Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 3 órája 0 0 116937

Fecske vezérlő.

 

Előzmény: Marci870 (116936)
Marci870 Creative Commons License 3 órája 0 0 116936

Sziasztok!

Az Aranypart expressz 1.kocsija vagonweb szerint egy Fecske. Ez létezhet? Visszafelé irány Fonyódról. Köszönöm 

sssey Creative Commons License 3 napja 0 1 116935

Kb 04:30-04:40 körül lehetett. Azaz egy KISS-t az eset után még kiküldtek a Nyugatiból, ami KőTeher körül ácsorgott. A másik két beragadt vonattal nem lehetett már mit kezdeni.

 

Azért kíváncsi lettem volna a páratlan S50-es vezérére, amikor az ív után elvakítja egy DeLorean... (csak kérdés, hogy indulni akart vagy rosszul érkezett)

A szegedi IC vezére messzebbről láthatta, esetleg tudhatta is.

 

sssey

Előzmény: sssey (116934)
sssey Creative Commons License 3 napja 0 0 116934
Előzmény: zjakabfi (116933)
zjakabfi Creative Commons License 4 napja -1 0 116933
mcg Creative Commons License 2025.07.24 0 3 116932

Nála fogsz reklamálni, ha nem visz el a vonatod végig? :)

Előzmény: _nyunyuka (116927)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.07.24 -1 3 116931

Akkor lenne működőképes, ha Oroszlányba vagy Battára továbbmenne. 
De tartok tőle, hogy nem szerencsés, ha az 1-es és a 40-es vonal instabilitását átvisszük a túloldalra.

Kelenföld 7-10-en megfordítani nehéz lenne (bár nem teljesen lehetetlen).

És akkor ehhez jön még, hogy Kőfelső - Fradi között 20-szal kell szöttyögni.

Kőfelsőről pótlóbusszal 5 perc lesz a Puskás, tehát igazán csak azoknak érné meg a játék, akik tényleg Dél-Budára mennek a 120a térségéből.

Előzmény: zjakabfi (116930)
zjakabfi Creative Commons License 2025.07.24 -2 2 116930

Azért a déli hídon így felszabadul óránként 2,5 menetvonal.

Előzmény: zjakabfi (116929)
zjakabfi Creative Commons License 2025.07.24 -1 1 116929

Lehet, egy db ilyen átmenős lesz.

S60 Nagykátáról az eleve csak reggel van.

 

Előzmény: Zugbegleiter (116928)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.07.24 -1 4 116928

A közlemények alapján nem úgy tűnik, hogy bármi összekötés lenne. A gyorsok mennek a Nyugatiba, a személyek és az IR-ek Kőfelsőn fordulnak, ezen kívül az S76 (az nem világos, hogy mindegyik, vagy csak óránként egy) ki fog menni Pécelig, mert útban lenne Rákoson. Igaz, a 120-as vonal személyvonatairól egy szót sem írtak, így minden is lehetséges. Bár a körvasút építés és Kelenföld zsúfoltsága miatt nem tartom valószínűnek a hosszabbításukat. (De az is lehet persze, hogy le vagyok maradva az informáltság terén.)

Előzmény: _nyunyuka (116927)
_nyunyuka Creative Commons License 2025.07.24 -3 1 116927

Andó Gergelynél.

Előzmény: PLACI (116926)
PLACI Creative Commons License 2025.07.24 -3 0 116926

Hol elérhető a menetrend?

Előzmény: _nyunyuka (116925)
_nyunyuka Creative Commons License 2025.07.23 -3 3 116925

Nekem meg megint lesz közvetlen munkába járós vonatom, Nagykáta-Kelenföld S60, egy hónapra. Meghagyhatnák állandóra 🙂.

Előzmény: sssey (116924)
sssey Creative Commons License 2025.07.21 -2 7 116924

Elértük azt, amit tizenX éve nem sikerült. Kör IC lesz a Kör-IC.

