A kisautó (benzines 2005-ös, 700 cm3, 75 lóerő) hirtelen gázelvételnél abahagyta a tyü-tyü-tyűt. Nem hallani ahogy lefúj a turbó. Ez a természetes állapota, vagy valahol szökik a töltőnyomás ?
Másik probléma, a kuplungot időnként -menet közben váltásnál - finoman csúsztatja, időnként meg rárugja. Mintha a kuplungmotor nem tudna időzíteni.
milyen nyomásokat gondolsz méretni és miben reménykedsz?ez nem hidrotőkés, szóval nincs kiegyenlítés a szelepeknél olajnyomásra. a benzinnyomáshoz meg nincs köze.
Nagyon szépen köszönöm! Mindig eszembe jut, mikor összegyógyult a generátorom, és nem vettem észre, mert az indító motor forgatott. Azt tanácsoltátok, hogy vágjam le a bordás szíjat. A problem megoldódott! Minden jót kívánok!
Sziasztok! Ismét segítségre szorulok. Reggel a párom nem tudta kinyitni a Smart 450 autóját. A pótkulccsal, viszont hiba nélkül. Kérdésem, egy elem csere megoldja a gondot, vagy elfelejti ilyenkor a kódot és tanítani kell? Van-e valami jelzés a lemerült elemről? (amit természetesen nem vettünk észre) Esetleg van-e valami ezzel kapcsolatos hasznos infó? Köszönöm szépen.
Sziasztok! Az autóm: City Coupe 450, 1999-es, 0.6-os benzines. A hátsó tekercsrugónál tönkrement a gumi ütköző. Hogyan lehet ezt kiszedni, és van-e valami jelentősége a tetején lévő lyuknak? Valamint beszerelésnél csak egyszerűen be kell csavarni szorosan? Köszönöm.
Köszi, de sikerült találnom egy szentendrei szervízt, aki SOS-be ránéz. Úton van oda. De, ha küldöd az elérhetőséget megköszönöm, mert ki tudja lehet hogy szükségem lesz majd rá.