Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.10.12 0 0 93122

Én az olajcserét 5-ről,3000km-re csökkentettem. Szerintem megfogja hálálni.......

A gyertyát kb 3éve láttam,kop,kop....

Indul,megy,megáll. Másra nincs szükség.A benzin igénye esetemben 3L/100. Mondjuk én nem hajtom,75-80közt pörgetem.Társakat idézem................fagylaltozásra pont elég. Szó-mi szó...............való igaz,fagylaltozni is szoktam vele gurulni,de ez mellett egy zsugor kristályviz,ennek tetején egy karton tej,hátul a dobozban egyéb bevásárlás holmik bőven elférnek.Én egy személyként használom,de szerintem az utas is kényelmes helyen ülhet.

 

Előzmény: ronya1 (93121)
ronya1 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 93121

175 kilóóóó?????????

az lc4 nincs ennyi, nem is gondoltam volna hogy ilyen nehéz, igaz nem akarom felcipelni a hetedikre :)

amúgy mennyire igénytelen jószág? mert nagyon trehány vagyok, vagyis inkább lusta

Előzmény: Törölt nick (93114)
ronya1 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 93120

ha akarom felvisz :))

a kicsi robogó is elvitt addig ahol a mati egykerékre állt a sok csomag miatt( pádis itatótól a tolvajkő felé) pedig azért nem egy endúrót láttam ezen az úton kormánnyal a földön ;)

amúgy már megöregedtem, elég az aszfalt

 

Előzmény: Mistral1 (93119)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93119

:-)

a román hegyeket bírja.

Téged is bír.

 

De a fenti kettőből csak egyet lehet választani :-)))))))     Nem gondolod, hogy felvisz a nyugati feljárón téged a Biharra!?  :-))))))

 

Előzmény: ronya1 (93113)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93118

Hubakker, szép ára van - de ebből is rendelni kellene - amíg van!!

Előzmény: Törölt nick (93116)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93117

Üdv!

 

A teljes vagy rész karbi, botottan, ugyanannyi idős lesz, mint a tiéd - és 90% esélyed lesz rá, hogy pont ugyanazok lesznek rosszak benne :-(

 

Az eredeti PN:1-000-239-369

De az oemparts szerint már nem rendelhető :-((((

 

--

Hátsóvilla felújító készlet - ez is kifutott, tedd el a linket, kelleni fog nemsokára... (még van 80 db nekik raktáron - én párat biztosan rendelek hamarosan)

https://www.off-the-road.de/en/Other-bikes-otr/Suspension-Wheels/Swing-arm-bearing-kit-Yamaha-TT-600.html?listtype=search&searchparam=xtz-660&fbclid=IwAR3IHJoCKtK26xrDEzaHeAeDr2bGW59h90q5rvamKt1GU2LEEhoErqhoZTI

 

Előzmény: Death 6666 (93115)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93116

Szerintem újat csak külföldről tudnál hozatni,a google ezt hozta : https://www.getor.de/Diaphragm-Carburetor-membrane-for-Yamaha-XTZ-660-SZR-660-3YF-14940-00

Előzmény: Death 6666 (93115)
Death 6666 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93115

Sziasztok most csatlakoztam.Segitséget szeretnék kérni.Van egy xtz 660 3yf em karburátor membránt kellene szereznem bele.Már sok helyen megrendeltem de senki nem szólt vissza,hogy van e vagy nincs.Esetleg valaki tudna segíteni vagy egy komplett karbit szerezzek?

 

Törölt nick Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93114

Ez Malaguti,vagyis olaszok gyárották,de Yamaha (úgyemlékszem,hogy Xmax blok)a szive........

Az enyém honositott,vagyis én már magyar papirosan vettem.

Az olaszoknál is vannak komoj domborzatok,az enyémbe 7grammos gőrgők voltak,és az eredeti 12grammos. Magyarán pörgetni kellett rendesen,tehát az előző gazdái kihasználták az indulási nyomatékot. Én raktam bele 12grammos görgőket,de röviddel ezután 10grammosra csökkentettem.

Igy is ugrik rendesen,ugyanakkor ezt kiseb fordulaton teszi,vagyis benzin sporolós.

Ha kb 10km távokra akarnál robogót,a tesóm nemrég vett Yamaha Xenter 150ccm-est.

A 80-as tempót pillanatok alatt kigyorsulja,és kb 2.5L elég neki.

Igaz most elintézte az injektort,de egy szerelő már dolgozik rajta,állitólag érintkezési hiba lépett fel a 9lábú csatlakozóban.

Az enyém 14éves,25e km van benne. Tavaj megmértem a henger végnyomását,12.5 bárt produkál.

