2007-2008. tájékán, építkezés miatt, eladtam Moto Guzzi V65 motoromat Békéscsabára egy utánfutó készítő iparosnak. Akkor biztos voltam, hogy jobb helyre kerül, mint nálam volt. Remélem nem tévedtem! Egy Nevada tulajdonos kisérte a vevőt. Remélem volt annyi öröme az új tulajnak a motorban, mint nekem!
Szia, ez a topic elegge tetszhalott allapotban van ("hala" a facebook terhoditasanak), szoval sokkal hamarabb valaszt kapsz, ha benezel a facebook-on a Magyar Guzzista kozosseg nevu csopotba. Ott van par Norge tulaj, biztos ki tudnak okositani.
Motorvásárlás előtt állok (túramotor). Guzzi tulajdonosokat szeretnék megkérdezni:
Többek között találtam egy talán megfelelő járgányt, egy Moto Guzzi Norge 1200 GT-t. Olasz motorom még soha nem volt, csak távolkeleti.
Azt szeretném megkérdezni, hogy az esetleges vásárlás esetén mire kell hogy fokozottan figyeljek. Mik a tipushibák, ha vannak ilyenek? Hosszabb távokra is szeretném használni, ezért mennyire megbízható tipus?
Szevasztok....750-es Nevada váltója sir. Ha a kuplungolásnál megszűnik a zaj. Tapasztalt már valaki ilyent. Váltó bemenőtengely csapágyra tippelnék,hogy az adja a zajt.
Pár napja volt szerencsém kipróbálni egy 1200-as ( 110-as ) Norge-t ...
Azt szeretném kérdezni , hogy normális ennél a modellnél , hogy elinduláskor leakar fulladni ? Kb. ez volt a tapasztalatom az első Boxer BMW-mnél is , de ott kiderült hogy szinkron probléma okozza a jelenséget . Meg egy kis konstrukciós hiba...
Szia! Múlt évben beszéltünk egy párszor ezen a fórumon. Érdeklődni szeretnék, meg van e még a Breva és hogy szuperál? Továbbá arról is, hogy a hátsó kerék hajtási holtjátékkal foglalkoztál e?
A Guzzi 750 Base Nevadámhoz (2002-es ZGULK Széria számú, karburátoros Nevada), keresek sűrgősen Magneti Marelli Digiplex 2s (Típús MED 501 A) gyújtás jeladót, illetve annak csatlakozóaljzatát és teljes kábeltekercsét a kondenzátorok irányába. (Mivel az elözö tulajdonosnál kontárok egy gagyi jeladót raktak fel a Marelli helyére, és a kábeltekercs Digiplexes, széles csatlakozóaljzatának dugaját is lefejezték, ezért kell a teljes kábelezés is, csatlakozódugóval együtt…)
Üdv! Sajna csak hallomásból tudom, hogy kint olaszba hivatalosan ki lehet kérni az okmányirodában a forgalmi másolatot, de adás-vételi (vagy a lánc igazolás) kell hozzá.
Nagyon tetszik nekem egy Nevada classis 750. Találtam egyet amiben úgy túnik 27000 km van de a markolatok teljesen le van kopva. Ez ennyit bír vagy mégis sokkal több van benne. A gép 2008 as és magyarországi. Mennyire megbízható ? Most egy Honda nagyrobogóm van.
Szia! Jelenleg kishazánkban forgalmi nélküli járművet elvileg csak OT vizsgával lehet újra forgalomba helyeztetni. Nem kis macera, de járható. Természetesen meg kell, hogy feleljen a követelményeknek, amik közül az egyik legfontosabb, hogy min. 30 betöltött éve kell, hogy legyen, azaz idén az 1990-es gyártású járművek a legfiatalabbak, amiket ilyen múzeális minősítő vizsgára lehet vinni (gondolom itt ez nem akadály, a V35-ök ennél általában idősebbek). Emellett természetesen meg kell, hogy feleljen az OT vizsga azon követelményeinek, miszerint, nem lehet átalakítva és esztétikailag is olyan állapotban kell, hogy legyen, hogy akár kiállítható legyen (ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy patika állapotú kell, hogy legyen, de nem lehet gagyin átfestegetett, vagy gyári festésű, de ütött kopott, levitézlett gép sem).
Üdvözlet mindenkinek. Vettem egy Moto Guzzi V 35 príma motort. Hogyan lehetne a papírjait megkeríteni. Csak a forgalmi hiányzik. A motor forgalomból való kivonásáról /Olaszországban/meg van a papír. Rajta a tulaj stb. Hogyan tovább? Segítsetek nekem! Köszönöm!
Elvileg szervezik, nagyon készülnek a helyiek... hogy aztán majd az akkori járványhelyzet mit fog engedni szeptember végén, az jó kérdés. Sok idő már nincs addig és jelenleg sem túl rózsás a helyzet, mindenki még inkább bezár, minthogy nyitna.