Pár fénykép jól jönne az azonosításhoz,különösen a homlokmuffokról. Mérd le a nyaktábla szegecsfuratainak középtávolságát, és akkor az alábbi linken böngészhetsz:
Tudnátok segíteni az alábbi vázszámú kerékpár beazonosításában?
F101955.
Az ülésnyak másik oldalán a csiszolás során nem került elő RM beütés.
Váznyaktábla hiányzik.
Eléggé be van ágyazva több lom közé, (még két kerékpárvázat látok, az egyik nyilasvázas, a másik talán a 80 as évekből.), de ha szükséges még valami a beazonosításhoz, kibányászom a kerékpárt.
Eléggé egyben van, de a korábbi években biztosan cseréltek rajta egy pár kopó alkatrészt.
A kormány gondolom eredeti lehet, mert famarkolatos.
Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy a képen látható régi Csepel Marathon pedált hogyan lehet szétszedni? A fedél levehető? Ha igen, hogyan? Menetes vagy kipattintós?
Golyókat zsíroznék-cserélnék benne. Előre is köszi!
Ismét mérföldkő érkezett el az alutáblás NIK Csepelem feltámadást követő életében. Egy ismerősnek köszönhetően végre elkészült a rég áhított, korabeli hangulatú, (és szerintem igen dekoratív) festett névtábla. Az alapot magam készítettem Lv1,5 vaslemezből, Very Well fényes fehér festékszóróval adva meg a hátteret.