Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2019.10.18 0 0 19028

felesleges cserélni a turbót, és az ultrahangos pénzkidobást is annak tartom.

azért olajos kívülről mert a nagy kartergázzal nem tud mit kezdeni a szívóoldalon és minden kis résen kiszökik. ez az olajos pára rakódik le a fojtóreteszben is alapjárati problémákat, extrém esetben sárga háromszög hibajelzést, teljesítménycsökkenést okozva.

120ezer környékén minden benzines motor eljut ide, kisebb vagy nagyobb motor felújítás kérve.

olajfogyi mekkora?

Előzmény: kaosamigos (19025)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.18 0 0 19027

semmi köze a szekunder levegőpumpának és az agr-nek sem hozzá.

jellemzően ez a rendszer működésképtelen mert a levegőcsatorna a kipufogósorban tömören tele van olajkoksszal.

ez a tünet sokkal inkább a fordulatszám jeladó hibája szokott lenni

Előzmény: krisz1496 (19024)
Szere28 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 19026

Motornak három dolog kell h működjön. Levegő, benzin, és ami ezt begyujtja. Derisd ki Mi tűnik el melegen utána beszélgethetünk tovább. Ámbár ha dízel ott kicsi más. De a szekunder levegő nem okoz motor leállást. Az agr már tud ilyet de h csak melegen kicsi rá az esély. 

Előzmény: krisz1496 (19024)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.18 0 0 19025

Köszönöm!

Utalhat ez komolyabb probléma előszelére? A turbóm olajos kívülről, a bontós autóm turbója most fog ultrahangos tisztításra elmenni, utána cserélem.

Esetleg egy elérhetőséget kérhetnék?

Előzmény: Quattroman (19023)
krisz1496 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 19024

Sziasztok

Sajnos a múlt héten a párom rommá törte a kicsi kocsit:-(

Most találtam egy másikat jó áron de sajnos hibás.Amit pllanatnyilag tudok hogy 2003 évjárat 61 lovas verzio. Amit produkál hogy üzemi hőfokon leáll az autó,miután visszahül újra indul.Állítólag szekunder levegő pumpa mágnesszelepe roszz egyszer már cserélték bontottra nemhozta meg a kivánt sikert, állítolag az agr szelepet is cserélték.Probáltam utánna nézni a dolognak de ugy vettem észre a szekunderlevegő szivagyu nem okozhat leállást . Gondoltam megkérdezem itt több szem többet lát alapon.

Quattroman Creative Commons License 2019.10.17 0 1 19023

el van koszosodva a fojtószelep

Előzmény: kaosamigos (19020)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.17 0 0 19022

sehol

a legtöbb nem szervokormányos amelyik meg igen az villanymotoros

Előzmény: Goldyn (19021)
Goldyn Creative Commons License 2019.10.17 0 0 19021

Sziasztok!

 

Smárt 451 szervó tartályt hol keressem? 

 

Köszönöm

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.17 0 0 19020

Sziasztok!

Van egy olyan jelenség a 600cc gépemnél, hogy reggel, hidegen közvetlenül indítás után ingadozik az alapjáratom, kb 800 és 2000 között. Amint megyek vele 300 métert az első stop tábláig, már nem csinálja.

Mi lehet a problémája?

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.16 0 0 19019

Szia!

Én a Lángtól rendeltem. Keress valakit akinek van reg-je, vagy az autóboltos is tud rendelni.

Előzmény: alfagyurika (19018)
alfagyurika Creative Commons License 2019.10.15 0 0 19018

Sziasztok!

Tudnátok nekem linket a gyertya pia leszedőről?Honnan rendeljek?

 

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.15 0 0 19017

Én típusidegen léghűtésesre gondoltam. de akkor ezek szerint a gyári az vizes. Beszerezhető? Van értelme?

Előzmény: Quattroman (19016)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.14 0 1 19016

igazából nem jó kifejezés az olajhűtő, mert hőcserélő.

kb annyira hűti egyik a másikat amennyire az melegíti viszonzásképpen.

a 81 lovas Roadsterekben alapból van, és volt egy nullszériás hatszázas blokkom amin szintén volt ilyen. gondolom a költségcsökkentés áldozatául esett a szériagyártásnál.

Előzmény: kaosamigos (19015)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.14 0 0 19015

Most tartok 4448-nál:)

Felmerült bennem egy ötlet az olvasottak alapján. Mi lenne ha beépítenék a 600-asomba egy olajhűtőt? Segítene az autó élettartamának meghosszabbításában, vagy a sok kis táv miatt amit megteszek, csak rontana a helyzeten, mert nem lenne ideje még annyira sem felmelegedni? 

