Keresés

Részletes keresés

Buchokid Creative Commons License 4 napja 0 0 94020

Szia!
Egyik ismerősnek ( Hawernak (csak azé' mert olvassa) :-) a főtengely jeladó szórakozott nagyon sokáig..
Igaz, ott a tünet az volt, hogy: Indulás után 3-5 perccel leállt... 15 perc múlva, mintha semmi sem történt volna, ment tovább.

 

Előzmény: Commogabor (94017)
Doomedsrac Creative Commons License 4 napja 0 0 94019

Na úgy nézki meg van minden a Tenere-hez 🥹

Tank, műszerfal és lámpakonzol 45eFt (M.o.)

Fejidom, ez üvegszálas 134€ (ebből kb. 25€ szállítás, Görög)

2db telószár, lámpa, 1db index 192€ (itt sok volt a szállítás 52€, Holland)

 

Csak ha esetleg érdekel valakit ilyen project mostanában.

Előzmény: Doomedsrac (94011)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.08.22 0 0 94018

 

 

........ a fizikumunk felett idősebb korunkra elszáll az idő, bár ezt tudjuk azért kissé lassítani........ főleg, ha motorozni is akarunk..... mint ahogyan az alábbi videóban ez a török mester is teszi...... 😊

 

Érdemes felirattal, fordítással megnézni az alábbi videót:

 

https://www.youtube.com/watch?v=C4Q5bnIJCgA&t=47s

 

 

Commogabor Creative Commons License 2024.08.21 0 0 94017

Sziasztok!

Most kezdek ismerkedni a tipussal, nemrég vettem egy 1990es XTZ750est. Az egyik út közben elkezdett rángarni a motor, minha kimaradna a gyújtás. Mindenfélét átnéztem, és úgy látom, hogy néhány fordulat után az egyik hengerben elgyengül (Egy trafó van a két hengerhez) a szikra, csak jelzésértéken üzemel. Több tratót is kipróbáltam, minddel ez a helyzet. Új kábel, új gyertya, a pipák is rendben. Van esetleg tippetek mi lehet a gond? Köszönöm a segitséget előre is!

Gyöször Creative Commons License 2024.08.18 0 1 94016

Ő odamegy a nyomorék céges terepjáróval, egy szál motorost elzavarni. Én megértem, hogyha összeverődik 20 fullkrossz rendszám nélküli motor, akkor azt elzavarják, de ez a szerencsétlen rendszámos annak örült, ha több idöt töltött a motoron mint alatta.

Előzmény: ronya1 (94015)
ronya1 Creative Commons License 2024.08.18 0 2 94015

erdőben akkor mászkálhatsz motorral ha engedélyezve van

kivételek a közforgalomra megnyitott utak, ilyen meg nem jellemző az erdőre, sokszor az aszfaltozott erdészeti utak sincsenek megnyitva

számomra mindig az a meglepő hogy amikor egy láthatóan járt úton baszakodnak ahol előtte x számú teherautó és/vagy terepjáró elment, de a motor az tilos.......

Előzmény: Kelcsiapu (94014)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.08.18 0 0 94014

 

 

Dénes!

 

13,54-nél erdészvadászfelügyelő leinti, majd visszafordítja széphazánkban a TET-es túrázót........

 

Jogos lehet tényállás?

 

https://www.youtube.com/watch?v=9bvZl2mg2U0&t=1026s

 

 

gencsydani Creative Commons License 2024.08.17 0 0 94013
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.08.17 0 0 94012

 

 

Ez nem én vagyok, csak majdnem:

 

https://www.youtube.com/shorts/tdyjgmPwcBY

 

 

Doomedsrac Creative Commons License 2024.08.12 0 0 94011

Hali!

 

Sajnos össze törtem (valószínűleg elájultam menet közben) a motorom elejét 😔 92' XTZ 660. Teló, lámpa+konzol, fejidom, tank sajnos kuka. A műszer fal is, de azt pótolni fogom utángyártottal, mert hibrid műszer volt és ahhoz hogy pótolni tudjam 2db kéne, hogy össze rakjam. Ha a felsoroltak közül bárki kerülget otthon bármit amitől még is válna az írjon.

 

Köszönöm!

Dufi Creative Commons License 2024.08.12 0 0 94010

Köszi!!!

Előzmény: sárviXT660 (94009)
sárviXT660 Creative Commons License 2024.08.11 0 0 94009

https://xt1200z.ch/images/Motorrad-Technik/SERVICE_MANUAL_XT1200Z.pdf

 

3-32 lapon találod a megoldást.

PDF-ben a 169. oldal

Előzmény: Dufi (94008)
Dufi Creative Commons License 2024.08.10 0 0 94008

Sziasztok. XTZ 1200 2010-es. Első lámpa állítható fel, le? És ha igen, hol? Köszi a választ! 😉👍🤟

gencsydani Creative Commons License 2024.07.17 0 1 94007

Némileg OFF (nem Teneré), de szvsz egy megnézésre érdemes lehet itt is:

https://www.youtube.com/watch?v=pYsNCRFcmks

https://www.youtube.com/watch?v=8w_l_k7X28c

Szmuk Creative Commons License 2024.06.30 0 2 94006

INFO!