A Kör-IC A Nyugati pályaudvarról indulva a Nyugati pályaudvarra fog érkezni.

 

sssey

 

sssey Creative Commons License 2025.07.21 -1 0 116923

Ezt aláírom! :-)

 

Előzmény: M41 2180 (116922)
M41 2180 Creative Commons License 2025.07.21 0 0 116922

Nem is akartam cáfolni.

De tudod te is, ma már az se biztos ami megtörtént

Előzmény: sssey (116921)
sssey Creative Commons License 2025.07.21 -1 0 116921

A hozzászólásod semmiben sem cáfolja azt, amit írtam. De majd meglátjuk.

 

sssey

Előzmény: M41 2180 (116920)
M41 2180 Creative Commons License 2025.07.19 0 1 116920

Várjunk még azzal...

A tervek egyébként úgy szólnak hogy a Hortobágy csak Nyíregyházáig/tól fog járni (mint az első évében ha jól emlékszem). A kijevi hálókat a Dacia hozza-viszi, egy ÖBB ülőhelyessel kiegészítve, teljesen új menetvonalon belföldi utazásra használhatatlan idősávban éjjel. 

A Transcarpathia Ungvárról/ra fog jönni bérelt normál nyomtávú hálókocsikkal (vagonservice vagy mi, nem tudom pontosan a cég nevét). A Latorca munkácsi, és ungvári stokkot is fog vinni, illetve lesz vonat Beregszászra is, de azt nem tudom milyen formában. 

Hogy azt ez a VPE-n hogy néz ki..., fene tudja. Az nekem nagyon kusza

Előzmény: sssey (116917)
sssey Creative Commons License 2025.07.13 -1 0 116919

1047 005-2

 

A 136-oson van 10 pár személyszállító vonat?

 

Nincs, de az vagy álom, vagy rémálom kategória. 

A 100a-s változás viszont meglévő vonat más vonalon közlekedtetése. Itt a kérdés inkább a Keleti kihagyása.

 

sssey

Előzmény: 1047 005-2 (116918)
1047 005-2 Creative Commons License 2025.07.12 -1 1 116918

A 136-oson van 10 pár személyszállító vonat?

Előzmény: sssey (116917)
sssey Creative Commons License 2025.07.12 -1 3 116917

Ha lehet hinni a VPE kusza vonalainak, KöKi és Cegléd mindkét irányba, Vecsés pedig "kifelé" közvetlen bécsi vonatot kap a decembertől.

 

sssey

Izsó001 Creative Commons License 2025.07.12 -1 0 116916

"A ceglédi fővonalon Vecsés és Üllő között várhatóan 20 óráig a vasúti közlekedésre veszélyes fa kivágását végzik, emiatt az alábbi forgalmi változásokra kell számítani:Budapestről Monor-Cegléd felé:• A minden óra egészkor Cegléd felé induló Z50-es vonatok 5 perccel később, :05-kor indulnak, Monorig S50-es vonatként közlekednek • A Nyugati pályaudvarról :35-kor Monorra induló S50-es vonatok nem közlekednek Cegléd-Monor felől a főváros felé:• A Cívis InterRégiók, az Alföld Expresszek, valamint a Napfény InterCityk Monortól S50-es vonatként közlekednek"

 

Elővárosi motorvonat adott ;-)

ron89 Creative Commons License 2025.07.08 0 0 116915

Akkor viszonylag szerencsések voltatok. Jó sokat álltatok menetközben, nagyon nem irígylem ezt az utat. :)

Egyáltalán mentek buszok Ladány meg Nyíregyháza között, vagy ült mindenki az álló vonatokon? Annyi helyre kellett volna egyszerre busz, hogy nehezen tudom elképzelni, hogy volt valami pótlás.

Előzmény: M41 2180 (116914)
M41 2180 Creative Commons License 2025.07.08 0 1 116914

6006-al indultunk a Nyugatiból, Köki bejáraton a 007-es Kiss tetőzárlatos lett. Legalább tucatszor próbálta újraindítani a rendszert ,de a főmegszakító leoldott.

