Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

capa Creative Commons License 13 órája 0 0 23862

A matricák szerintem izlesesek. Szép a gép! Külön gratulálok a találkozókon való részvétel miatt. üdv, capa

Előzmény: C3licaTunR (23861)
C3licaTunR Creative Commons License 15 órája 0 0 23861

igen, ez fura, még franciául is V12-t mond, nem szelepet.. :)

 

Rég jártam itt.. üdv mindenkinek,

ha sikerül, beillesztek egy-két gépet az öregemrööl :) ´19be voltam vele Monthléry-be (párizstól 20km-re délre) 130 éves peugeot talin, ünnepelték azt is hogy a 605 30éves.... össz-vissz hárman voltunk, egy nagyon szép kevés kmres S1 bézs belsös V6, meg egy kék S2 24V 225/65-16 gumikon, olyan volt mint egy tank :) egyébként rengeteg 304-404-205-309-405 volt jelen. 

a matt festés a tali elött készült két nappal, a "heckblende" xmbela-tól van, rendesen ki volt fakulva a narancssárga rész, kapott egy piros fóliát és csak a találkozó erejére raktam fel, anélkül használom és S2 lámpákkal, airride is rendesen müködik, pedig használtam vettem egy 607böl, 2-3évesen, én meg már lassan 2 éve építettem be, 1x-2x voltak gondok vele hogy eresztett, ilyenekre fel voltam készülve.

2 hete is volt egy találkozó itthon, arról is rakok fel képet, idén már felmatricáztam az autót. ìzlések és pofonok, én szeretem. két részes 17es alufelni is készül a gyári 15"-s speedlineból.

 

Franciába készült egy videó is, itt megtekinthetöö: https://www.youtube.com/watch?v=tGzFtPyH8UE 

 

Előzmény: raider (23859)
farkasnadrág Creative Commons License 2020.10.13 0 0 23860

Üdv!

 

Keresek 605 2.5 TD/V6 manuális váltót, / MG5T / akár hibásat is. 70 883 5345.

raider Creative Commons License 2020.10.07 0 0 23859

A magyar szinkronban ha megfigyelitek, 12 szelepről beszél Daniel (szépen duruzsol a 12 szelep), gondolom, valaki már látott 605-öt. :)

Előzmény: capa (23857)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.10.07 0 0 23858

Nem te tehetsz róla, egyszerűen megfogyatkoztunk.

 

Érdekes hogy meghagyták így a 605-öst, csak mellékszereplő volt, ott a taxi volt a lényeg.

Meg mintha úgy rémlene a filmben kabriósították a 605-öst :)

Előzmény: capa (23857)
capa Creative Commons License 2020.10.05 0 0 23857

Hú nem akartam megölni a topikot :-/

 

Most találtam valami érdekeset. Láttátok már a Taxi 2 605-ösét (nindzsa!) "élőben"?

https://youtu.be/94W4bepP5Pw

 

A jó öreg ES9J4! :-) A V12 másik fele meg a csomagtartóban lapul bizonyára :-D

Nem semmi az múzeumban az odavezető út sem: mindenhol szebbnél szebb régi Peugeot-k sorakoznak.

capa Creative Commons License 2020.07.11 0 0 23856

Kb. 10%-kal kevesebb (kb.11,5 l/100 km) városi használat mellett, a tankolások szerint. Azért az is érdekes, és ezt megírtam a kappás fórumban is, hogy egy kvázi csúcsmodellben, ami ráadásul turbós is, nincs fogyasztásmérő, olajhőfok-, olajszintmérő műszer. Nincs tempomat sem. Jó nagy klímapanel, nagy LCD kijelzővel, ami kiírja a problémákat is (pl. nyitott ajtó), viszont van, ja, meg töltési feszültség mérő műszer is. Italiano! :)

Igen, a C6-os már 5,5 éve megvan, szerintem nem problémás típus alapból, még a 2.7 HDI-vel sem, de 260e km-nél belefutottam egy hengerfejtömítés cserébe (szerencsére csak ez kellett, és nem hengerfej repedés volt, vagy ilyesmi), aminek a következménye egy hosszú szervizelés lett, mert a hónapokra nyúló készre szerelés után nem volt meg benne a kraft, azt nyomozgatták (végül porlasztócsúcs csere segített), aztán a sok állásban pl. tönkrement a fékszervó is, amit jódarabig szintén nem értettek, hogy miért, és elektronikai vonalon keresték a hibát. Én csak ajánlani tudom a C6-ost, de akkor inkább már a 3.0 HDi-vel vagy a 2.2-es dízellel (benzinest 6 év alatt egyszer láttam hirdetni Mo.-n).

