Igen, a 4059 kicsit citromsárgásabb a többinél, a kb. vele elkészült 4156 is ilyen lett. Később, 2020 áprilisától jöttek a rosszabb minőségű fényezések egy jó évig.. Ezeknek a kocsiknak ma már fehérre ki van szívva a homlokfaluk a naptól, 2021ben tértek vissza az eredeti minőségű fényezéshez. (Pont a 4160-ason szörnyülködtem ma)
Oh, köszönöm. Most olvasom, mi az egyáltalán. Nem gondoltam volna, hogy ez is egy szaggató. Viszont akkor gondolom, nem a forgóvázakban van, hanem csak azért hallatszik onnan, mert ott nincs szoknya. (?)
A régi, klasszik, nem szaggatós T5C5-ök forgóvázából miért hallatszik egyfajta sípolás? Mintha mindegyik más-más hangon zúgna. Nem találok erről semmit. Jelenségmagyarázatot köszönök.
Szokásos barossi átalakító. Ma meg holnap, illetve 26-27-én lesz ez a műsor, az első barossi 41-esek nem tudnak kiállni, ezek helyett van két forgalmi Szépilonáról a 41-esre, a 17-esen pedig ebben az időszakban 2 forgalmit átvesz Baross Ilonától. Ami többlet Tátra volt ma a 17-esen azok CAF-os forgalmikban mentek (az is csak a szokásos... :D ).
Most is kavarás van a 17, 41-es Tátra kiadása körül: a 17-esen több lett a Tátra, ezek Barossból kiadva, a 41-esre pedig emiatt Baross kettővel kevesebb szerelvényt ad, így kettővel több lett a Kelenföldről kiadott. Az oka egyelőre nem derült ki számomra, de gyanús, hogy most is valami hasonló, mint tavaly februárban volt a Baross áramátalakítóval. Így van, vagy valami más?
Amennyiben erre hivatkozva nincsenek már elképzelések sem, megindolkolva, na akkor úgy tényleg veszett fejsze nyele az egész. Mind Óbuda, mind Józsefváros esetében.
Ha a főváros meg a BKV számára ez az ügy érdektelen, és nincs érdemi szándék ennek a területnek ilyen célú hasznosítására, akkor bizony a következő seftelésnél újabb, a főváros számára kevésbé értékes valami fog épülni.
Gondolhatod, hogy a jelenlegi felállásban mit fog kapni a főváros értékes, hasznos terület helyett.
A megmaradt terület még mindig kb. öt hektár Józsefvárosban.
Igenis kellene ezzel számolni, lehetne legalább egy hatalmas tároló, meg mosó, ami mellett részben megmaradhatna a Baross is a javításhoz. Lehetne kijárás is mindkét vágány felé, akár három irányból is, fizikailag legalábbis lehetséges. Sajnos szándék nem erre van.
Ha a főváros meg a BKV számára ez az ügy érdektelen, és nincs érdemi szándék ennek a területnek ilyen célú hasznosítására, akkor bizony a következő seftelésnél újabb, a főváros számára kevésbé értékes valami fog épülni. A valaha szintén tervezgetett fürdőt el lehet felejteni.
Valamiféle vázlatos koncepció kellene ehhez az egészhez persze, ahogy annak idején készült is ilyen, akkor még a teljes terület hossza mentén.
Úgy, hogy nem engedni annyira szétszedni, hogy a vezérlést ne legyen szabad összeilleszteni. Annak idején a szétszedett OFF 1565-öt is megtagadta a szállítás elvinni Fradiból...
Az utolsó 14db átalakítandó Tátra utolsó példányai hamarosan távoznak a főműhelyből. (4045-4325,4167-4277)
Az utolsó megmaradt 20 (18) klasszik kocsi egyelőre még fut (míg meg nem érkezik az utolsó 5 hosszú berendelt CAF villamos, jó eséllyel még fognak is). Végeleges döntés nincs, de eléggé lengetik a kaszát felettük.
Cserébe elindul újra a nagy kör, a túlfutott 2014 végi elsőként elkészült K2M-ek elkezdtek Angyalföldről bevonulni. Az időközben módosított változásokat valószínűleg megkapják, ezeket felsorolni is lehetetlen.
Köszi szépen! Hát, ezekről így akkor legfeljebb a "szendvics" közepén lesz fotóm, de annyi baj legyen, legalább tudom, hogy nem kell őket külön keresni.