 

III. Magyar Ténéré 700 Találkozó

2024. aug. 9. -11. Gyöngyöspata, Hidegkút

 

    A Mátrában Hidegkúti Túristaháznál megrendezésre kerül a III. Magyar T7 Találkozó.

 

-Péntek délután érkezés 16h-tól(este tábortűz szalonnasütés)
-Szombat reggeli(amit hozol), ebédre

 pörkölt+krumpli+savanyú+kenyér...stb. 
-Szombat este tábortűz -sütés amit hozol(opcionális, hogy tárcsán sütünk).
-Vasárnap reggel reggeli, érzékeny búcsú.

 

Szombat reggel 8-kor indulás Offroad túra igény szerint!
Ha jönni akarsz legyen off gumid, ez nem himbilimbi alföld, meg homok , itt fincsi emelkedők ill. lejtők is lesznek!

Előtte való nap, ha esik akkor nem lesz!

Sajnos a szállás jelen állás szerint huzavona van körülötte, így még nincs megnyitva a nagyközönség előtt.
Így sátor-hálózsák a szálláslehetőség.
Áram nincs, akkubank a megoldás.
Víz, WC van .

Kérdés esetén keressetek:).

 

Üdv_Szmuki

Mistral1 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 94005

Amikor a félművelt tulajt szopatja a félművelt eladó :-(
Íbéj:
Teilenummer (dient nur zum Vergleich): 3yf-14940-00 / 3yf1494000

Passend für: Yamaha SZR 660 4SU 1995-2000 Yamaha XTZ 600 3AJ 1988-1991 Yamaha XTZ 660 3YF 1990-1999

A PartNumber egyezik: 14940!  Ámde a 3AJ az XT600Z, sohase is volt XTZ! (az xtz-vel az "AHAMAY" csak az egész világot zavarta össze, mert kizárólag a 91-99 (kb) közötti Tenerék - az XT sorozatból a Z-s kialakításúak  kapták az XTZ tagot, az XTZ660 és az XTZ750.
Aztán 2008-ban jött a sáska: XT660 Z-ként :-) Vagyius volt az XTZ660  és az XT660Z - kicsit egészen teljesen mások :-) :-)

Eszirint viszont, ha tényleg jó a 3AJ-s 600-ba - akkor 1formák :-) :-)

 

 

Előzmény: Gyöször (94003)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 94004

Kaptam egyet kölcsön - amíg ideér az enyém :-)
Aliexpress-en párezer Ft (1-2!!)  csak a gumi hermónika' - lehet, annyit megér egy próba...  De ott meg csak 600-ra írják, nem 660-ra :-(

Előzmény: Gyöször (94003)
Gyöször Creative Commons License 2024.06.21 0 2 94003

Én aznap megnéztem, hogy nem egyeznek a cikkszámok, de aztán közbejött valami és elfelejtettem megírni 😊

Lehet annyira nem is igyekeztem, mert hüle vagyok hozzá, Tenerét csak alattatok látok szökőévente egyszer, ezek a 3 betűs kódok meg assetom micsodák 😄

Előzmény: Mistral1 (94002)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.21 0 1 94002

Nna, addig már eljutottam, hogy a 600-ban TEIKEI Y27PV karbi vagyon, a 660-ban pedig Y26PV :-)

A Wemoto-nál van 660-as mebrán, már intézem is...

Előzmény: Mistral1 (94001)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.19 0 0 94001

A régi 660-as, 3YF karbi-membrán és a 3AJ 600-as egyforma vajon?

Mistral1 Creative Commons License 2024.06.18 0 2 94000

"Ne felejts el élni,

hogy legyen az unokáknak mit mesélni..."  :-)

A szép emlékek!!!

Most megnit voltunk egy négynaposon - emiatt nemigazán értem rá kukászni a képeim között - de most majd előszedem :-)

(legközelebb gyere Te is!!!) Lesz még aon a környéken elég bejárás is - most kiestem a bandából, a négyszázasom megmakacsolta magát és nem indult, a kölcsönmotoron meg kiszakadt a karbi-membrán - haza kellett jönnöm "gyalog" és kocsival-futóval vissza a két motorunkért :-(

Hagyományt szeretnék ebből csinálni - "A megbékélés túrája - ManóÚr és MaTi emlékére" címmel. MInden évben kimegyünk és megemlékezünk majd rúluk, ki-ki a maga módján, csöndben emlékezve vagy egy szál virággal.

Előzmény: nafm. (93999)
nafm. Creative Commons License 2024.06.12 0 1 93999

Szia!

A 10 éves túrán (aminek idén szeptemberben lesz 10 éve...) nem emlékszem ilyenre. Annak a végéről nekem is hamarabb el kellett mennem.

 

2016-ban Te szerveztél egy hármas túrát a Dokival, akkor is nagyon jót motoroztunk.