Előzmény: raider (23855)
raider Creative Commons License 2020.07.11 0 0 23855

Kappánál a fogyasztás hogy alakul, mondjuk a 605-ödhöz képest?

C6 már megvan egy ideje, ugye?

Előzmény: capa (23854)
capa Creative Commons License 2020.07.10 0 0 23854

OFF

Igen, az is szempont volt, hogy ne legyen tucatautó, pláne, ha már nem PSA. Ez is csak azért, mert a régi ismerős szerelő, akinek szintén kappája van több mint egy évtizede, megnézte és hüledezett az állapota miatt (2. tulaj, végig garázs, rigorózus karbantartás 19 évig, semmi tuning).

Ez még a négyhengeres "Delta Integrale 16v" blokk (persze a körítés kicsit más), az öthengeressel nagyon sok gond van. A lefúvószelep hangja huligános, pedig az egész autó nem olyan.  

Van benne kraft, de csak 3600-as ford. számnál jön meg az ereje, akkor viszont egy pillanat alatt, élményszerűen megugrik a nyomaték. Ötvennel tötymörögni a városban pont jó, nem hoz kísértésbe. Az alacsony sebességű haladásnál, amit a kb. azonos váltóáttételezésú 605-ös lazán megoldott 3.-ban, 4.-ben - nem csoda, mondjuk - , ennél többet kell gépészkedni / jobban ki kell húzatni (értsd:2000-es ford./p-ig). Azért egyáltalán nem panaszkodom, abszolút vállalható, s ami ebben a korban már kiváltság: megbízható. Muszáj, hiszen a feleségem használja, és nagyon tetszik is neki.

Viszont legalább a C6-os is végre elkészült (egy héttel a vétel után.). Ha ezt láttam volna előre... 

ON

Előzmény: raider (23853)
raider Creative Commons License 2020.07.10 0 1 23853

A kappa szimpatikus autó, mondjuk a motor érdekesebb választás. Ez ugye öthengeres?

Előzmény: nebancsa_605_sri (23852)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.07.10 0 0 23852

Gratulálok! Nem egy gyakori autót választottál az biztos.

Előzmény: capa (23851)
capa Creative Commons License 2020.07.08 0 0 23851

OFF

Végül pénzügyi és egyéb megfontolások miatt egy (a térkínálaton kívül minden más tekintetben) fél kategóriával kisebb, kortárs, de alulról is teljesen rohadásmentes, orbitális futásteljesítményű, ám karbantartott Lancia k 2.0t lett a befutó. Már nem húzhattuk tovább, a teljesítményt és a youngtimer faktort nem tudtam elengedni, manuális V6-os 607-es meg nemigen volt (persze utána lett :-).

ON

Előzmény: raider (23837)
György László Andrádi Creative Commons License 2020.06.04 0 0 23850

Sziasztok! Sajnos eladóvá vált, kihasználtság miatt, egy 92-es 605 2.1td.Műszaki nincs rajta, de kis melóval, egy hozzá értő hamar formába hozná.Ha esetleg valakit érdekel, 60e-ért eladó, mert sajnálnám ha az enyészeté lenne.Bármikor hívható vagyok:06203685147 számon,és mindent elmondok a gépről. További szép napot mindenkinek. 

raider Creative Commons License 2020.06.01 0 0 23849

Muszáj leszedni?

Előzmény: Tamás 605 sri (23848)
Tamás 605 sri Creative Commons License 2020.06.01 0 0 23848

Sziasztok! Belekezdtem egy 2.0sri 605ös újraélesztésebe. Szeretnék tanacsot kérni, hogy jönle róla a tank a legkevesebb szívással. Köszi előre is :)

Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.26 0 0 23847

Most ide teszem fel először. Fájó szívvel, de eladó peugeot 1997-es 605 v6 benzines autó + donor kerék nélküli, az a sufniba van. 

1,5 év alatt 500-at költöttem rá, de ez csak egy dolog, most jól megy. Mindenki Suzukira beszélt rá mivel basszus öreg lettem. Km 180 körül most nem megyek le mert sírok. Vizsga 2021.10 hó. Nálam van több mint 20 éve. Csak olyannak szeretném adni aki ért hozzá használni akarja és nem alkatrésznek árulja. Ára 350 e Ft. Ha rossz is lett mindíg haza hozott. Vannak rajta nem működő dolgok légkondi, fel kellene tölteni, központi zár csak kulccsal jobb oldalt. Kikódoltattam. A rádiója király bazi nagy hangerővel. Nagyon jól gyorsul. Dunaharaszti. 06304149251

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.18 0 0 23846

Esetleg egy ilyen műanyag alkatrészed nincs a donor autódba. Sajna eltűnt a tetőkárpit cserénél. A napfényrolót kell ide akasztani.

