Ne feledkezzünk meg azokról a vasutasokról sem, akiknek déltől a nyakukba szakad a forgalom és erőn felül fognak azon munkálkodni, hogy a REND mielőbb helyreálljon!
Ez igen, ezért van ennyi veszteség, 400 % tartalék van a rendszerben a rugalmatlanság miatt...
Ennél sokkal rugalmasabbak is voltak szabályok tekintetében az elmúlt napokban. Ha lenne egy komoly ellenőrző szerv és feltúrná az elmúlt napok dokumentumait... kidolgozott, milyen vizsgákkal, merre rohangáltak rk-s vonatok stb.
De elmúlt végre... reméljük, máskor is ilyen rugalmas lesz a vezetés, ha dolgozó próbálja majd ilyen rugalmasan kezelni a problémákat.
Szerintem nem alaptalanul sejtesz rosszat. Elég ha végiggondolod, hogy ahogyan teltek a napok, egyre több és több vonat közlekedett le. Tehát egyrészt kevesebben vehettek részt a sztrájkban, másrészt pedig a MÁV meg tudta szervezni a forgalmat nélkülük is. Tegnap a Déliből például majdnem az összes vonat elindult és a Keleti is dolgozott. Tegnap először voltak távolsági vonatok Békéscsaba felé a héten és a 120a-n is óránként volt vonat. Kénytelenek voltak felfüggeszteni, mert kicsúszott volna a kezükből az irányítás, ami egyenlő lett volna a bukással. Így viszont a harci szellem látszata megmarad, sőt a fenyegetés is fent van tartva a MÁV felé.
Fegyverszünet csapatösszevonás céljából? Rosszat sejtek. Pénteken is abbahagyták, utána már hoszabb lett. Legközelebb már 1 hónapot fognak sztrájkolni??????
Felfüggeszti a sztrájkot csütörtök déltől a VDSZSZ
2008. február 7. 10:46
Felfüggeszti a vasutassztrájkot csütörtök déltől legkésőbb február 15-ig a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) - jelentette be Gaskó István, a szakszervezet elnöke csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.
Sztrájk percről-percre: 9:00
Kelet-Magyarországon nem ritka a mellérendelés, ahogy az ország más részein se. Bosszantásképpen a nappalos műszakot megkezdő tagjaink csak ott léptek sztrájkba, ahol nincs mellérendelhető főnök vagy sztrájktörő. Vannak olyan állomások, ahol már várták a sztrájkoló nappalos tagunkat, és már jó előre mellé vezényeltek egy sztrájktörő forgalmistát. Mivel a kirendelt második dolgozó miatt ezeken a szolgálati helyeken nincs értelme sztrájkolni, tagunk felvette a munkát, viszont az ezért a munkáltató által fizetett bruttó 5000 forintos júdáspénzt a sztrájkalap javára ajánlotta fel.
Az én olvasatomban ez azt jelenti egyre többen kezdik feladni!Jól kozmetikázott propaganda mondat a vdszsz honlapjáról!
Ugyanez van a volán sofőrjeinél. Valóságos csoda, hogy eddig a túlórán is túl végzett munka nem okozott közúti meg vasúti balesetet. Egy esetleges emberéletet követelő figyelmetlenség (amit mondjuk az egymást szünet nélkül követő 3. 12 órás szolgálatban már csoda nem elkövetni) még nagyobb károkat okozna a vasútnak.
"A Debreceni terület másik két állomásán a szolgálati vezető és a koordinátor négy (!) sztrájkoló tagunk munkáját végezte el, és végzi el továbbra is, ha szükséges."
Ez igen, ezért van ennyi veszteség, 400 % tartalék van a rendszerben a rugalmatlanság miatt...
Abból kiindulva hogy a nagy nemzet(és párt)vezetőink kb hasonló karakterek, mint gaskó, sajnos nagyon is lehetséges, hogy az egész műbalhé a vasút lejáratására. Lehet, hogy a kínálati menetrend miatt csökkent az olajlobbi bevétele tavaly, és most ki kell egyenlíteni a számlát?????
Érdeklődnék, hogy Cegléd és Köki között milyen a közlekedés? A MÁV Direkt szerint minden órában indulnak oda és vissza is, csak nem tudta megmondani, hogy pontosan mikor. Ha IC vonat jön, ami minden állomáson megáll oda IC pótjegy kell vagy sem?
Az már anélkül is meg volt ásva, itt már csak nagyban ássák a vasút sírját. Amire kíváncsi lennék, hogy a vasúton fuvaroztatók ezután majd mit fognak szólni, a GySEV-RailCargoAustria mikor fog kártérítési pert indítani a sztrájk miatt (mellesleg az ottani mentalitást ismerve jobb nem megvárni, hogy ők is pereljenek, mert akkor aztán csúnyán fog a máv fizetni) kiesett tehervonatok kapcsán, valamint hogy a sztrájk után majd mennyi utas lesz a távolsági közlekedésben. Mert ott már a busz hiába kényelmetlen, hideg, kicsi és sokszor büdös is, de időben közel van a vasúthoz, ami hosszú távon még több mellékvonalnak tehet be...
Csak ezek úgy hoznak döntéseket, hogy nem ismernek semmi valós helyzetet. Vonatot se láttak még. A bedugult 31-esen is lazán megpróbálnák elszállítani a 10 percenként közlekedő hétkocsis szerelvények utasait.
Szép kis sárga kerítés lenne belőle a 31-esen. :DDDD