Vagy esetleg a a 2012-es Bálnatúra, és leszakadtunk a többiektől? Nem tudom, de jó volt most visszanézni a képeket.

Előzmény: Mistral1 (93998)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.12 0 0 93998

Misi!
MIkor volt az a túra, amikor Matival hármasban csapattunk egy jót fölfelé vhol Erdélyben? (délután volt, az biztos - és erősen felhős :-))

(előtte vmi kis kápolnánál gyűlt össze a csapat... A 14-es BIG-Tenere 10 éves buli lett volna?) (arról viszont Mati biztosan hazament, a DR-en a hátsótelója elhalt :-( )


Vagy esetleg rosszul emlékszem és Csoki lett volna a Beta-val a harmadik??

Előzmény: nafm. (93996)
MankoJ Creative Commons License 2024.06.06 0 0 93997

Misi!

 

Köszönöm. Beszéltem Csók Lacival.

 

Üdvözlettel

 

Mankó

Előzmény: nafm. (93996)
nafm. Creative Commons License 2024.06.06 0 2 93996

Naná hogy olvas! 

 

Mistral leírta a lényeget, ha nincs hosszú idejű nagy tempó akkor nincs gond. Autópályán meg nem megyünk.

Az olajszint mérése is lehet gond. Ez egy szárazkarteres motor, nehéz egymás után kétszer ugyanazt a szintet mérni. 

Egy 10 évvel ezelőtti írásom bemásolom ide. 

 

Az én motorom XT660R amelynek kenési rendszere ránézésre megegyezik az XTZ 660-nal.

 Az én metódusom a következő. Legalább 20-30 km motorozás után megállva, a motort mindvégig függőleges helyzetben tartva (középsztender) kb. 10 perc alapjárati üzem után a motort leállítom. 1-2 perc várakozás után a szintjelző pálcát kitekerem, megtörlöm, majd betekerés nélkül visszadugom a helyére. Ismét kivéve leolvasom a pálcáról az olajszintet. Kb. három ilyen mérés átlagolása után közelítőleges sejtésem lesz az olajszintről. :-) Az, hogy a mérés előtt milyen tempóval motoroztam, nagyban befolyásolja az eredményt!
 Ez az én eljárásom, nekem ez vált be. Remélem más is leírja a módszerét. (És remélem nem az lesz, hogy a tükörben figyeli a füstöt és ha megszűnt utánatölt egy kis olajat... ;-) )

 

Nekem az 5000km-es olajcsere cikluson belül nem kell olajat utántöltenem. (100 000+km)

 

Ui. Jut eszembe, a Doki 660-as  Teneréje a rossz levegőszűrő kialakítás (beszívott por) miatt idejekorán motorfelújításra szorult. Előtte biztos itta az olajat. Szóval bármi is lehet. ;-) 

Előzmény: MankoJ (93992)
MankoJ Creative Commons License 2024.06.05 0 0 93995

Szia Mistral!

Köszi a válaszod!

Mankó

Előzmény: Mistral1 (93994)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 93994

Figyelni kell arra is, hogy "egy hengernek nincsen párja"! Vagyis, páratlan (ul megugorhat az olajfogyi tartós nagy fordulaton...)
Volt rá példa, hogy 150-es tempóval lenullázták a belsejét. Nyilván ez extrém, de a hosszú löketű motorok nem a magas fordulaton hajtásról közismertek :-)
SZóval a hajtás módjától is erősen függ. kb 105-115-ös tempóig nem kellene felugrania.

 

Esetleg még Náfrádi Misi hátha olvas minket :-) neki is vannak hosszútávú tapasztalatai.

Előzmény: MankoJ (93992)
Mistral1 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 93993

SárviPisti 170ekm-nél bontotta szét a Minarelli blokkot. Semmi baja nem volt - csak nem akarta elhinni :-) Így meg is győződött róla :-)

 

Nem szabadna sokat fogyasztania, Nicasil-os henger. A "sok" alatt az egy-másfél decit értem. Elvileg még ennyit sem kellene - de nagyjából ez a lélektani határ...

Nekem az előd xtZ660 van, így mennyiségeket nem írok, mert nem tudom :-(

Előzmény: MankoJ (93992)
MankoJ Creative Commons License 2024.06.04 0 0 93992

Sziasztok!

2008-as XT660Z esetén (47 ekm) mennyi lehet a szokásos, ill. még elfogadható olajfogyás 1000 km-en?

Létezik ilyen gyári adat?

Mennyi lehet a min és max szintjelzés közötti térfogat?

Előre is köszönöm a visszajelzéseteket.

Mankó

ronya1 Creative Commons License 2024.05.19 0 0 93991

a 2100 forintosból kellett volna betárolni pár szettet

csináltatni nem lehet? ha jól emlékszem a páldugattyú régebben csinált méretre dolgokat, gondolom nem egy pro minőség de a briggs motorba  a lézervágott lemezből készített gyűrű is elenne egy ideig 

Előzmény: Gyöször (93990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!