Egyszerre volt gyönyörü és félelmetes. Helyenként csak 1,9 méter széles, rohadt szük hajtükanyarok, kétirányú forgalom, olaszos burkolat, sok helyen korlát nélkül.
A hágó odabasz-díját az a kollega kapja, aki fészbukon ennyit tett a képemhez:
"Some years ago, my wife rolled down southside of the pass on a V11 Sport with empty fuel tank. I rode a bit in advance on my bike and told her via intercom if there were oncoming traffic in the hairpin curves. Respect"
Az 1500 km-es szervizen a kardánnál az olajbetöltö nyílás tömítését kellett cserélni, három hete a bal tükör anyáját húztam meg, egyébként semmi gond.
A futómü, a súlyeloszlás egy álom, igazi huligánkodásra csábító járgány. Imád kanyarodni, a kormányszög miatt zsebkendönyi helyen is megfordul.
A kupplung és a fék is pazar. Most már megjött hozzá a szekrénysor is, összel lesz markolafütés is.
Ami nem jó: kell majd a nagyobb szélvédö idom, vagy erre a kicsire egy terelöszar, mert nagyon kavarja a levegöt. Persze dobozokkal nem illene 130-nál gyorsabban menni, na de akkor is.
Továbbra sem tudok megbarátkozni a nulla fizikai visszajelzéses indexkapcsolóval, de hirtelen ennyi, amit fel lehet hozni ellene.
Nagyon f@sz@ Motor (de azért ma a Grisoval jöttem dolgozni, mert hiányzott már a nyers, paraszt erö).
Köszönöm mert az enyémen lecserélték a jobbos csapot is normálra gondolom tönkre ment a szintjelző. Az pedig nem lenne baj ha működne no de majd az új a bekötési infód pedig hasznos köszi.
... és milyen trükkös a szintjelző, csak állandó fesszel megy, ami azt jelenti, hogy a megszokott pislákoló rizsszem izzót nem lehet LED-re cserélni :-D, kell neki a rövidzár izzószál. Én kipróbáltam.
Évekig kinlódtam ezzel a problémával!Új önindtó,relé,nem változot a helyzet!Végül kábelcsere relétől az önindítóig(kábelek full oxidálódva belül a szigetelésen),2 éve tökéletesen működik!
most már egyre inkább cseszi a csőröm, hogy nem megy a gép. 12-ben vásároltam (02-es Nevada Club 32e km-rel), és ahogy hozzászoktam, kezdtem húzni neki tapasztaltam, hogy a végsebesség nem ott van, ahol a Nevadások mondják, hanem érezhetően lejjebb. 150-nél nemigen ment többet, azt is elég rapszodikusan. volt, amikor 160 fölött ment teljes pakkal, máskor meg max. 140-et üresen. megjártam több szerelőt, kipróbáltunk több dolgot beállítások, komponens cserék útján, de semmi javulás. most, kb. 55 ezer belehajtott km után már ott tartok, hogy a 130-140-t is csak olykor éri el, és magasabb fokozatokban gyorsításnál érezhető a teljesítmény vesztés is. a héten mértünk veszteséget (határon belül), kompressziót (11-12 bar). gyertyák szép világos szürkék. a szerelő javaslatára nagyobb főfúvókákat tettem bele, de nem javult a helyzet.
szakértő kollégáktól kérdezném: merre tovább? mi lehet a hiba okozója: karburáció, gyújtás? kezd elegem lenni a szívásból! valami oka csak kell legyen ennek az anomáliának!
esetleg ha volna valakinek kölcsön 2 tutira jó, belőtt karbija, Digiplex elektronikája, hogy azokat kipróbálhatnám, hogy működik azokkal a technika, annak hálás lennék a köbön!
Én is tisztelettel csatlakozom az előttem kérdezőhöz! Én is keresek a Floridámhozt egy szintjelzős / bal oldali és csak a szintjelző elektromos / benzin csapot. Megkönnyítené az életem! Az esetleges segítséget köszönöm.
jobb sorsra érdemes '02-es Nevadám egyre inkább szegényedik szolgáltatásaiban. ez részben nem is baj, mert az egyszerűsítésre törekszem. ettől függetlenül, ha volna valakinek mellőzött, felesleges elektromos benzincsapja, valamint szintérzékelője ehhez a modellhez, amit szívesen konvertibilis aprópénzre váltana, azt szívesen venném. adományokat is elfogadunk 😁