Most világosban is megnéztem jó alaposan és tévedtem, valóban az elején van a gond. Kipróbáltam a csavargatós módszert és valamelyest segített, de egy hangyafaxnyit még mindig jobbra áll. De ez már alig észrehető. Majd keresek egy yamaha szervízt ahol ezt az apró eltérést precizen be tudják állítani. De legalább már használható. :)
A váznak tuti nincs baja. ~45 fokos szögből dőlt el puha talajra. Ezt ennek bírnia kell. :)
Én a kormány(cső) felső villahídhoz való felfogatásáról beszéltem. Ott (főleg ha ilyen rezgéscsillapítós a cucc) simán el tud csavarodni egy sima eldőléstől is (pláne ilyen 200+ kg-s gépnél).
Szemre - becsapós tud lenni. A sárvédő nagyon el tudja vinni az érzést :-( Próbálgasd - mert menet közben 1-2-3 fokot is észreveszel, de "szemre" meg jónak tűnik. -
Ahogy Dani is írja, ahol a teló be van fogatva a kefnibe - ott tud kicsit "elszállni" a technika - bár a T7-en fordított teló van, amit szilárdabban be lehet fogni, mint a régieket. Azt is megteheted, hogy nagyon kicsit kilazítod a csavarokat, beállítod az "oszlopos" módszerrel - és amikor jónak nyilvánítod, akkor visszahúzod őket. (gari nehogy ugorjon a csavarpiszkálás miatt...)
Csúnya lenne, ha egy ilyen eldőléstől a VÁZ nekiállna elcsavarodni :-( :-(
Na ilyet legutoljára BMX-el csináltam. :) Nem gondoltam volna hogy egy ilyet T700-al is lehet.
De nekem gyanús hogy tényleg nem az elején van a gond, mert szemre a kerék pontosan arra áll amerre a kormány. Sötétedett már mire hazaértem, így nem kezdtem nagyon vizsgálgatni, holnap megnézem újra. Köszi!
Ha nem megy, keresek valami hozzáértő szervízt. :)
:-) Semmi gond! Keress egy merev karót vagy villanyoszlopot, KRESZ táblát, vmi oszlopot - és az első kereket nekitámasztva tekergesd a kormányt az ELLENKEZŐ irányba. Ha megunod, menj egy kört (valsz TÚL fogod tekerni :-) - próbáld ki - aztán visszapofozgatni egy kicsit.
Na most hogy kijöttem végre a kórházból, kipróbáltam a T700-at offroad is. Sajnos egy földúton megállva sikerült gödörbe lépnem. Kb.45 fokban tartottam a mocit egy pár másodpercig, de aztán csak eldőltem jobbra (esés lehúzva a bakancslistáról).Puha talajra érkeztem, tényleg nem volt nagy taknyolás, karcos sem lett a motor, most mégis egy picit jobbra áll a kormány menet közben. Ebben kéne egy kis help, mi lehet a baj?
Középállványra állítva nézegettem egy picit és ha elfordítom annyira jobbra amennyire menet közben láttam akkor a kerék is határozottan jobbra áll ha középre tekerem akkor egyenesen áll. Ez így ránzézésre ok. A hátsó kereket nem tudom hogyan vizsgáljam, de szemmértékre ezen sem látok semmit. El tud állítódni a hátsó tengely a kerékcsavaroknál egy ilyen pici eldőléstől? Hol kéne azt pontosan lemérnem?
Bocs ha marhaságokat kérdezek, totál kezdő vagyok. :)
Azt könnyen ellenőrizheted mert a karbinak nem kell nyomáson a benzin fogj az öledbe egy kólás üvegnyi benzint meg egy hosszabb csövet a karbira és ejtőtartályról tápláld meg kihagyva a benzinpumpát. Ha úgy elmúlik akkor valami gáz van a pumpánál. ha nem akkor nem a pumpa a sáros.
Nem is azt mondom, hogy nehezebb , hanem , hogy fejnehéz és ha lefekszik akkor majdnem, hogy hanyatt dobja magát... Legalábbis nekem a 660 ha teli tankkkal eldől akkor nem, hogy oldalra dől , de még a kerekeit is felemeli. Alig bírok alányúlni, a hátbetámasztós meg alámászok történet meg kurvára nem kivitelezhető és háttal is szinte lehetetlen mellé guggolni mert a seggemnek emelem neki.:((( A nehezebb BMW sose dől el ennyire, mert a barom nagy boxer henger megtartja, az ha eldől már magától félig feláll, csak az városban mindenben egy kicsit TÚL.
A klubbos Dukai Zolinak van egy haverja Szabadkán, ő tud HIBÁTLAN, eredeti méretű és alakú fejidomot csinálni 3YF-re. Csak meglógott valahová Európába - emiatt a teljesítés kicsit kérdéses. Többünknek ez a gyártmány van fent. (üvegszálas)
--
Bukócső: a duplakereklámpás XTZ660 kódja nem 3YF, hanem 4MD (asszem...), a cső viszont csak 3YF-re jó!!!
Köszi az infókat. Sajna nekem is elég megviselt fejidomjaim vannak, de az egyiket szebbé kéne varázsolnom mert szeptemberben műszaki és addigra össze kéne lapátolnom a gépet is, mert most elég gatya állapotban van :( Csórit már egy ideje csak használom és csak minimál karbantartást kap (télen-nyáron).
Amúgy ha nincs kormány súlyom, műszakin vizsgán ez lehet gond?
Ugyan itt keresek kék fordulatszámmérő hátlapot (1994 előtti XTZ660-ra).
Fel tudod állítani? Mert állítólag teletankolva nagyon fejnehéz. Csak kíváncsi vagyok mert nagyon tetszik, beneveznék , de már a 660-at is elég szar emelgetni mert azért néha sikerül belelépnem 1-2 gödörbe...
Igazából nem új idom, először abban gondolkodtam, de a sablon elég macis a műszerfal burkolat felfogató elemei miatt... Ezért meg lett csinálva a régi repedt (nem lehet forrasztani, mert nem PE hanem PS ( polistirol) amit elvben lehet ragasztani de igazából sose lesz elég erős. Szóval összeraktam, kiegészítettem és a belső oldalra kapott 3 réteg üvegszövetet, Viszont kívül csiszolni kell és így a szín már nem eredeti.. Most ezen kűzdök. Végül ragasztás meg gányolás helyett ezt használtam: https://www.aliexpress.com/item/1005001394336493.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dNkC6tJ ahol meg hiányzott kicsi darab az ragasztószalag és a műgyanta kitöltötte. Van egy másik idomom ami szintén törött, de a méretekhez jó volt mert hálistennek nem ugyanott voltak eltörve...
Szintén sràcok detto ugyanaz abprobléma. Minden új, minden tiszta, elhozom frankó aztàn nàlam 20-30 km és szivat ugyan így. Ha valaki ràjön szóljon nekem is lécci. Meghàlàlom