Keresés

Részletes keresés

WRS Creative Commons License 9 órája 0 0 91439

Ott a piros karikával jelölt gumikupak alatt a csavar amire kell a pozitív.

Máshoz ne érjen mert az nem nyerő.

Előzmény: WRS (91438)
WRS Creative Commons License 9 órája 0 1 91438

Akkor ezer százalék hogy az önindító nem vesz fel áramot.

Ennek több oka is lehet.

Elsőre a direkt bikázást javaslom.

Bikakábel negatívja valahova a blokkhoz közeli fémre.

Pozitívja meg az önindító tetején lévő kis csavarra, ott van rögzítve amugyis bemenő pozitív.

Gyújtás ráad.

Bikakábel másik két vége értelemszerűen az autó vagy bármi más aksijára ami elég erős. Jó nagy szikra várható és hogy elindul a moci.

 

Ha itt sem történik semmi akkor az önindító lesz a ludas.

Előzmény: hardworker (91436)
hardworker Creative Commons License 9 órája 0 0 91437

Köszönöm a választ!

 

De most beindítani sem tudom, úgyhogy várom, hogy gravitációsan lecsurogjon az olaj (ez mondjuk reggelig nem történt meg). Beszéltem régebben egy XT-guruval, aki szerint felesleges légteleníteni, elég megdönteni a motort, aztán az kidolgozza... bár ezt én sem mertem soha. De lassan időszerű lesz, mert a légtelenítő csavarom is már annyira ramaty, hogy fogóval lazítottam meg most is.

 

Jó kérdés, mi lehet. A tavalyi szezon előtt is nehezen kelt életre. Tény, hogy párás helyen tároltam, ráadásul takarításkor is folyt rá féktisztító bőven... Azon agyalok, hogy le tudnám-e részlegesen bontani valahogy, hogy megússzam a nagy szerelést.

Előzmény: Shevinon (91435)
hardworker Creative Commons License 10 órája 0 0 91436

Köszi a választ!

 

Indítózáskor, semmi változás fényerőben... Ha megtalálom a multiméterem, elkezdek méregetni, bár azt sem tudom, hogy mire mérjek rá. De az biztos, elnézve a zsúfoltságot, hogy elég nagy szívás lenne levenni az önindítót. (gyakorlatilag a fél motort lebonthatom, hogy hozzáférjek)

Előzmény: WRS (91434)
Shevinon Creative Commons License 10 órája 0 1 91435

Szia Hardworker,

 

Dani már válaszolt az önindító kérdésre, de azért még rákérdeznék, hogy nem e mostad le a motort mielőtt megjelent a nem indíthatóság problémája. Pont Daninak nem indult a motorja, mert telement vízzel az önindítója, csak ki nem jött magától.

 

Száraz karteres a motor, ezért olajcserekor:

0. lépés: az olajszűrőház légtelenítő csavarján keresztül célszerű feltölteni olajjal. Ez a lépés elméletileg kihagyható, de célszerű.

1. lépés: feltöltöd olajjal a felső szintig az olajtartályt.

2. lépés: meglazítod az olajszűrőház légtelenítő csavarját. Ne tekerd ki, csak lazítsd meg, hogy kézzel forgatható legyen.

3. lépés: beindítod motort és figyeled, mikor jelenik meg az olaj a légtelenítőcsavar alatt. Ha megjelent, meg kell húzni a csavart. 1-2 percig járatod még a motort.

4. lépés: ismét feltöltöd max szintre az olajtartályt.

5. lépés: ismét 1-2 perces járatás.

6. lépés: olajszint ellenőrzés és max szintre töltés.

7. lépés: elmész gurulni, mikor megállsz, akkor ismét ellenőrzöd az olajszintet és ha hiányzik belőle, akkor után töltöd.

 

Biztos lesz itt olyan, aki azt mondja, hogy felesleges ezzel ennyit szórakozni. Én így szoktam.

 

Üdv:

Shevi

 

Előzmény: hardworker (91433)
WRS Creative Commons License 12 órája 0 1 91434

Kapcsold fel a világítást mikor indítanád.

Ha nagyon elhalványul mikor hallod  kattanást akkor az önindító motorral van gond.

Ha semmi változás a fényerőben akkor a behúzó tekercs(ami kattan) és az indító motor között nézelődj.

De elsőnek egy direkt bikázás is sokat elárul, azaz közvetlen az indítómotorrnak adsz naftát.

Előzmény: hardworker (91433)
hardworker Creative Commons License 17 órája 0 0 91433

Sziasztok, egy kis SOS segítség kéne!

 

Van egy 2001-es XT600E-m, ami az istennek sem akar elindulni. Az akkumulátor kifogástalan (ráadásul, bikázással is próbálkoztam), betolva beindul, de az önindítózáskor csak egy kattanást hallok az önindító felől, de semmi mást. A téli tárolás során, töltöttem végig, párszor be is röffentettem, akkor ment rendesen. Volt már valakinek hasonló kalandja? Ha igen, mi volt a megoldás?

 

A másik érdekesség: olajat is cseréltem benne, lejött 2,8 liter, betöltöttem 2,65 litert amivel a betöltőnyílás szájáig nőtt az olajszint. Valószínűleg a szűrőház még nem telhetett fel, de én így is magasnak érzem ezt az olajszintet. Szívjak le belőle, vagy hagyjam a fenébe, mert átjáratás után beáll a szint (és nem nyomja ki magát valahol)?

 

Segítségeteket, előre is köszönöm!

Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 91432

Bezony!
És azóta se engesztelődött ki az a két csákó, akit LucLaccal mindketten beterítettünk ott a hegyi felfutó aljában ... :-)

 

Előzmény: Buchokid (91431)
Buchokid Creative Commons License 3 napja 0 0 91431

....de megy az idő :-( 

Előzmény: Mistral1 (91430)
Mistral1 Creative Commons License 5 napja 0 0 91430

Mennnnnyetek'! :-)
Összeboronáztam őket a feldéki SuperCobra 750-es klubbal - náluk voltunk 2015-ben :-)

Előzmény: andor28 (91429)
andor28 Creative Commons License 5 napja 0 1 91429

Elméletileg Kopasz Barátommal megyünk ha vírusilag el tudunk menni :)

 

Előzmény: Mistral1 (91424)
Mistral1 Creative Commons License 5 napja 0 1 91428

fel kell húzni egykerékre...

Előzmény: dzoltan82 (91427)
dzoltan82 Creative Commons License 5 napja 0 0 91427

nekem igy is szopo a forgolodas, a TT elso villa miatt csak korlatozottan tudom elfodritani a kormanyt :D

Előzmény: Mistral1 (91426)
Mistral1 Creative Commons License 6 napja 0 0 91426

Olvastam, köcce!

 

Érdekes ám ez a tengelytáv, merthogy ótópályán messzire tök jó a hosszú tengelytáv - ámde terepen, forgolódni meg pont a rövidebb a jobb, nem? :-)

--

Cserebere:  a csapszegek 1formák? Csúnya lenne...

Babszi tudna erről mesélni, mert régen gyártott nekünk a 660-ba 3AJ-set - oszt' alig bírtuk elosztogatni ...   Sztem nem egyformák.

Előzmény: dzoltan82 (91425)
dzoltan82 Creative Commons License 6 napja 0 0 91425

kuldtem Facen egy postot.

 

A ficko a 3AJ tenerebe rakta a 660-as hatso villat, mert az szerinte hosszabb, nagyobb tengelytavot ad.

 

Lehet hogy meg jobb a helyzet, mint gondoltam?

 

Egyebkent elgondolkodtam, ott van a donor vaz, beleprobalhatnam az enyembe a 660-as lengovillat, ugyan mi valtozik erzesre...

Előzmény: Mistral1 (91423)
Mistral1 Creative Commons License 6 napja 0 1 91424
Mistral1 Creative Commons License 2020.03.29 0 0 91423

3YF  hátsóvillában elfér a 18-as felnin a 140-es gumi??

Döme Robi Creative Commons License 2020.03.26 0 0 91422

DRága Ténéré-k !

 

 

http://www.suzukidrbigklub.hu/tagok/ feltöltés alatt ... !


Kérek mindenkit, hogy ha ;


- mégsem szeretnél szerepelni,

- szeretnél, de nem leled magad egyik listában sem,

- nem a megfelelő listában találod a neved,

- hibásan írtam be (nick)neved/motorod típusát/típusait,

- szeretnél rövid bemutatkozást/fotókat, 


akkor jelezd itt :  v3gas@gmail.com

 


Köszönettel : ...   

ronya1 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 91421

Ez tök jó dolog

munka és fizetés híján nem sokáig kell gondolkodni hogy benzin vagy kaja legyen vásárolva. 
le is hozom a 80-as olajos hordót a padlásról :))

Előzmény: andor28 (91419)
WRS Creative Commons License 2020.03.25 0 0 91420

Én már az üres lisztes tasakokba is benzint rakok :D

Előzmény: andor28 (91419)
andor28 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 91419

Mondjuk ez igaz :) 

 

De legalább lement az üzemanyag ára mint az állat :)

Előzmény: Buchokid (91418)
Buchokid Creative Commons License 2020.03.25 0 0 91418

...hisz, a motorod szerelőnél :-o
 

Előzmény: andor28 (91417)
andor28 Creative Commons License 2020.03.25 -1 2 91417

Én: Haver ❗️Ma átkelünk egy folyón. Nagy buli lesz.
Haver: BMW-m van.
Én : Ooo tènyleg. 😲 Nem baj, ülj fel❗️Elviszlek❗️

Buchokid Creative Commons License 2020.03.23 0 5 91416
Buchokid Creative Commons License 2020.03.23 0 0 91415

"csak" az erdő égett :-) Azt hittem fázol. :D  

Előzmény: ronya1 (91412)
ronya1 Creative Commons License 2020.03.22 0 0 91414

mostani ésszel én kocsi gumit tennék oda, lassan kopik nem kopog és mindenhol van ingyen

mocsok szar vágni de nem kell gyakran

Előzmény: Mistral1 (91413)
Mistral1 Creative Commons License 2020.03.22 0 0 91413

Bemén a homok a poliurológia  alá, aztán még kikoptatja nekem...

A gumi legalább puha :-)
Van még szállítószalag gumidarabod?  a villavédőmön a 10 év szintén megtette a hatását, elfogyott az anyag belőle... Csereberélni kellene. Avagy - műa "vágódeszka"?

Előzmény: ronya1 (91410)
ronya1 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 91412

Mostanában nem

Volt valami akció? Nem tudok semmit róla 

 

Előzmény: Buchokid (91411)
Buchokid Creative Commons License 2020.03.21 0 0 91411

Ronya!! 

Csengődi temetőnél nem jártál??? :D pl. gyufával a kezedben??? :P :D 

 

Előzmény: ronya1 (91410)
ronya1 Creative Commons License 2020.03.21 0 1 91410

ha nem akarsz 10 évente avval a csővel kínlódni akkor inkább a poliuretán rugót válaszd

örökös mint a herpesz ;)

Előzmény: Mistral1 (91409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!