Vagyis egy igencsak alig használt vas..................

Ha robogót akarnál venni,nagy kerekűt vegyél,és 4üteműt.Az enyém 16"-os kerekeken gurul.

A pici kerék instabil.................legalábbis szerintem. Városi aszfaltra jó,de földút,bekötő gödrös út már necces........

A Password nem könnyű,175kg,én szeretem,mert a térdeim már nem fiatalok,és ez a spolier kopoltyús jellegű,vagyis a motor hűtője az első lámpa alatt van,és ennek a meleg levedőjét élvezi az ember lábaszára,tök jól kitalálták !!!!!

Előzmény: ronya1 (93113)
ronya1 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93113

pont ezeket a password robogókat nézegetem egy ideje, valami kisebb testű 250ccm robogó kellene elmászkálni a fagyizóba meg pecázni......de azért bírja a román hegyeket is :))

Előzmény: Törölt nick (93112)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.11 0 0 93112

A következő kérdésem a fogyasztás lett volna,de megelőztél.

A 3.6L nagyon jó norma. ugye jól láttam,700ccm a paripád!?

Én 1977-től motorozok,abban az időben apám panóniájával,de 78-tól volt zsir új svalbe-m. Ez már akkor rendszámos volt,de csak 50ccm. Én toltam ki a boltból,zsir ujjonan,6800ft-ba került.

Közel 30évig én hajtottam.

2008-ban vettem a honda VTZ250-est. Szerettem,de az üléspóz előre dőlésről szólt,vagyis a sérveim miatt zsibbadtam rajta. 3éve sikerült eladnom,minimális veszteséggel. Igy vettem a Malaguti Password250-est. Ez robogó,de szeret menni.................Ennek a fogyasztása 2.8 , 3L,úgyhogy a tied tényleg takarékos.

A kormánycsapágy cseréd valóban megérte,már azthittem,hogy teleszkóp gondod lett,mert előtte levő fotóid köves,makadámútról szóltak......................

Jártam az adriai parton,céges kirándulás volt 85 tájékán,többek közt KRK szigeten is.

Azért is tetszettek Albánia,meg Montenegró hegyei,mert igy láthattam,amit nagyapám mesélt annó.Ő az első világháborúban ezek közti hegyekben harcolt. Élve hazatért,aztán a második világháborúból is sikerült hazajönnie. A montenegrói hegyekben valami kötélpályáról beszélt,érdekes világban élt !!!!

Előzmény: Szmuk (93111)
Szmuk Creative Commons License 2021.10.11 0 1 93111

    Kormánycsapágyat cseréltettem a Yamaha Tiranában, 35e(akkor) km alatt szét krosszoztam(ennyi belefér, nézve hogy mit kapott tőlem a motor, meg mit fog  :D

Ettől még ment volna, de engem nagyon zavart, jó pár videómon lehet hallani is a kopogását.

10e ft-ért kicserélték 3óra alatt, úgy hogy én közben kávézgattam meg élvezkedtem a Zongsheng GS-en :D.

  Na jó az egyik albán körforgalomban lerugtam a bal tükrömet, de az nem műszaki hiba :D.

(nagyon fényesre volt koptatva, és kegyetlenül csúszott)

De olyan jól meg van tervezve a motor a gyári dobozokkal, hogy még a bukócső se ért le az aszfaltra, csak a doboz fekete sarka, meg a kormányvédőm sarka.

 

 

Közép Albánia legmagasabb hegyét is megmásztam a kis T7-mel :)

https://www.youtube.com/watch?v=gq1DrScELW4

ma is vágok videót, érdemes követni a csatornát ;)

 

Ezt leszámítva ment mind a Doxa óra. Semmi gond nem volt vele. 

Etnáig meg vissza csak tankolni kellett.

3.6literes nagyátlaggal(fogyasztással) megjártam a túrét megtömött dobozokkal! el se akartam hinni! Ennyit számít hogy akivel mentem csak max 100-at tudott menni tempót(kis CBR).

 

Előzmény: Törölt nick (93110)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.10 0 0 93110

Igaz,csak a felső linket néztem végig....................mit mondjak,nekem nagy élmény volt,hát még nektek ezt végigjárni..................

Megmaradt bennem a hadtáp készleted,gondolom,hogy te még igazi katona is voltál.

Tetszett a fehér orrú macska,fekete fejjel,meg egy kutya is buli volt.

A táj félelmetesen szép.

Láttam a paripád szervizben,talán műszaki hiba is közbejött!?

Holnap nézem a második linked,csapágyasra hajtottan az egerem bal gombjááááááát !