Előzmény: Nagy Erka (23845)
Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.18 0 0 23845

Nagyon köszönöm a segítséget. 😀

Előzmény: nebancsa_605_sri (23844)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.16 0 0 23844

Szia! Köszönöm a felajánlást, szerintem jó lesz darabig.

Ha gyújtókábel problémád van én újakat vennék.

http://www.gyujtokabel.hu/

Őt ajánlom, méretre készítette el a kábeleket, nem volt drága, 4-5 éve használom.

Előzmény: Nagy Erka (23843)
Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.16 0 0 23843

Szia! Nekem van egy donorom, kiszerelheted magadnak, fekete bőr ülése van. Dunaharaszti. 

Ha valaki nekem is tudna segíteni az jó lenne. Én gyújtó kábelt keresek v6 123kw 2962 cm3 benzines. 

Köszönöm előre is a segítséget. 

Előzmény: nebancsa_605_sri (23840)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.15 0 0 23842

Nagyon úgy voltam vele hogy kikötegelem fix-re és jó lesz úgy, de adtam neki egy esélyt.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23841)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2020.05.14 0 0 23841

Pár évig örökös.

citroen jumperba minden hétten kiakadt a bowdent, én kipárnáztam végül. 5 éve úgy járom

Előzmény: nebancsa_605_sri (23840)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.14 0 0 23840

Be kell valljam a 605 legendásan kényelmes mítosza csorbult nálam. Hosszabb utaknál 30-40 perc múlva bizony elkezd a hátam fájni. Először betudtam hogy a idő vasfoga engem is elér. Ugye 40 felett ha valami nem fáj az embernek akkor meghalt :) tartja a mondás. Viszont egy offos fapados autónál nincs ilyen érzésem, így a régóta nem működő deréktámasz állítóra fogtam biztos az a hiba okozója. Volt már itt a fórumon kérdés javítható-e ez a hiba, de nem emlékszem volt-e válasz. Így leírom hogy én hogy orvosoltam a problémát.

Ki volt szerelve az ülés, így nekiálltam szétszedni, először az ülés sin rendszerét szedtem le, majd az ülőlap bőr borítását megbontottam hogy hozzáférjek a deréktámasz állító karhoz. Itt mindent rendben találtam, a kar egy bowdent mozgat. Követtem a bowden útját és megtaláltam, hogy a háttámlában szakadt a bowden. Nem kell a háttámlát szétszedni teljesen, elég csak az alját megbontani, és hozzá lehet férni a bowden végéhez.

Maga a deréktámasz úgy működik hogy egy rugót feszít a bowden, az adja az ülés merevségét. A leggyengébb fokozatban is van valami tartása ennek a rúgónak, de így hogy szakadt a bowden, semmi tartása sincs, így szerintem ezért lett kényelmetlen az ülés.

Elöszőr arra gondoltam kicserélem a bowdent, de sajnos úgy oldották meg hogy a cseréjéhez roncsolni kellene az ülést. Így egy kicsit kokányoltam. Egy 6-os csavart átfúrtam, és anyával hozzászorítottam a bowden végére, meg egy másik anyával a rúgóhoz is hozzá rögzítettem. Szóval nem lehetetlen a probléma javítása, remélem a hátfájás vezetés közben a múlté :)

Beszúrok pár képet hogy érthető legyen.

 

 

capa Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23839

Van egy hasonló, 1995-ös cikk is a fogyasztásról. Itt sem maradt szégyenben a 605-ös!

Előzmény: capa (23838)
capa Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23838

Íme a cikk:

Előzmény: raider (23836)
raider Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23837

Igen, így utcán a tiedet láttam utoljára tavaly a Pólusnál.

Előzmény: capa (23833)
raider Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23836

Szkenneld be, hadd örüljön a csapat!

 

Előzmény: capa (23834)
xmbela Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23835

XM? Fújj, te perverz! :-)

Előzmény: raider (23832)
capa Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23834

Találtam egy 1994-es Autó-Motor cikket a csomagtartók jól kihasználható térfogatáról. Az abszolút győztes a szedánok között a 605-ös lett, a középkategóriában pedig a 405-ös! Most nézem csak, hogy francia újságírók voltak az elkövetők, de akkor is! :-)

 

 

 

capa Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23833

Ma láttam elsuhanni a volt 605-ösünket. Szép, tiszta állapotban van. Így látva: hiányzik.

Előzmény: raider (23832)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!