Egyszer mintha olvastam volna vagy itt, vagy a mánián, hogy a HC értékből lehet következtetni a bajra. 2-3 hónapja lemérettem, 200 valamennyi volt, ami a leírás szerint tökéletes. Ha jól emlékszem 1000 környéke már nagy baj.
Igaz ez a leírás? Ha igaz akkor hétfőn elmegyek leméretem megint. Ha jó tervezem az utam feléd, ha rossz akkor helyben nyúzom még.
Autós körökben mozgok, én is autókkal foglalkozom kétkezi munkával, de az én kezem nem szokott olajos lenni:) Más jellegű.
az ultrahangban hiszek láttam már saját szemmel, hogy robbantotta le az égett kormot szelepekről, érzékelőkről EGR-ről. Jó cucc, bár turbót még a haver sem csinált. Mostanában mintha hangosabb lenne ami az autón van, ez is benne van a csereszándékomban. A bontósomé az biztos jó, de tisztán szeretném felrakni, ha odajutok.
1500 megtett kilométer április óta, ha vízszintbe állítva sikerül megnézni a nívót:) akkor 0. A gyertyák szépek, az olaj kezd egy kicsit besötétedni, de a feketétől messze van.
felesleges cserélni a turbót, és az ultrahangos pénzkidobást is annak tartom.
azért olajos kívülről mert a nagy kartergázzal nem tud mit kezdeni a szívóoldalon és minden kis résen kiszökik. ez az olajos pára rakódik le a fojtóreteszben is alapjárati problémákat, extrém esetben sárga háromszög hibajelzést, teljesítménycsökkenést okozva.
120ezer környékén minden benzines motor eljut ide, kisebb vagy nagyobb motor felújítás kérve.
Motornak három dolog kell h működjön. Levegő, benzin, és ami ezt begyujtja. Derisd ki Mi tűnik el melegen utána beszélgethetünk tovább. Ámbár ha dízel ott kicsi más. De a szekunder levegő nem okoz motor leállást. Az agr már tud ilyet de h csak melegen kicsi rá az esély.
Sajnos a múlt héten a párom rommá törte a kicsi kocsit:-(
Most találtam egy másikat jó áron de sajnos hibás.Amit pllanatnyilag tudok hogy 2003 évjárat 61 lovas verzio. Amit produkál hogy üzemi hőfokon leáll az autó,miután visszahül újra indul.Állítólag szekunder levegő pumpa mágnesszelepe roszz egyszer már cserélték bontottra nemhozta meg a kivánt sikert, állítolag az agr szelepet is cserélték.Probáltam utánna nézni a dolognak de ugy vettem észre a szekunderlevegő szivagyu nem okozhat leállást . Gondoltam megkérdezem itt több szem többet lát alapon.
Van egy olyan jelenség a 600cc gépemnél, hogy reggel, hidegen közvetlenül indítás után ingadozik az alapjáratom, kb 800 és 2000 között. Amint megyek vele 300 métert az első stop tábláig, már nem csinálja.
igazából nem jó kifejezés az olajhűtő, mert hőcserélő.
kb annyira hűti egyik a másikat amennyire az melegíti viszonzásképpen.
a 81 lovas Roadsterekben alapból van, és volt egy nullszériás hatszázas blokkom amin szintén volt ilyen. gondolom a költségcsökkentés áldozatául esett a szériagyártásnál.
Felmerült bennem egy ötlet az olvasottak alapján. Mi lenne ha beépítenék a 600-asomba egy olajhűtőt? Segítene az autó élettartamának meghosszabbításában, vagy a sok kis táv miatt amit megteszek, csak rontana a helyzeten, mert nem lenne ideje még annyira sem felmelegedni?
Rosszul írtam egr maradna de a coolerrel kellene kezdenem valamit már a másodikat ette meg, pedíg a házat módosítottam ahogy itt tanácsoltátok annak idején.
Én foglalkozom a smart generátorok felújításával, és össze tudom kötni úgy ishogy nem indul el az autó. vagy hogy ne tudj gázt nyomni. Vegyük ketté a dolgot. Van a kék meg a szürke belsős smart, ezen azt értem hogy a kemény műanyagja milyen színű. A kéken öngerjesztős generátor volt ami annyit tesz, ha forog tölt, a szürkében pedig olyan ami négyszögjelet kap a vezérlőtől 121mV feszültségen 500 mhz-et ez lényegtelen. A két generátorban ugyanaz a forgórész, és az állórész is, a diódahíd viszont a buta ( öngerjesztős) generátorban össze van kötve az egyik fáziskimenttel, és ehhez egy RTM155B szabályzót használnak, a másikban modulált jeles generátort RTM 200.09-et, ennél a diódahíd nincs összekötve a fázissal. Na most ha ezeket variáljuk pl a moduláltjelest beteszed de össze van kötve a diódahid is akkor nem indul el a kocsi, ha pedgi fordítva akkor nem lesz töltés. Én az összes generátort lebutítva vissza alakítom, hogy minden autón töltsön, így átkötöm a belsejét és egy olyan szabályzót használok ami kezeli a modulált jelet is és a sima sinusz jelet is. szóval ha a generátor hátuljából 3 láb áll ki még koránt sem biztos hogy be kell kötni mindet, :) kérdezz segítek.