Keresés

Részletes keresés

malacgazda Creative Commons License 2005.01.29 0 0 7
De bizony, hogy ügyfélszolgálati téma, hiszen az ügyfélszolgálattal volt bajom, nem a vásárlással.
Előzmény: rev251 (6)
rev251 Creative Commons License 2005.01.29 0 0 6
Ez inkább ahova NE menj vásárolni. Adott esetben ElectroWorld, Budaörs.
Nem speciálisan ÜFSZ gondnak látszik
Előzmény: malacgazda (5)
malacgazda Creative Commons License 2005.01.29 0 0 5
A budaörsi Electro World hozzáállásán pofám leszakad.
Vettünk egy drótnélküli telefont ott. 10e Ft alatt blokkgarancia van, azaz nincs külön garifüzet, hanem a blokkra pecsételték rá a garanciát. A blokk egyben áfás számla is volt, úgyhogy a megfelelő időben átvittük a könyvelőhöz. Azután egyik napról a másikra magától elromlott a telefon, a beszélő nem kommunikált a bázissal. Könyvelővel visszafaxoltatjuk a számla másolatát, és azzal meg a telefonnal felszerelkezve irány az Electroworld.
Az ügyfélszolga egészen bámulatos próbálkozásokat tett, hogy elhajtson minket a francba! Elképzelhetetlennek tartom, hogy a 21. szdban, Európában egy bolt ilyen lábszagú, tökéletesen nyilvánvaló hazugságokkal próbálja lepattintani a reklamáló vevőt. Még a Tescóban is szó nélkül visszacserélik az ennél jóval drágább cuccokat is.
Ügyfélszolgás ribanc bepróbálkozásai sorrendben (zárójelben azok, amikkel mi válaszoltunk):
-"hol az eredeti csomagolás" (72 óráig kell megőrizni)
-"a blokkgarancia nem érvényes" (10e Ft alatt dehonnem)
-"számlamásolattal csak ugyanolyan készülékre tudja becserélni" (OK, cserélje, nemérdekel)
-"ugyanolyan már nincs, csak jóval drágább készülékek" (és kilistáztatja az ugyanattól a gyártótól való készüléket, mikor más gyártótól igenis van raktáron azonos árú telefon)
-"számlamásolatra nem tud pénzt visszaadni, kérjük el a könyvelőtől az eredeti számlát, menjünk vissza azzal" (aha, persze, és az elbenzinezett pénz meg több lesz, mint maga a telcsi ára, ugye ezt maga se gondolja komolyan, asszonyom)

Itt untuk meg, és mondtuk, hogy hívjon valami főnököt, különben itt alszunk. Erre felhívott valami ov-t, komolykodó pofával tárgyalt egy ideig, és "nagy kegyesen, csak most, csak itt, csak nekünk" visszafizette a telefon árát.

Nem tudom, hogy az ügyfélribanc volt-e csak ilyen szemét, vagy a dógozóknak parancsba adták, hogy pattintsák le a kedves vevőket. Gyanítom, mindkettő...
X-mas Creative Commons License 2005.01.26 0 0 4
OFF - Nem annyira. De ha valahol valamit pofátlannak érzek, akkor én is vagyok olyan pofátlan, hogy rákérdezek. - ON
Előzmény: csibra (3)
csibra Creative Commons License 2005.01.26 0 0 3
Te aztán marhán ráérsz modhatom :)
Előzmény: X-mas (1)
_ Liar _ Creative Commons License 2005.01.26 0 0 2
mit magyarázol ?:)
Előzmény: bindera (0)
X-mas Creative Commons License 2005.01.26 0 0 1

Már vártam a 0-mat, hogy mesélhessem a következőt :)))

 

Ma láttam a hírt, hogy Hírközlési Hatóság lejjebb viszi a mobil szolgáltatások végződtetési díjait az év közepétől. Nem is ez a lényeg, hanem, hogy megfigyeltem, hogy a MATÁV ezt úgy árazza be nekünk, hogy a végződtetési díjak + 50%-os haszonkulcs + 25% ÁFA. (Értsd: végződtetési díj * 1,875)

 

A cikk egyébként említi, hogy nem feltétlenül fognak a fogyasztói árak amiatt csőkkenni, hogy lejjebb mennek a végződtetési díjak. Csak egymás közt olcsóbban adják veszik a cégek az átmenő hívásokat.

