Keresés

Részletes keresés

Mistral1 Creative Commons License 4 napja 0 0 92488

Misi!

navitotal.com :-)

Itt minden (is...) van, mint az apci bucsúban!

Többek között 2021.10 NT!  Hasít mint atom! (öt perc volt felinstallálni - ami egy copy volt a rar-ból)

Kiderült, hogy az NT-ket évente 2x, az NTU-kat évente négyszer frissítik.

Előzmény: nafm. (92348)
rati update Creative Commons License 5 napja 0 0 92487

Én inkább rövid távon megyek, és keresem az úttalan utakat. Hosszútávú motorozásra inkább vennék egy Yamaha FJR1300-at.

Előzmény: Mistral1 (92486)
Mistral1 Creative Commons License 5 napja 0 0 92486

Pontosan 15/14-del forog többet ugyanolyan sebességen :-(

Sőt!

14/15-del mégy lassabban - ugyanazon a ferdületen'  :-))))

Az eddigi 100-helyett most 93-mal fogsz hasítani!

--

Az örök dilemma: terepre vagy hosszútávú aszfaltra hangolod... :-(
Nálam - elsősorban a homok miatt - maradt a gyári - itt úgyis sokat kell 70-90-nel haladni messzire.

Előzmény: rati update (92485)
rati update Creative Commons License 5 napja 0 0 92485

Tegnap megvolt a próba a 14-es első lánckerékkel. Terepen jobban muzsikál, nem kell annyira kihúzatni, hogy jó legyen a váltásérzet. 2-es fokozatot is jobban elviseli lassabb tempónál, nem kell 1-es fokozatban motorozni. Közúton olyan 5-7 km/h a veszteség ugyanazon fokozat, ugyanakkora fordulaton nézve. Nekem így jobban tetszik a motor karakterisztikája.

rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92484

Egy kis 1/2"-os Ingersoll Rand 2131AS (600/800Nm) van nekem. Nem egy erőgép, de az autókon lévő kerékcserét meggyorsítja, ha már meglazítottam a csavarokat.

Előzmény: ronya1 (92482)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92483

Ez már megmarad! Majd megy a motorral, ha arra kerül a sor. :o)

Előzmény: Mistral1 (92481)
ronya1 Creative Commons License 6 napja 0 0 92482

egy 10 ezres praktikerestől nem elvárható az a nyomaték amit egy 100 ezres tud

ellenben ha meg van küldve a 10 ezres 12 barral egész jól muzsikál, már ha bírja, haver törte már el azt a négyszög részét amire a krova fej megy 

Előzmény: rati update (92479)
Mistral1 Creative Commons License 6 napja 0 0 92481

:-)
A többi részét meg majd kiárulod!

Előzmény: rati update (92480)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92480

Sikerült leszedni a másik blokkról az anyát. Már megérte a tartalék blokk!😁

Előzmény: rati update (92475)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92479

Igen, nekem is max.6.2 bar van ráírva. Kérdés, hogy mi a max nyomaték.

Előzmény: v_zoli (92478)
v_zoli Creative Commons License 6 napja 0 0 92478

A légkulcsok általában nem kérnek 6bar-nál többet.

Előzmény: rati update (92477)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92477

Nekem csak játék kompresszorom van sajnos, ami max. 8 bar-t tud. 

Előzmény: ronya1 (92476)
ronya1 Creative Commons License 6 napja 0 0 92476

ha nem túl erős a légkulcs segíthet a magasabb légnyomás is

igaz ez jelentősen csökkenti a szerszám életartamát de mivel már úgy is odavan nem sokat számít...

jártam úgy hogy fek kellett úgy pumpálni a tartáyt hogy a szövetes gumi tömlőn a szövet rács között már kidudorodott a gumi, 12 bar az óra de ki volt akadva, de cska így szedte le a bitang módon ráhúzott kerék csavart az opelon

Előzmény: rati update (92473)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92475

Telefonos segítséget kértem Mistral-tól, így derült ki a turpisság, miszerint a csavaranya már nem az eredeti.

Néztem neten csavaranyát és már látom, hogy milyen beszúrás van az anya egyik felén. No meg csak 24-es dugókulcs kell hozzá. De ha már gyártottak egy újat, akkor csinálhatták volna normálisan is. Az anya egyszerűen nem szorítja meg a lánckereket.

rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92474

Én anno ratisrdt voltam. De történt valami, majd felvettem a keresztségben a ratiupdate nevet :o)

Előzmény: Gzsm (92471)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92473

Teleszkópos kerékkulcsról leszedtem a fejet és arra raktam a dugókulcsot. Szomszéd nyomta a féket. :o)

Van légkulcsom, de nem valami combos. Sajnos agyon volt tépve, meg nem is a gyári csavaranya van rajta. Leszedem a másik blokkról majd az csavaranyát.

