. 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7759)
jonas65 Creative Commons License 2021.02.23 0 1 7763

Bakker ilyet se láttam még..és a 4142 mintha rövidebb is lenne.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7759)
Gianmarco Creative Commons License 2021.02.23 0 3 7762

A ma reggeli csoda: 4141 ismét hagyományos szedővel közlekedik.

Tatai Gergely Creative Commons License 2021.02.23 0 0 7761

Ugye? :D

Előzmény: HEJ332 (7755)
berci1919 Creative Commons License 2021.02.21 0 1 7760

Ez a hozzászólás több kérdést vet fel bennem mint amennyit megválaszol :D

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7759)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2021.02.21 0 6 7759

Átvitt értelemben, valószínűleg a váltókkal voltak gondok a nagy hidegben. Ja, és a 4142-nek akkor még csak két ajtaja volt oldalanként :-)

 

Előzmény: berci1919 (7758)
berci1919 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 7758

A hoakadályt hogy kell elképzelni?

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7757)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2021.02.21 0 2 7757

A 4142 hóakadályban 2010. január 30-án. Az első kocsi pályaszámát nem tudom leolvasni, de mintha nem a 4105 lenne akkor még.

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7756)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.02.21 0 5 7756

A három rangidős szerelvény Ilonán most: 4004-4347 , 4063-4119 , 4105-4142. Ők még 2010es évjáratúak.

Előzmény: HEJ332 (7755)
HEJ332 Creative Commons License 2021.02.20 0 2 7755

Csak rá kellett szólni!:)

Előzmény: Tatai Gergely (7752)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.02.19 0 4 7754

4019-4025  ->  VJSZ

TéWés Creative Commons License 2021.02.06 0 8 7753

 

Jó kis szekér ez :)

Előzmény: Tatai Gergely (7752)
Tatai Gergely Creative Commons License 2021.02.06 0 0 7752

Csodálom, hogy a 4019-4025 ilyen sokáig megússza. Nagy összegben fogadtam volna, hogy ők lesznek a következők :D

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7749)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.02.05 0 5 7751

Igen, tavaly Január óta így vannak forgalomban.

Előzmény: berci1919 (7750)
berci1919 Creative Commons License 2021.02.05 0 0 7750

Csak nekem új, hogy a 4200-xxxx-4349 hármasban a két szélső a 4000-eshez hasonló retrósítást kapott?

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.02.05 0 5 7749

4005-4118  ->  VJSZ

4014 Creative Commons License 2021.02.01 0 0 7748

Nem tudok ilyenről, de nem is hiszem, hogy lenne ilyen irányú elképzelés.

Előzmény: riezaK (7747)
riezaK Creative Commons License 2021.01.31 -2 7 7747

Nem merült fel esetleg az úgymond feleslegből 2 vezetőállásos K2M-ek épitése, amik igy tudnának szólóban is járni? Pl hétvégén lennének vonalak ahol lehetne használni. 

Előzmény: 4014 (7717)
riezaK Creative Commons License 2021.01.31 0 3 7746

4001 4056 hazajött Ilonára, 61-es volt tegnap :)

Tatai Gergely Creative Commons License 2021.01.30 0 3 7745

Nem tudom kinek mekkora újdonság, de 4225-4331 is kapott K2M üléshuzatokat.

T5C5K2 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 7744

Van olyan Ilonai kocsi, ami frissen jött ki a főműhelyből, és morog egy kicsit, pl. a 4066-nak nagyon csúnya hangja van.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7742)
4014 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 7743

A 4230-4303-nak Klasszikként is érdekes hangja volt.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7742)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.01.28 0 2 7742

4230-4303,4241-4269. Ez a 4 kocsi egymás után jött ki 2018 Októberében, pár hét után repült mindegyik Angyalföldről Budafokra, már mikor kijöttek elég defektes hangjuk volt, az idő múlása nem szolgált előnyükre. 

Előzmény: 4014 (7740)
Thermo-blinker Creative Commons License 2021.01.27 0 2 7741

Akkor nem véletlenül van középen... a kis huncutok.

Előzmény: 4014 (7740)
4014 Creative Commons License 2021.01.26 0 1 7740

Amikor még Budán járt két kocsis összeállításban akkor is borzasztó hangja volt... Másik zajláda a 4230-4303.

Előzmény: Thermo-blinker (7739)
Thermo-blinker Creative Commons License 2021.01.26 0 1 7739

Ma a Hungárián beérkezett mellém a 4269-es középső kocsit tartalmazó szerelvény, rettenetes hajtáshibája van annak a kocsinak.

A vezetőnek csak azért nem tűnik fel, mert középső kocsi. Szerintem így nem lesz hosszú életű...

T5C5K2 Creative Commons License 2021.01.22 0 3 7738

A 4152-4311 a mai nap debütált az 59-esen, fa tetőjárdás és neonos utastérvilágítású a régi K-kból átalakítottakkal ellentétben. Kamerákat és fülkeklímát ugyanúgy kapott.

Ezek szerint csak azok a kocsik kapnak "prémium" minőségű alkatrészeket, melyek ilonáról vonulnak be megújulni.

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7713)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2021.01.19 0 2 7737

Akkor nincs más hátra, mint előre.

Kukázni a maradékot olyan kaliberű döntés lenne, mint amikor az OFF Szabolcs Volánnál gondoltak egyet és kidobták az összes 266-ost. (Hírhedt facepalm-pozitív történet, aki nem hiszi, járjon utána.)

Előzmény: 4014 (7732)
nemeza Creative Commons License 2021.01.19 0 2 7736

Csatolt (szuper)TW :)

--

Egyébként valamennyi villamost biztos félre lehetne tenni: a lényeg, hogy nem muszáj kapásból mindet eladni / szétvágni

Előzmény: BP-1 (7735)
BP-1 Creative Commons License 2021.01.19 0 1 7735

Nem tudom, hogy lesz-e még hosszú CAF.

A jelenlegi helyzetben egyenlőre a Combinok pótolják a CAF-okat. (hétvégén)

Egyébként éppen manapság sem bírják kiadni a 17-ből a 15-öt. (igaz nem műszaki hiba miatt)

Én úgy tudom vannak megállók amiket át kellene alakítani a körúton. Szóval nem mehet oda.

KCSV-ken kívül nincs más alternatíva.

Előzmény: korpi41 (7730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!