 

No, felhívtam az 1212-t, megkérdeztem, hogy igaz-e, hogy a MATÁV 50%-os haszonkulccsal értékesíti a közvetített szolgáltatásokat. Erre azt mondta a hölgy, hogy nem tud semmit, csak a fogyasztói ártáblát tudja nekem felolvasni.

 

Ekkor felhívtam a hírközlési hatóságot, hogy terveznek-e valamit a fogyasztók érdekében is. Erre azt mondta a hölgy, hogy ő a híradóban hallotta, hogy lesz a fent említett változás, az ügyfélszolgálatuknak erről nem is szóltak. Ezután kérdeztem, hogy az igényemet tudná-e rögzíteni, hogy eljusson az arra érdemes személyekhez, hogy szembesüljenek azzal, hogy valójában nem értek el semmit. Erre azt mondta, hogy NEM. No, mondom ez aztán az ügyfélszolgálat, ahol nem tudnak kiszolgálni, és nem is érdekli a vélemény. Közölte, hogy csak írásabn hajlandóak bármivel is foglalkozni, és akkor államigazgatási eljárás keretében 1 hónapon belül (értds 1 hónap múlva valamikor) választ fogok rá kapni (valamilyet).

 

Innenstől inkább feladtam a probléma iránti érdeklődésemet...

 

El is felejtettem neki mondani, hogy az államigazgatási eljárások kapcsán le van írva, hogy nem lehet bürokratikusan hozzáállni a dolgokhoz...

Előzmény: bindera (0)
bindera Creative Commons License 2005.01.26 0 0 0
zero azt hiszem ugye Liar:))
X-mas Creative Commons License 2005.01.26 0 0 topiknyitó

Az ügyfélszolgálatokkal mindig vannak gondok. Nyilván nem lehet mindenkinek megfelelni.

 

De leírnám életem legérdekesebb ügyfélszolgálati kalandját.

 

Credit Suisse Life & Pension Nyugdíjpénztárak.

 

Telefonon keresztül általában kielégítő válasszal tudtak szolgálni. Egy esetben jelezték, hogy feltétlenül papíron kell forduljak hozzájuk.

Meg is írtam, el is küldtem. Ajánlott küldemény. Így le is tudtam nyomoztatni, hogy a levél 3 nap alatt eljutott hozzájuk.

 

Két hét múlva rákérdeztem, hogy mikorra várhatom a választ. Erre mondták, korai még, 1 hónapjuk van, hogy megválaszolják. Szóltam az egy hónap leteltével, ekkor közölték, hogy nagyon terheltek, sok a levél, legyek türelmes. Két hónap múlva kiderült, hogy valójában eddig el sem tudták kezdeni a munkát, mert elektronikusan mennek az iratok és rosszul volt beszkennelve, ezért olvashatatlan volt. Újra szekkenik és minden rendben lesz. Harmadik hónap elteltével érdeklődtem, hogyha tőlük nem kapok választ, akkor kitől kérhetek, úgy mint felettes, vagy felettes szerv. Erre megkaptam a választ, hogy "pszáf". (Érsd: nem mozaikszóként PSZÁF /péeszáef/, hanem pszáf.) Hamar kiderült, hogy már jó az elektronikus másolat, de rossz helyen áll a levél. Hegyedik hónapra kiderült, hogy ugyan megállapították már egyszer, hogy rossz helyen van, de most már át is teszik. Gondoltam felhívom közvetlenül a központi telefonszámot, kapcsoltatom az ügyfélszolgálati vezetőt, elsorolom neki, mi történt eddig. Sikerült is. Meg is ígérte, hogy rendben lesz innenstől. És csodák csodája, 5 hónap után megkaptam a választ.

 

Ami viszont pozitívum: a válasz teljesen korrekt és előzékeny. Felismerték és javították az elszámolást.  De nemcsak hogy javították, hanem a hiba miatt kieső hozamot is jóváírták. Tehát minden szépen megoldódott, csak nem az ügyfélszolgálaton keresztül kell hozzáfogni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!