Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Gondolom, sokak által ismert történet, ma ismét szembe jött az indexen (https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/). Ilyen is történt a hidegháborúban, igaz, már a vége felé:
"1989. július. A szovjet Nyikolaj Szkurigyin ezredes Belgiumban lezuhant MiG-23-asa"
"A csaknem fegyvertelen gép pilótája motorhibát észlelve 150 méteren katapultált a lengyelországi gyakorlórepülése közben. Azonban a repülő "magához tért", az automata vezérlés stabilizálta a repülését és 12 ezer méterre emelve tovább haladt nyugat felé. Zavartalanul repült át az NDK-n, ám a nyugatnémet légtérbe érve amerikai gépek kezdték el követni, akik meglepődve látták hogy sem pilóta nincs a gépen, sem kabintető. A terv szerint az Északi-tenger fölé érve tervezték lelőni, ám a szovjet repülő üzemanyaga elfogyott és Belgiumban Kortrijk város egyik lakóházára zuhant, ahol egy egyedül otthon tartózkodó 18 éves fiú halt meg. A nyugati diplomácia jegyzékben tiltakozott a Szovjetunió eljárása ellen, miszerint a NATO-nak nem küldtek figyelmeztetést az érvényben lévő egyezségek szerint az elszabadult repülőről. A halott fiú családjának végül 685 ezer dollár kártérítést fizettek a szovjetek."
Ez így van! Maga az olasz erőd már évek óta nincsen meg, betemették, ledozerolták, a területen volt egy visszaállítjuk a természetet projekt, ez is ennek lett az áldozata
A Kéktúrát járva láttam a tornyot, de egy vonulattal északabbra van a túraút, így akkor kimaradt,azóta meg nem jutottam el arra a környékre, pedig tervbe vettem hogy megnézem mi az, és hol van. Most már ezt is tudom... Köszi a képeket!
Ráadásul, ilyen szerpentines pálya akkor nem volt ott. Volt viszont vizesárok, bevágás, brutál kaptató (a pk Uaz azért felment rajta, csak a vizet forraltuk fel benne). Szerintem ez valami újabb pálya lehet. Legalábbis, '94 utáni. Aztán lehet, hogy én emlékszem rosszul.
Az oktatópálya emlékeim szerint a reptérre vezető út jobb oldalán volt, a kitakarás az úttól balra eső területen van a fotón. Az oktatópályához volt szerencsém sorkatonaként, a lőszerraktárra nem emlékszem (sőt, semmire, ami akkor az út baloldalán lett volna), ezért érdeklődtem a múltja felől.
Nem, az üzem a reptértől délkeletre van. A térképtűs képen a "raktártól" balra, feljebb van a célpont. Egy semmitmondó erdő, az összes "fentről.hu"-s képen ki van takarva. Az üzemről tudtam.
Erre gondolsz? Ha igen akkor egy hadianyag gyár volt, nem tudom mit gyártottak. Tavalyig a Lear Hungária volt, autó kábelezés.Szépen bent van az erdőben.
Gyöngyös-Pipishegyen, a reptértől északnyugatra a Google Térkép "Pipishegy Üzemi Terület" néven egy erdőt mutat. A fentrol.hu-n a régi fotókon ugyanez a terület titkosítva van. Mi volt itt egykoron, amit nem láthatott az "ellen"?