Ugyanolyan álságos, mint az itthoni szabályozás :-(( És szokás szerint, a gyerek is megy a levesbe a lavórból. 3 töketlen állat helyett a 3 + 3.000 "normális" is ki van tiltva. És ki tartja be a szabályt? A 3.000-ből 2.900, és a 3 töketlen magasan szarik mindenre...
Egy kis változatosság.......... a magyar paprika után itt a szlovák paradicsom....... ahol egy ponton még Tina Turner is felbukkan........ de a Tátra szépségét ő sem homályosította el........ :-)
Köszönöm/köszönjük szépen a fotókat, és a youtube csatornádra feltöltött videókat is! Gyönyörű vidékeken jártatok, és közben hihetetlen mennyiségű fotót készítettél! Idő kellett, mire végignéztem mindet........ azóta még az Etna is újra kitört.......... :-)
Én az olajcserét 5-ről,3000km-re csökkentettem. Szerintem megfogja hálálni.......
A gyertyát kb 3éve láttam,kop,kop....
Indul,megy,megáll. Másra nincs szükség.A benzin igénye esetemben 3L/100. Mondjuk én nem hajtom,75-80közt pörgetem.Társakat idézem................fagylaltozásra pont elég. Szó-mi szó...............való igaz,fagylaltozni is szoktam vele gurulni,de ez mellett egy zsugor kristályviz,ennek tetején egy karton tej,hátul a dobozban egyéb bevásárlás holmik bőven elférnek.Én egy személyként használom,de szerintem az utas is kényelmes helyen ülhet.
a kicsi robogó is elvitt addig ahol a mati egykerékre állt a sok csomag miatt( pádis itatótól a tolvajkő felé) pedig azért nem egy endúrót láttam ezen az úton kormánnyal a földön ;)
Hátsóvilla felújító készlet - ez is kifutott, tedd el a linket, kelleni fog nemsokára... (még van 80 db nekik raktáron - én párat biztosan rendelek hamarosan)
Sziasztok most csatlakoztam.Segitséget szeretnék kérni.Van egy xtz 660 3yf em karburátor membránt kellene szereznem bele.Már sok helyen megrendeltem de senki nem szólt vissza,hogy van e vagy nincs.Esetleg valaki tudna segíteni vagy egy komplett karbit szerezzek?
Ez Malaguti,vagyis olaszok gyárották,de Yamaha (úgyemlékszem,hogy Xmax blok)a szive........
Az enyém honositott,vagyis én már magyar papirosan vettem.
Az olaszoknál is vannak komoj domborzatok,az enyémbe 7grammos gőrgők voltak,és az eredeti 12grammos. Magyarán pörgetni kellett rendesen,tehát az előző gazdái kihasználták az indulási nyomatékot. Én raktam bele 12grammos görgőket,de röviddel ezután 10grammosra csökkentettem.
Igy is ugrik rendesen,ugyanakkor ezt kiseb fordulaton teszi,vagyis benzin sporolós.
Ha kb 10km távokra akarnál robogót,a tesóm nemrég vett Yamaha Xenter 150ccm-est.
A 80-as tempót pillanatok alatt kigyorsulja,és kb 2.5L elég neki.
Igaz most elintézte az injektort,de egy szerelő már dolgozik rajta,állitólag érintkezési hiba lépett fel a 9lábú csatlakozóban.
Az enyém 14éves,25e km van benne. Tavaj megmértem a henger végnyomását,12.5 bárt produkál.
Vagyis egy igencsak alig használt vas..................
A pici kerék instabil.................legalábbis szerintem. Városi aszfaltra jó,de földút,bekötő gödrös út már necces........
A Password nem könnyű,175kg,én szeretem,mert a térdeim már nem fiatalok,és ez a spolier kopoltyús jellegű,vagyis a motor hűtője az első lámpa alatt van,és ennek a meleg levedőjét élvezi az ember lábaszára,tök jól kitalálták !!!!!
pont ezeket a password robogókat nézegetem egy ideje, valami kisebb testű 250ccm robogó kellene elmászkálni a fagyizóba meg pecázni......de azért bírja a román hegyeket is :))
A következő kérdésem a fogyasztás lett volna,de megelőztél.
A 3.6L nagyon jó norma. ugye jól láttam,700ccm a paripád!?
Én 1977-től motorozok,abban az időben apám panóniájával,de 78-tól volt zsir új svalbe-m. Ez már akkor rendszámos volt,de csak 50ccm. Én toltam ki a boltból,zsir ujjonan,6800ft-ba került.
Közel 30évig én hajtottam.
2008-ban vettem a honda VTZ250-est. Szerettem,de az üléspóz előre dőlésről szólt,vagyis a sérveim miatt zsibbadtam rajta. 3éve sikerült eladnom,minimális veszteséggel. Igy vettem a Malaguti Password250-est. Ez robogó,de szeret menni.................Ennek a fogyasztása 2.8 , 3L,úgyhogy a tied tényleg takarékos.