Előzmény: Szmuk (93109)
Szmuk Creative Commons License 2021.10.10 0 1 93109

     Sziasztok!

 

 

     Akit érdekel a szeptemberi két nagyobb túrám képei, e két linken megtekintheti.(A képek vegyesek, nem csak motor van rajta )

https://photos.app.goo.gl/smTGQRog5feStFzp8

https://photos.app.goo.gl/9n4v8PFLXgrhnkSr8

Csak 9470km-t vertem bele a motorba, e két túra alatt :).

 

Videók is lassacskán szivárognak majd a csatornámra, ahogy időm engedi.

Jó nézegetést !

 

Üdv_Szmuki

dzoltan82 Creative Commons License 2021.10.07 0 1 93108

a karbi tisztito megeszi a muanyagok nagy reszet.

 

En belefujtam egy fojtoszelepbe, a benne levo kitoltoanyag felduzzadt, lefeszitette az elektronikai alkatreszeket a NYAk-rol.

 

Nagyon nem jo otlet a karbi tisztito ilyen helyekre. 60k huf utan en is megtanultam :D

Előzmény: Törölt nick (93107)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.07 0 0 93107

Mosás,szétszedés előtt nem világitott a sárga lámpa.

Az akku új,mert friss vétel,másrészt nincs berugó.

Szerintem is lehet általánositva ezt a hibát jellemezni. Valóban a Xenter tipusból kevés van forgalomban.

Tehát valamilyen szinten azt állitjátok,hogy a karbulátor tisztitó spray nem tett benne kárt !?

Én is ezt állitottam. Az injektoros motorok szivatója úgy működik,mint pl az ezres suzuki autóé?

Itt vizhőfokra reagál egy bimetál egység. Igaz,ez központi befecskendezésű.

Én úgy véltem még szétszedés előtt is,hogy a (még 25fokon is)hideginditás hibája okoz nehézkes inditást.Hogy lehet kontrolálni a kilenc lábas csatlakozót,vagy aljzatot ?

Kössz,hogy reagáltatok,foglalkoztatok a kérdésemmel.

Előzmény: Mistral1 (93105)
nafm. Creative Commons License 2021.10.07 0 0 93106

Sajnos nem ismerem a tipust. Meg kell próbálnod keríteni service manualt. 

Az injektor tisztítása előtt is világított a motorellenőrző lámpa? Ha nem, akkor lehet csak egy csatlakozó vagy vezeték kontakthibás, sérült, amit a szerelés közben megmozgattatok. 

 

Előzmény: Törölt nick (93104)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 93105

Sajnos, nem_sajnos, de sok itt még az injektor előtti (őskori...) vas. Nem is szokott injektor hiba előfordulni velük! :-)))

 

NAFM kolléga lehet olvas majd, talán ő van benne a legmélyebben elekronikus szinten a 660-as eletronikájában - az elvi dolgok valsz ugyanazok lesznek.

 

Csak egy ötlet:

Nekem egy kis 125-ös YBR van injektálóval - ha az akksi döglődik - NEM MEGY!  Berúgni OK, alapjáraton még el-el ketyerészett - de a szar akksi nem nyelte el a töltést, emiatt a szivattyú sem tudott rendesen menni - nem vette a fordulatot.

Akksicsere - és pöcc-röff, minden csodás mint régen.

 

Előzmény: Törölt nick (93104)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.06 0 0 93104

Üdv a társaknak.

Ha tudnátok segiteni,nagyon meg köszönnénk. Tesómnak van egy yamaha Xenter 150ccm motorja.

Az inditása 4.-5. inditózásra sikerült. Levette az injektort,széttkötötte a sok lábú csatlakozást,és karbulátor tisztitóval rendesen bemosott neki. Összerakást követően ugyan beindult,de nem veszi a fordulatot,és a műszerfalon sárga lámpa világit.

Mi a teendő,ilyen hibával ? Létezik e hibakód olvasási lehetőség ?

 

Járt e valamajőtök hasonló hibával ?

A motort mostanában vette,egy hete intézték a honositást,és a műszakit. Kb 30 000km van benne.

Karolee Creative Commons License 2021.10.06 0 0 93103

Szevasz!

 

Köszi hogy utánajársz!

A műanyagot elvileg tudom pótolni, az nem probléma!

 

Üdv

Előzmény: Doomedsrac (93101)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.06 0 0 93102

Ha lenne - már nem lenne :-)))

Nekem is eltört, meghegesztettük - aztán ugyanott megint eltört most.  Komolyan kell venni az 5kg-os gyári max terhelést - főleg a "dobálósabb" offroad utakon :-(((

Aszfalton még elmegy a pár vasdarab benne :-)

Előzmény: Karolee (93100)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.10.06 0 0 93101

Hali!

