Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.16 0 0 19019

Szia!

Én a Lángtól rendeltem. Keress valakit akinek van reg-je, vagy az autóboltos is tud rendelni.

Előzmény: alfagyurika (19018)
alfagyurika Creative Commons License 2019.10.15 0 0 19018

Sziasztok!

Tudnátok nekem linket a gyertya pia leszedőről?Honnan rendeljek?

 

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.15 0 0 19017

Én típusidegen léghűtésesre gondoltam. de akkor ezek szerint a gyári az vizes. Beszerezhető? Van értelme?

Előzmény: Quattroman (19016)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.14 0 1 19016

igazából nem jó kifejezés az olajhűtő, mert hőcserélő.

kb annyira hűti egyik a másikat amennyire az melegíti viszonzásképpen.

a 81 lovas Roadsterekben alapból van, és volt egy nullszériás hatszázas blokkom amin szintén volt ilyen. gondolom a költségcsökkentés áldozatául esett a szériagyártásnál.

Előzmény: kaosamigos (19015)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.14 0 0 19015

Most tartok 4448-nál:)

Felmerült bennem egy ötlet az olvasottak alapján. Mi lenne ha beépítenék a 600-asomba egy olajhűtőt? Segítene az autó élettartamának meghosszabbításában, vagy a sok kis táv miatt amit megteszek, csak rontana a helyzeten, mert nem lenne ideje még annyira sem felmelegedni? 

Előzmény: Quattroman (19009)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19014

Rosszul írtam egr maradna de a coolerrel kellene kezdenem valamit már a másodikat ette meg, pedíg a házat módosítottam ahogy itt tanácsoltátok annak idején.

Előzmény: Quattroman (19013)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19013

no komment

Előzmény: Gubal (19012)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19012

Csak városban megy nem akarok szarakodni cooler kopással egr hibával többet.

Előzmény: Quattroman (19011)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19011

mi szükség lenne rá?

Előzmény: Gubal (19010)
Gubal Creative Commons License 2019.10.13 0 0 19010

Sziasztok, pórbált már valaki diesel smart intercoolert kiiktatni átcsövezni ? Gondolom városban nem sokkal lenne gyengébb.

Quattroman Creative Commons License 2019.10.12 0 1 19009

hát nem tegnap volt.

Előzmény: kaosamigos (19008)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.12 0 0 19008

Ehh! Az első hozzászólásod:) Pár napja, elejétől kezdve olvasom a fórumot:)

Előzmény: Quattroman (2897)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.10 0 1 19007

jó bele

Előzmény: kaosamigos (19006)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.10 0 0 19006

5w 40 Mb 229.5 stimmelhet?

Előzmény: kaosamigos (19005)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.10 0 0 19005

Kicseréltem a termosztátot. 10-es kesztyűt hordok, még leengedett kerettel is végigsoroltam az összes anyját. 

Szaporodott az olaj, gondolom a folyamatos "szivató" miatt.  1500 km-rel ezelőtt volt olajcsere.

Milyen olajat tegyek bele? Mi a gyári specifikációnak az MB száma?

600cc 2001 45kw

Quattroman Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19004

Dízel autója van, nem Delco(Marelli) generátoros hanem Bosch

Előzmény: Krisztián9700 (19003)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19003

Én foglalkozom a smart generátorok felújításával, és össze tudom kötni úgy ishogy nem indul el az autó. vagy hogy ne tudj gázt nyomni. Vegyük ketté a dolgot. Van a kék meg a szürke belsős smart, ezen azt értem hogy a kemény műanyagja milyen színű. A kéken öngerjesztős generátor volt ami annyit tesz, ha forog tölt, a szürkében pedig olyan ami négyszögjelet kap a vezérlőtől 121mV feszültségen 500 mhz-et ez lényegtelen. A két generátorban ugyanaz a forgórész, és az állórész is, a diódahíd viszont a buta ( öngerjesztős) generátorban össze van kötve az egyik fáziskimenttel, és ehhez egy RTM155B szabályzót használnak, a másikban modulált jeles generátort RTM 200.09-et, ennél a diódahíd nincs összekötve a fázissal. Na most ha ezeket variáljuk pl a moduláltjelest beteszed de össze van kötve a diódahid is akkor nem indul el a kocsi, ha pedgi fordítva akkor nem lesz töltés. Én az összes generátort lebutítva vissza alakítom, hogy minden autón töltsön, így átkötöm a belsejét és egy olyan szabályzót használok ami kezeli a modulált jelet is és a sima sinusz jelet is. szóval ha a generátor hátuljából 3 láb áll ki még koránt sem biztos hogy be kell kötni mindet, :) kérdezz segítek. 