Előzmény: Quattroman (19009)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19014

Rosszul írtam egr maradna de a coolerrel kellene kezdenem valamit már a másodikat ette meg, pedíg a házat módosítottam ahogy itt tanácsoltátok annak idején.

Előzmény: Quattroman (19013)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19013

no komment

Előzmény: Gubal (19012)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19012

Csak városban megy nem akarok szarakodni cooler kopással egr hibával többet.

Előzmény: Quattroman (19011)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19011

mi szükség lenne rá?

Előzmény: Gubal (19010)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19010

Sziasztok, pórbált már valaki diesel smart intercoolert kiiktatni átcsövezni ? Gondolom városban nem sokkal lenne gyengébb.

Quattroman Creative Commons License 2019.10.12 0 1 19009

hát nem tegnap volt.

Előzmény: kaosamigos (19008)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.12 0 0 19008

Ehh! Az első hozzászólásod:) Pár napja, elejétől kezdve olvasom a fórumot:)

Előzmény: Quattroman (2897)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.10 0 1 19007

jó bele

Előzmény: kaosamigos (19006)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.10 0 0 19006

5w 40 Mb 229.5 stimmelhet?

Előzmény: kaosamigos (19005)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.10 0 0 19005

Kicseréltem a termosztátot. 10-es kesztyűt hordok, még leengedett kerettel is végigsoroltam az összes anyját. 

Szaporodott az olaj, gondolom a folyamatos "szivató" miatt.  1500 km-rel ezelőtt volt olajcsere.

Milyen olajat tegyek bele? Mi a gyári specifikációnak az MB száma?

600cc 2001 45kw

Quattroman Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19004

Dízel autója van, nem Delco(Marelli) generátoros hanem Bosch

Előzmény: Krisztián9700 (19003)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19003

Én foglalkozom a smart generátorok felújításával, és össze tudom kötni úgy ishogy nem indul el az autó. vagy hogy ne tudj gázt nyomni. Vegyük ketté a dolgot. Van a kék meg a szürke belsős smart, ezen azt értem hogy a kemény műanyagja milyen színű. A kéken öngerjesztős generátor volt ami annyit tesz, ha forog tölt, a szürkében pedig olyan ami négyszögjelet kap a vezérlőtől 121mV feszültségen 500 mhz-et ez lényegtelen. A két generátorban ugyanaz a forgórész, és az állórész is, a diódahíd viszont a buta ( öngerjesztős) generátorban össze van kötve az egyik fáziskimenttel, és ehhez egy RTM155B szabályzót használnak, a másikban modulált jeles generátort RTM 200.09-et, ennél a diódahíd nincs összekötve a fázissal. Na most ha ezeket variáljuk pl a moduláltjelest beteszed de össze van kötve a diódahid is akkor nem indul el a kocsi, ha pedgi fordítva akkor nem lesz töltés. Én az összes generátort lebutítva vissza alakítom, hogy minden autón töltsön, így átkötöm a belsejét és egy olyan szabályzót használok ami kezeli a modulált jelet is és a sima sinusz jelet is. szóval ha a generátor hátuljából 3 láb áll ki még koránt sem biztos hogy be kell kötni mindet, :) kérdezz segítek. 

Előzmény: Gubal (18998)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19002

EGR szelep hiba, vagy magasnyomású pumpa kábel szakadás, vagy izzitórelé panel hiba, ülés alatti relé hiba, ezek lehetnek a hiba okozói. 

Előzmény: pufipappa (18996)
Szere28 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19001

Udv!

Kérdés szerintetek holl lehet venni smarthoz pl olyat h kalaptartó és ilyen tartozékok meg felni mert téligumit szeretnék venni rá. Mert rádiókeretet találtam mert azt is szeretném kicserélni meg fordulatszáméröt is szeretnék bele. Kicsit fapad a járgámy és fel kéne extrázni. 2007 es 1L motoral. fortou 451 a tipusa de ebben most nem vagyok teljesen biztos. 

 

Gubal Creative Commons License 2019.10.06 0 0 19000

Akkor ez lehet a megoldás, remélem, hogy a két kivezetés a csúszós csatin polaritás azonos, de most van tökéletes töltés .

Előzmény: Quattroman (18999)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18999

másra is rakják ezt a generátort és csak a csatlakozó tér el a fesszabályzó-szénkefe kombón.

a négyszög anya a büdös paraszt tervezők miatt veszthető el, normális megoldásnál a dióban van menet nem így van odabiggyesztve egy anya.

Előzmény: Gubal (18998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!