Nekem lehet, hogy van itthon egy, de szerintem csak műanyag nélkül. Budakeszin lakom. Ma vagy holnap megnézem, hogy tuti megvan-e.

Előzmény: Karolee (93100)
Karolee Creative Commons License 2021.10.05 0 0 93100

Sziasztok!

 

Valakinek van-e, vagy tud-e esetleg eladó csomagtartót, XT660 hoz?

Az enyém 1996 os, de gondolom a régebbi tipusoké is tökéletesen ugyanaz.

A mellékelt képeken látható amit keresek

Üdv!

 

 

2stroke Creative Commons License 2021.10.04 0 0 93099

Szia,

 

köszi a választ. Én is erre gyanakszom első körben, bár én nem érzékelek semmi rendellenes dolgot kuplung környékén, persze ettől még lehet rossz.

Szerelővel is felvettem a kapcsolatot, ő is erre gyanakszik.

Valószínű így nekem is kuplungozás lesz a vége.

Előzmény: Mistral1 (93098)
Mistral1 Creative Commons License 2021.10.03 0 0 93098

Üdv!
Nekem ugya a kisöcsi, a 660 van - de a tünetek nagyon hasonlóak:

 

a kuplung vonalon minden rendben van?  Olyan, mintha nem emelne ki rendesen. Vagy nagy a karnál a hézag, vagy valamelyik fémlamella kicsit el van deformálódva a síkból - és "űt" egy kicsit - egy hónapja pont ilyen miatt cseréltünk lamella-szet-et - és tökéletes lett.

Előzmény: 2stroke (93097)
2stroke Creative Commons License 2021.10.03 0 0 93097

Sziasztok,

 

először is üdv nektek, kb 1 éve vettem egy XTZ750-t. Vásárlás után le lett cserélve benne az olaj, minden ami ilyenkor szükséges. Motul 20W50 került bele. Teljesen jó volt a motor, olajfogyasztás nem jelentkezett az egy év/5500 km alatt.

Most ismét olajcserére került a sor. Teljesen ugyanaz az olaj ment bele, viszont most már az első métereken is azt tapasztaltam, hogy "akad" a váltó. Beveszi a sebességeket, viszont mintha szorulna, nehéz a kart húzni. Néha van, hogy könnyebb, de nem jellemző. Előtte sem volt vajpuha a váltó, de ettől lényegesen jobb volt.

Viszont fel és lefelé váltásnál is sokat segít egy gázfröccs, akkor lényegesebb könnyebben veszi a sebességeket.

 

Valaki járt már hasonlóan?

 

Előre is köszönöm.

Imi.

Kelcsiapu Creative Commons License 2021.09.30 0 0 93096

 

Akkor csak ügyesen a hazafelé úton is!!!

 

Majd jelzel, ha lesz mit nézni!

 

:-)

 

Üdv:

 

Kelcsiapu

 

 

Előzmény: Szmuk (93095)
Szmuk Creative Commons License 2021.09.30 0 0 93095

Nagyon jól sikerült(pl:az albán Tomorr(2416m) hegyet megmásztam Ténérével :)

 

Fotó & videó minden lesz, de erre még várni kell :)!

Csak leugrottam még megnézni az Etnát Sziciliába :D.

 

Október elején már otthon leszek(jelenleg már visszafelé tartunk Tavulliában vagyok).

60giga nyers videó kb 8giga fotó...lesz mit válogatnom-vágnom :).

 

Üdv_Szmuki

Előzmény: Kelcsiapu (93088)
Kelcsiapu Creative Commons License 2021.09.30 0 0 93094

 

Ezt a Michelin által fejlesztett gumit látva elképzelem, hogy egy terepes viszonyokra gyártott motorkerékpár gumiabroncsba milyen sok kis kavics bele tud majd klasszul préselődni a lamellák közé......... egy túra végére készen lesz a "malomkő"......... és ezzel visszatérünk majd a "Frédi és Béni" kőkorszakba........... de legalább nem lesz defekt......... :-)

 

 

Előzmény: Mistral1 (93093)
Mistral1 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 93093

Hát, az úgy indult, hogy: elindultunk...

Aztán 20 km-re, Balástyán már defektet is kaptam - az AUTÓPÁLYÁN!!! :-( :-( :-(

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/09/29/2024-ben-johet-a-levegomentes-gumiabroncs/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

Folyt köv...

Előzmény: Kelcsiapu (93092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!