Amúgy attól ,hogy nektek vasútfanoknak nem tettszik az átlag utasnak tettszeni fog és szerintem ha csak minimálisan is de jobb érzéssel fog felülni rá mint a komor rideg neonfényes fehér belsös vonatra. És ez a lényeg...
Hülye példa de itthon az új trolik elsö ülésénél van egy ilyen játék kormány és müszerfal a kicsiknek. Rendkívüli népszerüségnek örvend!!!!
A postához a galamb illene, a fecske sehogy sem jön össze. A Ласточка egy teljesen másik vonat (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%A11). A tervezőnek biztos jó kedve volt valami tudatmódosítótól.
A madarakat leszámítva szép lett, mind a 366 kocsi (Bhv+BDt) így kéne kinézzen.
Jót tesz a leamortizálódott postásoknak egy kis ráncfelvarrás, de ezek a röpködő madárkák nagyon röhejessé (sőt számomra kissé gusztustalanná) teszik a dolgot.
Én meg utálom és elegem van belöle ,hogy folyton átkell caplassak az egész pályaudvaron ha kint van a kilencvenen a mozdony a vonatom meg az elsőre érkezik :S :-)
És van arra esély ,hogy a Romániába menö (no meg a lökösi gyorsok) nemzetközi vonatok ne az 1 esröl induljanak??? utálom és elegem van belöle ,hogy folyton átkell caplassak az egész pályaudvaron ,hogy a 80 as trolitol eljussak a vonatomig :S:S
Na eddig tartott: nincs a keletis Avmz fordájában szolnoki forduló. ÍGy viszont tolatgatás lesz (...543-)3618 és (...553-)3518 előtt, erre fel kell készülnötök.
Én is azért kíváncsiskodom, mert tudom, hogy menni fog ingában (nagyon remélem), és valóban gép & időigényes egy kocsi besorozása miatt tolatni, fogni az állomást (amit ismét fognak boldogítani a pécsi IC-k is).
Nem feltétlenül kell azt tolatni. Megoldható anélkül is, de tény, hogy körülményes és gépigényes volna, de ha a csíkos rész elővárosinak fordul talán érdemes bevállalni, mert a Keletiben nem sok idő/hely van tolatgatni.
És normál első osztályú menetjegy kell majd rá vajon, vagy 2.o plusz IC felár? Lassan nincs az országban ket utas, aki ugyanazért a vagonért ugyanazt a díjszabást fizeti! :-)
Kíváncsi leszek az egri expresszekre (vagy IC, mi is lesz?). Szolnok 4+1-et ad rá (+ papagájt is), de akór lezárva közlekedik benne az IC-kocsi az elővárosi részben, vagy a Keletiben tolatják az IC részt? Ilyen behatóan nem vizsgáltam meg a SZVÖR-t.
Jajj. Ha egyszer eljutunk oda, hogy a vonalon 7 kocsis emeletes ingák fognak járni kidudorodó oldallal, a 3627 akkor is 5+1-es csíkos inga lesz. Már csak trollságból is, csakazért is!
Kérdést tettem fel, de akkor a vasútállomás területén végzett tevékenységeket senki nem kontrolálja, azaz ha leszerelik a peronon a lámpákat, azt is szíve joga bárkinek csinálnia?