 

Köszönöm a tippeket!

Előzmény: ronya1 (92470)
Gzsm Creative Commons License 6 napja 0 0 92472

Vagyis nem a lendkereket, hanem a szíjtárcsát. Ezt teszi 6 óra kerti munka, meg 4 sör. :-(

 

Előzmény: Gzsm (92471)
Gzsm Creative Commons License 6 napja 0 1 92471

Sziasztok! Hadvezér volnék, ha nem vonták volna meg a nevem. :-(

 

Szóval, nekem 220V-os ütve-csavarozóm van, olyan, mint a levegős, de nem kell hozzá kompresszor.

Robogónál, ha azzal sem tudtam a lendkereket leszedni, kivettem a gyertyát, és egy kötelet betoltam a lukon, lassan tekertem, amíg megszorul, és krovával lelazítottam. Váltósnál ugyanezt sebességben el lehet játszani.

Előzmény: ronya1 (92470)
ronya1 Creative Commons License 6 napja 0 0 92470

légkulcs, vagy akkus ütve csavarozó

a légkulcs a jobb  választás csak kell hozzá kompresszor is, így az a drágább választás, de sok mindenre jó a levegő

Előzmény: rati update (92468)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92469

Sikerült!

Előzmény: rati update (92468)
rati update Creative Commons License 6 napja 0 0 92468

Cserélném az első lánckereket. Jobbmenetes az anya? Egyszerűen nem bírom meglazítani úgy megtépte az előző tulaj. Ti hogyan rögzítitek a fogaskereket?

rati update Creative Commons License 2021.04.12 0 0 92467

Hát igen, látszik a használat. De ez csak a próbaüzem nyomai! :o)

Előzmény: Mistral1 (92466)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92466

A digók...

 

Aha, NEW...  Rajta a szerelési nyomokkal, a vízkővel, meg a rozsdás víz-hajtó-propellerrel :-))))))

Nna, ott, a viz-propeller tengelye forog a porciban emlékeim szerint, a másik oldalon a fehér fogaskeréken kapja a hajtást, az meg az olajos oldal :-)

Előzmény: rati update (92465)
rati update Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92465
rati update Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92464

Néztem kerámia-szén csúszógyűrűs tömítést kisebb méretben. Nem egy eszeveszett összeg.

Persze a gyári Yamahánál biztos van szorzó rendesen.

 

XT660Z-nél van egy plusz szimering a vízoldalról.

Előzmény: ronya1 (92463)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92463

csomó jobb minőségű szivattyúban is porcelán tömít, nagyon jó amíg jó sokkal jobb mint a gumis tömszelence

persze amjg nem kell cserélni csak addig hiszen a tömszelence 100 forintokban mérhető a porcelán meg 10 ezrekben, hiszen ott azt is kell cserélni amin felfekszik

persze a trehány tulaj, és/vagy az olcsó csapágy be tud tenni a porcelánnak is

motoron ilyen megoldást még nem láttam, de szivattyúkban többet is

 

amúgy a régi lom motorokkal mindig az a legfőbb probléma hogy az alkatrész ugyanannyiba kerül mint egy új motornál

aztán nem mindegy hogy egy 300 ezres motorra költ az ember 500 ezret vagy egy 6 millás motorra, persze a kiadás ugyanakkora, csak az érzés más, meg utána a motor értéke

Előzmény: Mistral1 (92455)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92462

De, az egyik oldalán az olaj, a másikon víz.

 

De ez meg hülyeség, mert nekem az volt, hogy a vízpumpa alatt van egy hosszű kivezető csatorna a blokk öntvényben, és az le-be volt szilózva. Szerelő kibontja - másnap reggelre pár csepp víz a cucc alatt :-(
--

De akkor az olajba miért nem ment korábban a víz?? (vagy, olyan kevés ment, hogy az a pici ki is párolgott belőle)

Előzmény: rati update (92461)
rati update Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92461

Ez a porcelán szigetelőgyűrű nem véletlenül csúszógyűrűs tömítés? Persze látni kellene.

Előzmény: Mistral1 (92455)
rati update Creative Commons License 2021.04.11 -1 0 92460

Az ÁFA-t nem itthon kell utólag megfizetned. Már eleve áfa-s árat fogsz fizetni, amit a forgalmazó cégnek kell megfizetnie az államnak. Ami meg vámos téma volt eddig is, az most is az lesz.

Előzmény: Mistral1 (92453)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.11 0 0 92459

nem a vám meg az áfa a gond, mert az egy 1000forintos vacakra max 300 lenne. A gond a postai vámkezelési díj, ami viszont most épp 2500-3500Ft.

Előzmény: Mistral1 (92453)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!