Konkrétumot csak a D56-os Utasításban találtam, az viszont 760-as nyomtávra érvényes. Ott kétféle hevederről találtam rajzot, ikeraljas és lengő illesztéshez, de mindkettő négylyukú. Talán nem lőnek le érte, ha ideteszem a rajzokat :)
A 35. ábra mutatja a lengő, a 38a és b ábrák pedig az ikeraljasat a szöveg szerint, de a méretek alapján szerintem ez pont fordítva van.
Az az előregondolkodás csomborasszója, hogy a vágány elbontásakor ott hagynak egy járművet. Ezek az emberek előbb húznák le a wc-t mielőtt belecsinálnának?
"sínpár elbontásra került, de a konyha kocsi ott maradt!"
Na ezzel egy gyerekkori emlékem megfejtésre került! Emlékeztem, hogy valahol Vác előtt volt oldalra letéve egy kocsi, és nem értettem hogyan került oda.
"This year at our booth at «InnoTrans 2018»,for the first time was demonstrated our newest series of railcars called SEVER 1435. This vehicle was specially designed for European railways. In 2019 Serbia will be the first country of delivery of this model. Within this project, that is TVEMA the full-cycle built product, were held meetings ith suppliers of the components such as AltPro, GANZ, GlasTrösch, KnorrBremse, Safkar, UniControl-Tramex,Voith and others."
Magyarul: idén az InnoTrans 2018 kiállítási standunknál először került bemutatásra a SEVER 1435 névre keresztelt, legújabb motorkocsi-sorozatunk. A járművet kifejezetten az európai vasutak részére fejlesztettük. 2019-ben Szerbia lesz az első ország, aki alkalmazza a típust. A projekt keretében, melyben a TVEMA felel a teljes gyártási folyamatért, egyeztetések történtek a beszállítókkal, mint az AltPro, GANZ, GlasTrösch, KnorrBremse, Safkar, UniControl-Tramex, Voith stb.