Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 10 órája 0 1 91660

azért a +10 ezerért csinálj egy aztomata lánc olajzót es aszfalton elmegy 30+ ezret is a vx2

persze nem egykezve

nekem egy félautomata volt es kb 10 ezer volt a tenere láncban és nem kellett azt sem állitani pedig kapott mindent...

a sportor.hu galériában van pár remek ötlet, de ha komolyabban érdekel írhstok en is pár sort róla

többféle kivitel van, macera beallitani de utána gondtalan az élet

Előzmény: Drunx (91659)
Drunx Creative Commons License 10 órája 0 0 91659

köszi a tapasztalatokat!

Sajnos nem sokat terepezem idő miatt, de 1-2 nagyobb túrára elmegyek.

Megnéztem a táblicskumat,  az előző új lánc DID520VX2 volt az előző, most jár 20k km-nél, van még benne, akkor megérhette.

 

Unalmas aszfalthuszárként lehet az erősebbe ruházok be, mert csak 10e HUF a különbség, de ha elmenne 35-40e km-t már örülök, annyit nem is tudok mikor motorozok..: ) *feelsbadman* :))

 

 

 

 

Előzmény: ronya1 (91657)
Mistral1 Creative Commons License 11 órája -1 0 91658

Igen, a vizes átkelések a legrosszabbak, mert az bemossa a csapok közé az apró por-honok-szemcséket - amik onnan ki nem jönnek soha többet :-(

Előzmény: ronya1 (91657)
ronya1 Creative Commons License 30 órája 0 0 91657

nekem volt olyan lánc amin nem kellett spanolni semmit se nyúlt de a görgők már potyogtak mert szétkoptatta a homok

szóval azért jelentősen függ hol használja az ember

nekem a vx2 volt a kedvenc, jó ár jó teljesítmény

Előzmény: CsLacc (91655)
Hadvezér Creative Commons License 1 napja 0 0 91656

:-) :-) :-) Persze, olvasgatok. Amióta nyugger lettem, lassan motorozni sincs időm. :-(

Előzmény: Mistral1 (91652)
CsLacc Creative Commons License 1 napja 0 1 91655

A VX3 KB 20-25 ezret bír attól függően mennyit kenceficézed, mennyit mész sárban (terepen).

A ZVM-es lánc drága de jó! Én aprilia Caponordon használtam (100 Le, 250+ kg) 36 ezerig meg sem kellett egyszer sem spanolni! 40 ezer megtett km után csak azért dobtam le, mert egy hosszabb túrán nem akartam a láncspanolással állandóan tökölődni. 

Az IRIS nevű kula a Capon 10 ezernél elszakadt. Olcsó de szar!

A döntés a tiéd! 

Ja a lánckerék is csak akkor kezd kopni, ha elkezd nyúlni a lánc!

Előzmény: Drunx (91646)
andor28 Creative Commons License 1 napja 0 0 91654

Szeva!

 

Középállványom nincsen, de helyette van komplett hátsó csomagtartóm "gyári" nonfangó 2 dobozzal.

Amennyiben érdekel szólj! :)

 

üdv

Én

Előzmény: kutyafuttaban (91648)
Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 91653

Az XTZ660-on bármilyen lehet a 750-hez képest, de csak erről van infóm: vmi régi endékás (gyk: NDK :-)
autó - talán Trabi - valamelyik szilentje tökéletesen megegyezik vele.

De, ez a 660.

Amúgy elég puha most, ráférne egy csere - de az én terep-tudásomhoz ez is jó, másrészt a "lazasága" miatt baromi kényelmes a kormány, hosszú utak során sem fájdul meg semmim: ujjak, csukló, könyök, miazmások.

(Az XT400 merev befogásával elég volt egy Szeged-Bp és visszafelé Kmétnél már éreztem a könyökömön, hogy vmi nem klappol :-(

Előzmény: kutyafuttaban (91649)
Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 91652

Miki, Te élsz még!? :-)
Örülök, hogy ide is be-be-nézel néha!

 

(savanyú a szőlő, mi!? :-))))))))))))))))

Előzmény: Hadvezér (91650)
ronya1 Creative Commons License 2 napja 0 0 91651

én a 600ason inkább fixáltam egy alátéttel

poliuretán rugó neked is jó választás lenne többféle keménységű létezik, esztergályos ismerős méretre megcsinálja, de egy ideig szidni fog mert szar megmunkálni

Előzmény: kutyafuttaban (91649)
Hadvezér Creative Commons License 2 napja 0 1 91650

Szia! Firnixmotor Diósdon, telenor, 404-öthárom-35. Jó szerelő!

Előzmény: VolfAlf (91644)
kutyafuttaban Creative Commons License 2 napja 0 0 91649

Sziasztok, 

 

még egy kérdéssel fordulok hozzátok: XTZ 750 kormányfelfogató gumibakot cserélte már valaki, hogy precízebb legyen a kormányzás? Ha igen, mire?

 

Üdv., 

Csaba

kutyafuttaban Creative Commons License 2 napja 0 0 91648

Sziasztok,

 

ténéré 750-hez keresek középállványt, ha van valakinél elfekvőben, szóljon!

