igazából nem jó kifejezés az olajhűtő, mert hőcserélő.
kb annyira hűti egyik a másikat amennyire az melegíti viszonzásképpen.
a 81 lovas Roadsterekben alapból van, és volt egy nullszériás hatszázas blokkom amin szintén volt ilyen. gondolom a költségcsökkentés áldozatául esett a szériagyártásnál.
Felmerült bennem egy ötlet az olvasottak alapján. Mi lenne ha beépítenék a 600-asomba egy olajhűtőt? Segítene az autó élettartamának meghosszabbításában, vagy a sok kis táv miatt amit megteszek, csak rontana a helyzeten, mert nem lenne ideje még annyira sem felmelegedni?
Rosszul írtam egr maradna de a coolerrel kellene kezdenem valamit már a másodikat ette meg, pedíg a házat módosítottam ahogy itt tanácsoltátok annak idején.
Én foglalkozom a smart generátorok felújításával, és össze tudom kötni úgy ishogy nem indul el az autó. vagy hogy ne tudj gázt nyomni. Vegyük ketté a dolgot. Van a kék meg a szürke belsős smart, ezen azt értem hogy a kemény műanyagja milyen színű. A kéken öngerjesztős generátor volt ami annyit tesz, ha forog tölt, a szürkében pedig olyan ami négyszögjelet kap a vezérlőtől 121mV feszültségen 500 mhz-et ez lényegtelen. A két generátorban ugyanaz a forgórész, és az állórész is, a diódahíd viszont a buta ( öngerjesztős) generátorban össze van kötve az egyik fáziskimenttel, és ehhez egy RTM155B szabályzót használnak, a másikban modulált jeles generátort RTM 200.09-et, ennél a diódahíd nincs összekötve a fázissal. Na most ha ezeket variáljuk pl a moduláltjelest beteszed de össze van kötve a diódahid is akkor nem indul el a kocsi, ha pedgi fordítva akkor nem lesz töltés. Én az összes generátort lebutítva vissza alakítom, hogy minden autón töltsön, így átkötöm a belsejét és egy olyan szabályzót használok ami kezeli a modulált jelet is és a sima sinusz jelet is. szóval ha a generátor hátuljából 3 láb áll ki még koránt sem biztos hogy be kell kötni mindet, :) kérdezz segítek.
Kérdés szerintetek holl lehet venni smarthoz pl olyat h kalaptartó és ilyen tartozékok meg felni mert téligumit szeretnék venni rá. Mert rádiókeretet találtam mert azt is szeretném kicserélni meg fordulatszáméröt is szeretnék bele. Kicsit fapad a járgámy és fel kéne extrázni. 2007 es 1L motoral. fortou 451 a tipusa de ebben most nem vagyok teljesen biztos.
Akkor nem értem miért nem lehet rátolni a gerjesztő csatlakozót . A gyári kábelköteg csatlakozójában lévő tájoló betét nem engedte feltolni, kicseréltem egy mercedes E osztály csati betétre amiben a tájoló pöckök más hogy vannak és láss csodát simán felment. Eddíg csak Németországban tákolták, nem volt anya a töltő vezetéken hol volt töltés hol nem, csoda, hogy nem esett testre a direkt plusz mikor ez a hiba megjavult jött a csatlakozó, persze a generátor csavar négyszög anyáját elhagyták majdnem kicsúszott a csavar. Láttam már bőven Német kókányolást, de ezek csak egy generátort cseréltek ennyi hibával. Ja vadonatúj generátort raktak fel így.
minden benzinmotor fél és háromnegyed között érzi jól magát a max fordulatához képest.
mivel ez turbós és gyakorlatilag 2500 alatt nem is tud érdemi feltöltőnyomást produkálni, (6000 a max/ford) ezért négyezer, négyezerötszáz körül nyugodtan forgathatod
Városban közlekedve (kis város) nagyon ritkán megy 3 pöttyre a vizem. Vettem termosztátot hogy csere lesz. Ma el kellett mennem 30 km-re, oda-vissza megvolt a 3 pötty. Akkor csere vagy nem?
A másik kérdésem. Mi az ideális fordulatszáma a 600-as benzines motornak, ahol jól érzi magát? 50-nel 4 vagy 5. fokozat? 4 be pörög 5.-be meg alacsony.
értem hogy mit mondassz, vagy mit tartassz a különbségnek, végülis az egyikben a kupak fix a teteje cserélhető a smartban meg ha kép szerint nézem akkor csak egybe cserélhető, végülis lényegében ugyanaz :D na ne ragozzuk lapka vagy sem, :D mindegy