Nagy eséllyel érintkezési, forrasztási "hiba". Részben a mozgás/mozgatás, részben az eltérő hőtágulási paraméterek miatt elsősorban a csatlakozó aljzatok érintkezőinek forrasztásai tönkremennek az évtizedek során.
Ki kell venni a műszeregységet és fel kell újítani a forrasztásokat. Persze ekkor már egy átfogó TMK sem árt...
Mondjuk az autó teljes elektromos rendszere is hálás lenne egy komolyabb törődés után! :-)
Olyan volt, hogy a sebességmérő hülyéskedett, azt egy dobozcsere oldotta meg a kesztyűtartó alatt. Fordszámmérőnél lehet, hogy maga a műszeregység (óra) a hibás, sosem volt még ilyen hibám.
Eladó egy új állapotban levő (nem használt) Bosch generátor (120A). Bosch száma 0 986 041 461. Magamnak vettem, de sajnos az SV24-re az olaj-víz hőcserélő csöve miatt nem megy fel. Bármilyen más modellre (pl. 2.5 TD, 2.0) jó, természetesen kipróbálási garanciát tudok rá adni. Minimális sérülése van a műanyag burkolaton, amely szállítás közben keletkezett, miután a derék francia, akitől vettem, b@szzta rendesen bebugyolálni. Eladási ára a beszerzési ára, 95 euró, az legyen forintban 35e forint. Kívánságra küldök képeket, érdeklődni az adataimnál levő emailen lehet.
Nos sikerült megoldani a motorháztetőnyitást viszonylag egyszerűen (ami egyébként nem jó hír összességében), egy hosszú vékonyhegyű csavarhúzóval benyúlva a hűtőrácsnál felül a két nyitómechanizmuson levő fület kifelé (bal oldalt balra, jobb oldalt jobbra) tolva simán kipattan a motorháztető.
Köszi még egyszer a tippet! Szerencsére a bowden nem volt elszakadva, csak kiugrott a rögzítőfülből (bal oldalt elöl).
Szia capa! Köszi a tippet és a videót, kicsit visszajött az életkedvem, mert ezek szerint talán roncsolás nélkül sikerül majd kinyitni. Csinálok majd fotókat a tudásbázist bővítendő, és jelzem, ha kész.
Sziasztok! Úgy néz ki, sikerült egy első lökhárító levétel és visszatétel után a motorháznyitó bowden kis kapcsolóelemét eltörnöm (pedig már nem először csinálom a lökös levételét). A problémám az, hogy nem tudom kinyitni a motorháztetőt. Érdeklődöm, hogy találkozott-e már valaki ilyen gonddal, és hogyan sikerült kinyitni a motorteret? Úgy nézem, hogy talán a díszrácson be lehet nyúlni egy csavarhúzóval és megtolni a rudazatot, van esetleg valakinek ilyen tapasztalata?
Érdeklődnék, hogy valaki találkozott-e már fékerőszabályzó-hibával 605-ön, és ha igen, honnan sikerült szerezni alkatrészt? Égen-földön kerestem, összesen egy helyen találtam, amit meg is rendeltem, de visszamondták, hogy mégsincs. Esetleg fel lehet ezeket újítani? Egy bontottat sikerült szereznem, ami úton van felém.
Elmúlt pár évben történtek változások az öregemmel, egyik legnagyobb büszkeségem a gyári 15" speedline felnik 17"-ra átalakítva :) (illesztettem be képeket, remélem látszik..)
Mostanában látom estephen fórum tagunkat közlekedni az ezüst nyíllal Mosonmagyaróváron, meg kell hagyni még mindig szép gép, több mint 10éve nem láttam már azt az autót.