 

Köszi, 
Csaba

Mistral1 Creative Commons License 3 napja -1 0 91647

Terepes használaton úgyis max egy évet bír, szilárdságtól láncsprétől teljesen függetlenül - úgyhogy VX2 :-)

 

Aszfalton lehet kenceficázni és akkor esetleg két szezon. Én sóher vagyok, fölöslegesen nem szórom a pénzt - nekem nem érné meg a 3-as, mert soha nem volt szűk keresztmetszet a 2-es sem.

Előzmény: Drunx (91646)
Drunx Creative Commons License 4 napja 0 0 91646

Sziasztok Teneresek!:)

 

Sáska tehénhez did 520VX3, vagy 520ZVMX làncszett éri meg jobban?:)

 

WRS Creative Commons License 5 napja 0 1 91645

Meghallgattam rendes hangszórón is (meg a szomszédok is ) biztos vagyok benne hogy ez az amit mondtam.

Előzmény: VolfAlf (91644)
VolfAlf Creative Commons License 5 napja 0 0 91644

Azért köszi hogy ránéztetek, majd kerítenem kell egy hozzáértő szerelőt,mert akinél eddíg volt a motor,vele nem vagyok megelégedve.

Szfvár közelében.

Előzmény: Mistral1 (91642)
WRS Creative Commons License 5 napja 0 0 91643

A videó szerint ez valami más hang de fene tudja lehet csak a mikrofon miatt

Előzmény: VolfAlf (91641)
Mistral1 Creative Commons License 5 napja 0 0 91642

Nno, ez úgy 3YF nálad, ahogy az enyém 4MD :-)
De a blokkjaink teljesen egyformák - úgyhogy a kasztninak most nincs jelentősége.

Előzmény: VolfAlf (91641)
VolfAlf Creative Commons License 5 napja 0 0 91641

Közben készítettem egy rövid videot róla.

https://youtu.be/p3UxHLL_zV0

Előzmény: VolfAlf (91640)
VolfAlf Creative Commons License 5 napja 0 0 91640

Köszönöm szépen a segítséget! Már nem is pánikolok ;-)

Előzmény: Buchokid (91639)
Buchokid Creative Commons License 5 napja 0 0 91639

(erre a válaszra válaszoltam....csak még kába vagyok) :-)

 

Előzmény: WRS (91636)
Buchokid Creative Commons License 5 napja 0 0 91638

...én is tippelnék erre. Hallani az új 660-on is. ...úgyhogy, szerintem semmi pánik. :-)

Mistral1 Creative Commons License 6 napja 0 0 91637

Akkor eljössz a következő klubos talira - lesz ott pár 3YF, majd körbehallgatózol!

Előzmény: VolfAlf (91634)
WRS Creative Commons License 6 napja 0 1 91636

Én arra tippelnék, hogy mikor megáll az utolsó pillanatban visszafelé indul a dugattyú.

Mert már nincs elég lendülete átfordulni a holtponton meg legyőzni a kompressziót.

Mikor visszafelé mozdul akkor meg befog az önindító szabadonfutója és kicsit megmozdízja a villanymotort. Ennek tud hülye hangja lenni.

Előzmény: VolfAlf (91630)
tariedi Creative Commons License 6 napja 0 0 91635

Köszönöm!

Előzmény: WRS (91632)
VolfAlf Creative Commons License 6 napja 0 0 91634

1 éve van nálam a motor,nem sokat hajtottam,bő 1000km-t mentem vele idáig.

Már amikor megvettem,akkor is volt ez a hang,de gondoltam ez ilyen,nem foglalkoztam vele.De most lett rendbetéve a karbi,meg szelephézag állítás,láncszett csere,és kezd hibátlan lenni a gép,csak ez a csattanó hang maradt. Köszi a segítséget.

Előzmény: Mistral1 (91633)
Mistral1 Creative Commons License 6 napja 0 0 91633

Hali!

Sajnos ez ilyen - ha nem is mindig. Az automata dekompresszor kinyithatja az ötödik, középső szívő-szelepet - nem szep az a hang sem...

A főtngellyel szemben forgó kiegyensúlyzó kerék is tud rántani a láncon egy bazi nagyot.

 

De ezeknek nem kellene általánosnak lennie, emlékeim szerint csak amikor leböffen (alacsony fordulatszám miatt pl), akkor csattan nagyot.

Legrosszabb eset, ha nagyon meg van kopva a dugó és környéke - és ott vmi lötyögés hangja lesz :-(

Nehéz ezt így messziről... Eddig nem volt ilyesmi? Mióta hajtod a vasat?

Előzmény: VolfAlf (91630)
WRS Creative Commons License 6 napja 0 0 91632

Olajpumpára gondolsz? A 3AJ nagyobb és több olajat szállít. 5lp-t nem ismerem

Előzmény: tariedi (91631)
tariedi Creative Commons License 2020.08.07 0 0 91631

Üdv!

 

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a 3AJ, 1VJ és 5LP szivattyúk között?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!