Keresés

Részletes keresés

karesz151 rex Creative Commons License 3 napja 0 0 93974

Igen kb kèthete kezte ,már règota nálam van

Előzmény: Gyöször (93973)
Gyöször Creative Commons License 6 napja 0 1 93973

Ez a motor korábban nálad jó volt és 2 hete kezdett szórakozni mikor írtál, vagy kosárban vetted és most próbáltad ki miután összelapátoltad?

Előzmény: karesz151 rex (93972)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.07 0 0 93972

Ma kipróbáltam a motort és a hiba megmaradt,a gyujtástol nem produkálhat ilyet?

Előzmény: Mistral1 (93971)
Mistral1 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93971

Én a leg1xűbben: nem nyúlok hozzá, mert jó! :-(

 

Az ELVI infó:
ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.

Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.

De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!

 

(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)

Előzmény: karesz151 rex (93969)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93970

 

Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.

 

Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........

 

Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!

 

Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)

 

Előzmény: karesz151 rex (93969)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93969

A karbi beállítást hogy szoktátok csinálni?

Előzmény: Mistral1 (93967)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93968

Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.

Előzmény: Mistral1 (93967)
Mistral1 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93967

Ezaz! Ügyi vagy!

Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő.  Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-)
(bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(

Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)

Előzmény: karesz151 rex (93966)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.03 0 0 93966

Ugynèzki meg lett a problèma Levettem megint a karbit ès a jobb oldali szivócsonk kettő darabba jött le,veszekrá újat ès próba

Előzmény: Mistral1 (93965)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 93965

A második torok nyit-zár rendesen?  (ha nem nézted, akkor most szedheted le megint :-)  )
De valsz megnézted.

Előzmény: karesz151 rex (93964)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93964

Érdekes hogy könyen indul fél-háromnegyed gáz elött szèpen húz ès nem dadog,utána mindha  elvágták volna,dadog ès rángat,olajat nem eszi 

karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93963

Kitakarítottam a karburátort nem volt benne dugulás,a membrán nincs kiszakadva,a benzin szintet nem néztem

Mistral1 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93962

Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-(
Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.

 

Előzmény: Hammond M101 (93961)
Hammond M101 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 93961

Sziasztok!

 

Hol találok a leggyorsabban XTZ-660-hez (1994) levegőszűrőt, olajszűrőt?

Továbbá keresek párban kormányvégsúlyt.

 

Köszönöm,

 

Márk

 

ronya1 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 93960

én azért egy benzinszint méréssel kezdenél, mellette azt is megnézném mennyire folyik a karbiba a benzin

 

Előzmény: Mistral1 (93959)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 93959

Ugyanennek az inverze: a két torok közötti benya-átjáró nem kóser, ekkor a benzin lesz kevés a keverékben. Erre kevesebb lehetőséget adnék mint a gumi membrán szakadásra.

 

-

Jutottál már valamire egyébként?

Előzmény: Mistral1 (93958)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 93958

Valsz kevés benzint kap - vagy sok levegőt.

Kb ott kellene a második toroknak nyitnia - ha annak a felső membránja nem zár rendesen, akkor csúnya falsot tud szívni - és máris sok a levegő...

 

Karbi le - szétborít - és jövünk a további ötletekkel! :-) :-)

Előzmény: karesz151 rex (93956)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.18 0 1 93957

Írj még erről 3 mondatot, hogy könnyebb legyen segíteni.

Előzmény: karesz151 rex (93956)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.16 0 0 93956

Sziasztok tanàcsot szeretnék kérni, Yamaha xt600 2kf háromnegyed gáz után elkezd dadogni a motor,valakinek van ötlete hogy mitöl lehet?

Gyöször Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93955

Kíváncsian várom a hosszútávú tapasztalataidat a kupakkal, szemezgetek vele, de idén még ki kell bírnia a bélésnek az x-lite omban.

Én süldő korom óta krossz biliben járok, nekem az a kedvencem minden felhasználásra.