Előzmény: Gubal (18998)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19002

EGR szelep hiba, vagy magasnyomású pumpa kábel szakadás, vagy izzitórelé panel hiba, ülés alatti relé hiba, ezek lehetnek a hiba okozói. 

Előzmény: pufipappa (18996)
Szere28 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 19001

Udv!

Kérdés szerintetek holl lehet venni smarthoz pl olyat h kalaptartó és ilyen tartozékok meg felni mert téligumit szeretnék venni rá. Mert rádiókeretet találtam mert azt is szeretném kicserélni meg fordulatszáméröt is szeretnék bele. Kicsit fapad a járgámy és fel kéne extrázni. 2007 es 1L motoral. fortou 451 a tipusa de ebben most nem vagyok teljesen biztos. 

 

Gubal Creative Commons License 2019.10.06 0 0 19000

Akkor ez lehet a megoldás, remélem, hogy a két kivezetés a csúszós csatin polaritás azonos, de most van tökéletes töltés .

Előzmény: Quattroman (18999)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18999

másra is rakják ezt a generátort és csak a csatlakozó tér el a fesszabályzó-szénkefe kombón.

a négyszög anya a büdös paraszt tervezők miatt veszthető el, normális megoldásnál a dióban van menet nem így van odabiggyesztve egy anya.

Előzmény: Gubal (18998)
Gubal Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18998

Akkor nem értem miért nem lehet rátolni a gerjesztő csatlakozót . A gyári kábelköteg csatlakozójában lévő tájoló betét nem engedte feltolni,  kicseréltem egy mercedes E osztály csati betétre amiben a tájoló pöckök más hogy vannak  és láss csodát simán felment. Eddíg csak Németországban tákolták, nem volt anya a töltő vezetéken hol volt töltés hol nem, csoda, hogy nem esett testre a direkt plusz  mikor ez a hiba megjavult jött a csatlakozó, persze a generátor csavar négyszög anyáját elhagyták majdnem kicsúszott a csavar. Láttam már bőven Német kókányolást, de ezek csak egy generátort cseréltek ennyi hibával. Ja vadonatúj generátort raktak fel így.

Előzmény: Quattroman (18995)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18997

nem, 4500ig forognia kellene

Előzmény: pufipappa (18996)
pufipappa Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18996

Sziasztok.

Vettünk egy 2004 -es Dízel smártot.Az a kérdésem hogy nem pörög fel 3400 fordulat felé...ez normális vagy szervízbe kell vinni?

Quattroman Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18995

nem.

ugyanaz a Bosch generátor van az összesen.

Előzmény: Gubal (18994)
Gubal Creative Commons License 2019.10.06 0 0 18994

Sziasztok, azt kérdezném, hogy cdi smart 450-hez léteik több féle generátor , értem ez alatt a gerjesztésnél lévő csatlakozót?

 

kaosamigos Creative Commons License 2019.10.03 0 0 18993

Tegnap 3 pötty volt a 30 km-es út 26 fokban, ma 11 fokban 2 pöttyös. Csere.

Előzmény: Quattroman (18991)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.03 0 0 18992

Köszönöm! És a termosztátról mi a véleményed? Csere vagy nem kell? Esetleg majd télen kiderül?

Előzmény: Quattroman (18991)
Quattroman Creative Commons License 2019.10.02 0 1 18991

minden benzinmotor fél és háromnegyed  között érzi jól magát a max fordulatához képest.

mivel ez turbós és gyakorlatilag 2500 alatt nem is tud érdemi feltöltőnyomást produkálni, (6000 a max/ford) ezért négyezer, négyezerötszáz körül nyugodtan forgathatod

Előzmény: kaosamigos (18990)
kaosamigos Creative Commons License 2019.10.02 0 0 18990

Sziasztok!

Városban közlekedve (kis város) nagyon ritkán megy 3 pöttyre a vizem. Vettem termosztátot hogy csere lesz. Ma el kellett mennem 30 km-re, oda-vissza megvolt a 3 pötty. Akkor csere vagy nem?

A másik kérdésem. Mi az ideális fordulatszáma a 600-as benzines motornak, ahol jól érzi magát? 50-nel 4 vagy 5. fokozat? 4 be pörög 5.-be meg alacsony.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!