Szia! A Klubtagjaink között nincs ilyen illetőség, de ez egy nyilvános fórum, olvasóként hátha... Egy 600-as 3AJ-s "srác" volt Mátészalkán - de elvesztettük, Ő meg eladta a Teneréjét :-( Nyíregyen is lehetne ismerős - de ő is "csak" 660-ban utazik, már amikor a dereka felengedi a motorra :-(
Sziasztok, ma lettem Ténéré tulajdonos, ne haragudjon senki, hogy egyből új gépre ültem. Talalkozók ha lesznek, felbukkanok. Eddig 12 km-ert tettem bele
Páratokat már ismerem, de ha kell bemutatkozó szöveg, kérném irjatok.
Érkezés után feltűnési sorrrendben (nagyjából...) :-) KisTi, Bollók Laci bá', Szalix, Taro, Monster, Karesz, Egérfogó Kálmi, Hadam, Borbás Jani, Qka, Jakapapa, ManóÚr, Piros Béla, Pocak, a mindig mosolygó GondosGazda PéZé, 3:51-nél őket nem ösmeröm :-( - Mati, ETZ és a csajok! Nagyecsér az én bűnöm, rábeszéltem a bandát, hogy hazafelé tudok én egy rövidebb utat az aszfaltosnál ... :-) Hát véletlenül nem pont arrafelé mentünk!? :-) Ritka szép por volt - de a falu döbbenetes :-(
Tisztelt Nagyérdemű! Eltelt az idő.Mármint a nyár legalábbis. Az idézett csatorna engem benntartott a ventillatorral hűtött kanapén.😁
Hát szívesen lennék az európai inverzje ennek az ausztrál állatnak. Csakhát ahhoz korábban kellett volna felkelni...na de legalább gépválasztásban lehetnék, a SzuperTehén mellé egy CFR1000 fújja az oldalam...
Szia! Egyik ismerősnek ( Hawernak (csak azé' mert olvassa) :-) a főtengely jeladó szórakozott nagyon sokáig.. Igaz, ott a tünet az volt, hogy: Indulás után 3-5 perccel leállt... 15 perc múlva, mintha semmi sem történt volna, ment tovább.
........ a fizikumunk felett idősebb korunkra elszáll az idő, bár ezt tudjuk azért kissé lassítani........ főleg, ha motorozni is akarunk..... mint ahogyan az alábbi videóban ez a török mester is teszi...... 😊
Érdemes felirattal, fordítással megnézni az alábbi videót:
Most kezdek ismerkedni a tipussal, nemrég vettem egy 1990es XTZ750est. Az egyik út közben elkezdett rángarni a motor, minha kimaradna a gyújtás. Mindenfélét átnéztem, és úgy látom, hogy néhány fordulat után az egyik hengerben elgyengül (Egy trafó van a két hengerhez) a szikra, csak jelzésértéken üzemel. Több tratót is kipróbáltam, minddel ez a helyzet. Új kábel, új gyertya, a pipák is rendben. Van esetleg tippetek mi lehet a gond? Köszönöm a segitséget előre is!
Ő odamegy a nyomorék céges terepjáróval, egy szál motorost elzavarni. Én megértem, hogyha összeverődik 20 fullkrossz rendszám nélküli motor, akkor azt elzavarják, de ez a szerencsétlen rendszámos annak örült, ha több idöt töltött a motoron mint alatta.
erdőben akkor mászkálhatsz motorral ha engedélyezve van
kivételek a közforgalomra megnyitott utak, ilyen meg nem jellemző az erdőre, sokszor az aszfaltozott erdészeti utak sincsenek megnyitva
számomra mindig az a meglepő hogy amikor egy láthatóan járt úton baszakodnak ahol előtte x számú teherautó és/vagy terepjáró elment, de a motor az tilos.......
Sajnos össze törtem (valószínűleg elájultam menet közben) a motorom elejét 😔 92' XTZ 660. Teló, lámpa+konzol, fejidom, tank sajnos kuka. A műszer fal is, de azt pótolni fogom utángyártottal, mert hibrid műszer volt és ahhoz hogy pótolni tudjam 2db kéne, hogy össze rakjam. Ha a felsoroltak közül bárki kerülget otthon bármit amitől még is válna az írjon.