Nyilván. :-) Mint írtam a személykocsis #63096-ban egészen 7793-ig folytatódik luk nélkül. :-) És persze 7000-től. És igen, a 7762 után van még 15 db 20-26-os, 2 db 20-27-es és 3 db 20-07-es. :D
Nekem ez az egész szerelvény újdonság. 1968-69-ben láttam egy fürdőkocsit. Talán fürödtem is benne. De semmire továbbra nem emlékszem vele kapcsolatban. Jó eséllyel a Hídépítési Főnökségé lehetett, mert annak a munkahelyén volt látogatóban.
Konkrétumot csak a D56-os Utasításban találtam, az viszont 760-as nyomtávra érvényes. Ott kétféle hevederről találtam rajzot, ikeraljas és lengő illesztéshez, de mindkettő négylyukú. Talán nem lőnek le érte, ha ideteszem a rajzokat :)
A 35. ábra mutatja a lengő, a 38a és b ábrák pedig az ikeraljasat a szöveg szerint, de a méretek alapján szerintem ez pont fordítva van.