50 perc ácsorgás után egy másik Kiss betolt minket. Mv mondta hogy a 007 egy jó darabig nem fog önerőből mozogni. Ezek után a 60 percet késő 6076-al mentünk haza végül is majd 200 perc késéssel érkeztünk Törökszentmiklósra, de hazahoztak minket 

Előzmény: ron89 (116913)
ron89 Creative Commons License 2025.07.07 0 1 116913

A vonatinfó kristálygömböm szerint már megindultak a vonatok. 

 

Képzelem milyen állapotok lehettek az állomásokon. Nem tudom hány buszt tudtak leakasztani innen-onnan, de biztos nem volt egy leányálom az utazás.

Előzmény: zjakabfi (116912)
zjakabfi Creative Commons License 2025.07.07 -1 2 116912

Ez kemény...

Püspökladány-Debrecen-Nyíregyháza között nem közlekedhetnek a vonatok, ezen a szakaszon pótlóbuszokkal utazhatnak, melyek minden állomáson és megállóhelyen megállnak.

1047 005-2 Creative Commons License 2025.07.05 -3 1 116911

"Már rég azokkal motor vonat kellene járniuk a Szegedi IC-kbe amit Gróf Lázár miatt nem lettek meg vásárolva. Mert a Siemens.."

 

 

Innen indultunk.

 

 

Hol mond olyat,hogy ki volt írva közbeszerzés motorvonatokra?

 

Hol mond olyat,hogy a Siemens nyerte?

 

Hol mond olyat,hogy ezek leszállítása 2024-ben vált esedékessé? 

Előzmény: exvérmezö15 (116909)
Vendégsín Creative Commons License 2025.07.05 -1 7 116910

...az a MÁV-éknak nem kellett. Ők a befuccsolt IC+-ukat nyomatják...

 

Az, hogy mi kell és mi nem, régóta nem arról szól és a legkevésbé függ attól, hogy "MÁV-éknak" kell-e, vagy nem.

Megvan az a gazdasági (politikai) érdekkör, amely gondosan értékeli, melyik tehenet érdemes úgy fejni, hogy a "négyujjas kesztyű" legalább két ujjából külön sajtárba jusson a tej... ...a másik kettő kapcsán pedig lehet panaszkodni, hogy drága a takarmány és rosszul tejel a tehén...

Előzmény: H_CS (116908)
exvérmezö15 Creative Commons License 2025.07.04 -3 0 116909
Előzmény: 1047 005-2 (116879)
H_CS Creative Commons License 2025.07.04 -5 6 116908

Flirtnek, Kissnek semmi keresnivalója a távolsági forgalomban, elvégre elővárosi vonatnak lettek megvásárolva, elővárosi kivitelben.

Lehet belőlük távolsági kivitelű vonatot is kapni, kényelmesebb ülésekkel, bőröndtartó állvánnyal, de az a MÁV-éknak nem kellett. Ők a befuccsolt IC+-ukat nyomatják, most pedig forgalomból kivont kocsikat javítanak, hogy újra forgalomba tudják őket állítani.

Közlekedéspolitikai vakvágány.

 

Mindezek mellé ma reggel is leszakadt a felsővezeték Szolnoknál, nincs Vonatinfónk, viszont Szent Emma és a Mávtriplamínusz alkalmazás nem létező, nem közlekedő vagy terelt útvonalon közlekedő vonatokat ajánl fel mint lehetséges utazási opció. Mindez szöges ellentétben a hivatalos MÁVINFORM-os közleménnyel, amit valami fura módon sikerült az ÉKM-en átnyomni hogy kirakhassák.

 

+ OFF-ként elmondom, hogy az ÖBB Scottyból is eltűntek a magyar vonatok. Dzsoni és Mojzi ezt is elintézték.

Előzmény: jbaal (116904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!