Üdv! Sajna csak hallomásból tudom, hogy kint olaszba hivatalosan ki lehet kérni az okmányirodában a forgalmi másolatot, de adás-vételi (vagy a lánc igazolás) kell hozzá.
Nagyon tetszik nekem egy Nevada classis 750. Találtam egyet amiben úgy túnik 27000 km van de a markolatok teljesen le van kopva. Ez ennyit bír vagy mégis sokkal több van benne. A gép 2008 as és magyarországi. Mennyire megbízható ? Most egy Honda nagyrobogóm van.
Szia! Jelenleg kishazánkban forgalmi nélküli járművet elvileg csak OT vizsgával lehet újra forgalomba helyeztetni. Nem kis macera, de járható. Természetesen meg kell, hogy feleljen a követelményeknek, amik közül az egyik legfontosabb, hogy min. 30 betöltött éve kell, hogy legyen, azaz idén az 1990-es gyártású járművek a legfiatalabbak, amiket ilyen múzeális minősítő vizsgára lehet vinni (gondolom itt ez nem akadály, a V35-ök ennél általában idősebbek). Emellett természetesen meg kell, hogy feleljen az OT vizsga azon követelményeinek, miszerint, nem lehet átalakítva és esztétikailag is olyan állapotban kell, hogy legyen, hogy akár kiállítható legyen (ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy patika állapotú kell, hogy legyen, de nem lehet gagyin átfestegetett, vagy gyári festésű, de ütött kopott, levitézlett gép sem).
Üdvözlet mindenkinek. Vettem egy Moto Guzzi V 35 príma motort. Hogyan lehetne a papírjait megkeríteni. Csak a forgalmi hiányzik. A motor forgalomból való kivonásáról /Olaszországban/meg van a papír. Rajta a tulaj stb. Hogyan tovább? Segítsetek nekem! Köszönöm!
Elvileg szervezik, nagyon készülnek a helyiek... hogy aztán majd az akkori járványhelyzet mit fog engedni szeptember végén, az jó kérdés. Sok idő már nincs addig és jelenleg sem túl rózsás a helyzet, mindenki még inkább bezár, minthogy nyitna.
A Guzzi egy megoszto marka. Lehet imadni es gyulolni. Es mindket megkozelitesnek ugyanazok az okai. En pont a nyersesseget imadom, hogy kicsit kuzdeni kell vele. De ha kitapasztalod a hobortjait, akkor orok elmeny. :-)
Egy csoportba lehet tartozni akkor is ha nincs olyanunk mint nekik,de nem biztos hogy tartozhatunk oda ha olyanunk van.Egyébként Guzzit csak az vegyen magának aki megküzd érte,a többieknek ott van tizenkettő egy tucat.
Mondjuk azota olvastam a Norge rol, haaaaat, vannak fenntartasaim, lehet valami szoftabbat kell neznem tavaszra, DL1000, vagy hasonlot, mert nincs kedvem kuzdeni megint egy duhos bikaval! :)))
Mondjuk én csatlakozni szerettem volna, leírtam szépen, hogy nincs Guzzim, de szeretem a márkát és biztos, hogy lesz is, de nem vettek fel a csoportba.
Jó lehet napi munkába járós motornak? ...mármint mennyire kényes jószágok ezek? Illetve minden dolog érdekel, ami érdekes lehet a használat szempontjából! "Ütni vágni" akarom, idézőjelbe! ...vagy inkább az endurokban keresgéljek? ...vagy ne is Guzzit? ...MOTO GUZZI NORGE GT 1200 ...igénytelen motort akarok, szóval ilyen bmw félék kizárva!