Előzmény: Kelcsiapu (93953)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93954

 

Rebuilding a broaken engine on a Yamahe Tenere XTZ660

 

https://www.youtube.com/watch?v=t_a-vA42GfE

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93953

 

:-) Új a bukó, gyakorlati tapasztalatom, és a felhasználhatóság szempontjából értékesnek tűnő véleményem így nincsen még róla.....

 

A szemüveg is hasonló tészta. Nekem ez az első szemüvegem, és krossz bukóm. Zárt bukóim voltak. Aki szöcskézik vele, és sűrűbben le és fel pakolgatja, annak lehet való inkább az a rögzítő cucc, amiről korábban írtam. Főleg a nyári nagy melegekben.......

 

Előzmény: Gyöször (93952)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.05 0 0 93952

Nem videó kell, hanem csak egy infó, hogy lehet-e benne motorozni 120 vagy 180 ezerért :-) a soumyban nem lehetett, annyira sok szelet fogott meg, hogy levitte a fejem. Az x501em ezekhez képest sokkal áramvonalasabb. Nem csak krosszoznék benne, hanem néha a DRt is megpörgetném a határban.

 

Tiszta sor, hogy webes rendelésnél 14 napon belül elállhatunk a vásárlástól nem kell megindokolni se meg levásárolni se. Csak én boltban vettem a suomyt, így le kellett vásárolnom. De most örültem neki, mert csak le kellett venni a padlásról a láncszettet, a légszűrőt, meg a mittoménmit ahogy kipofoztam a CR-t.

Előzmény: Kelcsiapu (93944)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.05 0 0 93951

Én nem igazán fogtam fel, hogy mi baj van a szemüveggel??

Nekem nincs semmi bajom vele.

Előzmény: Kelcsiapu (93949)
gencsydani Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93950
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93949

 

Srácok!

 

Okosság!

 

Krossz bukót krossz szemüveggel használóknak....... a "macerás" pántkezelést megkönnyíti........ a gumírozott pánt helyett teszed fel a krossz szemüvegre........ a sisakon mindkét oldalon öntapadós cuccon záródik........ az egyik oldalon "fix", bepattintós, de körbeforog......... a másik oldalon tépőzáras....... egy mozdulat levenni, vagy visszatenni a tépőzáras oldalon........ a másik "fix" oldalon meg lóg lefelé, ameddig pihensz, vagy akármit (is) csinálsz....... gondolom, hogy aki krossz szemüveget használ, az ismeri a macerát a gumírozott pánttal........ leveszed, felteszed, körbeforgatod hátra, vagy lehúzod a sisak állvédős részére......... ezzel pedig egy mozdulat ideiglenesen "levenni" a krossz szemüveget, ami persze ott marad lógva a sisakon....... szerintem ügyes megoldás.

 

https://www.mxguards.com/motoralkatresz-webshop/motoralkatresz-ruhazat/motoralkatresz-ruhazat-vedoszemuveg/acerbis-quick-strap-tepozaras-szemuveg-pantac-0000127--735877?attribute%5B%5D=84_3614_1175_84&attribute%5B%5D=1_6083_1175_1&attribute%5B%5D=1_6082_1175_1&attribute%5B%5D=1_4_1175_1

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93948

 

Megemlítettem!!!

 

:-)

 

Kálmival ment a bót...... Csabi már nincs Vecsésen.....

 

Kösz az infót a pinlockra! :-)

 

Előzmény: Mistral1 (93947)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93947

Az MXG-nél említsd meg a Tenere Klubot :-)  Kapsz buksi-simogatást érte - de manapság már az is érték! :-)

Pinlock nekem az oníl' sityakban van - szeretem. Nyárra-porra jobb inkább kivenni.

Előzmény: Kelcsiapu (93944)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93946

Én 2 másodperccel EZ előtt szálltam le a motorról :-(   Ott rogyott össze alattam - de már álló helyben - saját küllőzés 18-as hátsóban. Jó drága tanulópánz volt - de én is Ferihez vittem Budatéténybe...

Előzmény: Gyöször (93938)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93945

6 helyet hoztunk rajta ketten - de kevés volt...

Előzmény: Gzsm (93932)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!