A kormánycsapágy cseréd valóban megérte,már azthittem,hogy teleszkóp gondod lett,mert előtte levő fotóid köves,makadámútról szóltak......................
Jártam az adriai parton,céges kirándulás volt 85 tájékán,többek közt KRK szigeten is.
Azért is tetszettek Albánia,meg Montenegró hegyei,mert igy láthattam,amit nagyapám mesélt annó.Ő az első világháborúban ezek közti hegyekben harcolt. Élve hazatért,aztán a második világháborúból is sikerült hazajönnie. A montenegrói hegyekben valami kötélpályáról beszélt,érdekes világban élt !!!!
Kormánycsapágyat cseréltettem a Yamaha Tiranában, 35e(akkor) km alatt szét krosszoztam(ennyi belefér, nézve hogy mit kapott tőlem a motor, meg mit fog :D
Ettől még ment volna, de engem nagyon zavart, jó pár videómon lehet hallani is a kopogását.
10e ft-ért kicserélték 3óra alatt, úgy hogy én közben kávézgattam meg élvezkedtem a Zongsheng GS-en :D.
Na jó az egyik albán körforgalomban lerugtam a bal tükrömet, de az nem műszaki hiba :D.
(nagyon fényesre volt koptatva, és kegyetlenül csúszott)
De olyan jól meg van tervezve a motor a gyári dobozokkal, hogy még a bukócső se ért le az aszfaltra, csak a doboz fekete sarka, meg a kormányvédőm sarka.
Közép Albánia legmagasabb hegyét is megmásztam a kis T7-mel :)
ma is vágok videót, érdemes követni a csatornát ;)
Ezt leszámítva ment mind a Doxa óra. Semmi gond nem volt vele.
Etnáig meg vissza csak tankolni kellett.
3.6literes nagyátlaggal(fogyasztással) megjártam a túrét megtömött dobozokkal! el se akartam hinni! Ennyit számít hogy akivel mentem csak max 100-at tudott menni tempót(kis CBR).
Mosás,szétszedés előtt nem világitott a sárga lámpa.
Az akku új,mert friss vétel,másrészt nincs berugó.
Szerintem is lehet általánositva ezt a hibát jellemezni. Valóban a Xenter tipusból kevés van forgalomban.
Tehát valamilyen szinten azt állitjátok,hogy a karbulátor tisztitó spray nem tett benne kárt !?
Én is ezt állitottam. Az injektoros motorok szivatója úgy működik,mint pl az ezres suzuki autóé?
Itt vizhőfokra reagál egy bimetál egység. Igaz,ez központi befecskendezésű.
Én úgy véltem még szétszedés előtt is,hogy a (még 25fokon is)hideginditás hibája okoz nehézkes inditást.Hogy lehet kontrolálni a kilenc lábas csatlakozót,vagy aljzatot ?
Kössz,hogy reagáltatok,foglalkoztatok a kérdésemmel.
Sajnos nem ismerem a tipust. Meg kell próbálnod keríteni service manualt.
Az injektor tisztítása előtt is világított a motorellenőrző lámpa? Ha nem, akkor lehet csak egy csatlakozó vagy vezeték kontakthibás, sérült, amit a szerelés közben megmozgattatok.
Sajnos, nem_sajnos, de sok itt még az injektor előtti (őskori...) vas. Nem is szokott injektor hiba előfordulni velük! :-)))
NAFM kolléga lehet olvas majd, talán ő van benne a legmélyebben elekronikus szinten a 660-as eletronikájában - az elvi dolgok valsz ugyanazok lesznek.
Csak egy ötlet:
Nekem egy kis 125-ös YBR van injektálóval - ha az akksi döglődik - NEM MEGY! Berúgni OK, alapjáraton még el-el ketyerészett - de a szar akksi nem nyelte el a töltést, emiatt a szivattyú sem tudott rendesen menni - nem vette a fordulatot.
Akksicsere - és pöcc-röff, minden csodás mint régen.
Ha tudnátok segiteni,nagyon meg köszönnénk. Tesómnak van egy yamaha Xenter 150ccm motorja.
Az inditása 4.-5. inditózásra sikerült. Levette az injektort,széttkötötte a sok lábú csatlakozást,és karbulátor tisztitóval rendesen bemosott neki. Összerakást követően ugyan beindult,de nem veszi a fordulatot,és a műszerfalon sárga lámpa világit.
Mi a teendő,ilyen hibával ? Létezik e hibakód olvasási lehetőség ?
Járt e valamajőtök hasonló hibával ?
A motort mostanában vette,egy hete intézték a honositást,és a műszakit. Kb 30 000km van benne.
Nekem is eltört, meghegesztettük - aztán ugyanott megint eltört most. Komolyan kell venni az 5kg-os gyári max terhelést - főleg a "dobálósabb" offroad utakon :-(((