Találtam egy 1994-es Autó-Motor cikket a csomagtartók jól kihasználható térfogatáról. Az abszolút győztes a szedánok között a 605-ös lett, a középkategóriában pedig a 405-ös! Most nézem csak, hogy francia újságírók voltak az elkövetők, de akkor is! :-)
Oldman-nel amikor találkozom, akkor látok, a sajátom most lakatosnál van, várja a feltámadást. Egyébként közúton másét nem nagyon láttam, egy XM van a közelemben, azzal vigasztalódom. :)
A két első ajtó zárszerkezetében van poziciókapcsoló, így érzékeli nyitva vagy zárva van -e az ajtó. Mindegyikre külön egy kisebb, kétpólusú csati megy rá. Amikor lehúzod a zárról akkor zártnak érzékeli az ajtót. Egyszer nekem sem zárt a központi zár, mindig kinyitott. A jobb első ajtónál lehúztam a csatit, és utána tudtam zárni az autót.
Ez az, igen! Kaptam most egy használtat, köszönöm. Az előtörténete az, hogy kinyitottam a vezetőajtót és elaludt a lámpa, kinyitottam a hátsót és ott sem égett, illetve majdnem, de nem úgy. Elfüstölt és besült 3 ajtónál és a csomagtartónál. Most kicseréltem mind, de nem tudom bezárni az autót. Visszanyitja úgy, mintha nyitva lenne valamelyik ajtó. Minden ajtónál működik rendesen és kapcsolják a lámpákat is. Elképzelésem nincs, hogy még mi mehetett tönkre.