Szia !
Csak rátettem a töltőt , nem vettem le a sarukat , garázsban áll , nem fér állat hozzá.
Nagyon rirkán van használva ( 10 éves - 6 ezer km ) máskor is merült már le , de ez nem okozott semmi problémát.
Most levettem a sarukat , holnap megpróbálom újra életre kelteni , hátha "felejt" , és megnézem a kábeleket is.
Addig is köszi a segítséget !
elektromos gondok lesznek ott. nem merülhetett volna le, de valamitől hibát regisztrál.
kivetted az akksit a töltéshez vagy a helyén csatlakoztál rá? ha igen, közben le volt e áramtalanítva? de akár olyan is előfordulhat hogy a menyét megrágott egy kábelt.
csak egy diagnosztikával lehet pontosabbat mondani.
hívd fel Ördög Zolit ő házhoz megy ha kell és rendbe is tudja tenni.
ha visszaolvasol, elég sokszor beírtuk a számát...
Sziasztok , segítséget kérnék !
Anyukám 451-ese hónapokig állt a garázsban , és az akksi is fullra lemerült.
Most a feltöltés után a három vonal + villáskulcs szimbólum jelenuk meg , ha ráadom a gyújtást. Nem teker az önindító , és a váltót sem engedi léptetni...
Mi lehet a baj ?
A motor térbe még nem jutottam mert meleg.Ahogy nézem a vezeték rajta van csak megvárom,hogy kihűljön.Köszönöm a segítséged!Remélem meg tudom oldani.Remélem nem a behúzó mágnes a rossz.
Leírom a problémát hátha tudtok segíteni.Voltam klímásnál mert nem hűtött,a ventilátor elindul a fordulat feljebb megy gáz van benne de a kompresszor nem dolgozik.Nem kapcsol össze.
Gyerekek,fortwo 450 , 600 as bal hátsó csapágy erőteljesen morog.Séróbol tudja valaki a csapágy tipusát-számát? Hogy ha lerugdosom a fékdobot ne kelljen ott állni fölötte "üresjáratban"
Arra gondoltam,hogy maga a tömeg miatt nem esik akkorát váltásnál a fordulat, de elfogadom amint írsz,mivel eddig ezt sem tudtam,azért kérdeztem . Erre szoktuk mindani,hogy okosabbtól nem szégyen tanulni . Kösz.