Én még gyári bowdeneket (kuplung, gáz, ülés felnyitás) használok a Tenerén. 12 év 106 ezer km. Évente 1x szoktam átfújni egy kenősprayvel. Van egy kütyüm, amit a rácsavarozok a bowden kibontott felső végére és 1-1,5 perc alatt átfújom belül a bowdent. Nekem ennyi eddig elég volt.
én már olyan 10 éve rájöttem nem szabad olajozni az olyat aminek műanyag bélése van
és arra is ha nehezen jár ki kell cserélni, havernak havi szintem cseréltük a bowden belsőt mert mindig elszaggatta, nehéz is volt huzigálni, vett egy újat és vajpuha lett a kuplung
a petróleum remekül ki tudja mosni a bowdent, egy fecskendő kell meg egy olyan tű amit be lehet szúrni a belső mellé, szépen lecsepeg és felold mindent
A 97 ki van zárva, ez 91-es festés :-) Esetleg, első mo-i forgalombahelyezés... Vágvölgyi Tibinek van ugyanilyen itt Szögedinben - és az enyém is ilyen volt - valaha...
MegveÚr! A szivató bowden úgy jün ki a házból, mint a vaj...
Sztem te a házból tépted ki :-( A porlasztóból ki kell tekerni egy 13-as villással az réz-perselyt, és utána már csak két pillanat - és kint van minden.
--
Ronya!
Meghegesztettem a szívató golyót! (ha már úgyis kibeleztem a porlit) Csak annyi kellett, hogy befújtam féktisztítóval :-)
persze, hogy élek, és lassan, de biztosan növekszik a Tenerkére és motorozásra fordítható időm!!! Jipiiii.
Ultra köszi az infókat, utánajárok! Szeretném a "kis kedvencet" újra bevethető formába hozni... Kicsi harkály van a blokkba, azt még ki kell derítenem hogy mitől lehet...(Mondjuk az a túra elött is benne lakott már...) A kerekeken látszanak a kazah utak meg a selyemút... Sok kis sarokból áll össze a karika... Mióta a Döme Robi mocijával mentem, másodszor is bebizonyosodott, hogy az én 3DS-em bizony nem tudja azt, amit egy 3AJ... Pár paci hiányzik és sokkal rángatósabban megy... Remélem a Gerecsések tudnak segíteni karbi ügyben. Holnap kiderül. A Kazanyban felhegesztett első lánckereket is leműtöttem, így végre új láncot is kaphat. Az első telókban szerintem még a gyári olaj volt... 32 éves... A leeresztő és a beöntő csavarokon még nem volt kulcs, az tuti. ÉÉÉÉÉS mind az összes 517 ccm olaj benne volt. A szimeringek 1 cseppet sem eresztettek ki. Made in Japan!!!
Mondjuk nem egy mai info... Kis történelem: Kiss Tivadar - ő a Kisti - a Honda Dream szervíz vezetője az Alagúthoz közel, az Attila úton :-) Rá kell hivatkozni. Csak legyen még HOL...
--
Én is vettem a 3YF-be 3AJ arany kerekeket... Kigörgőztettem, csapágycsere, szimmering csere. Egyetlen küllő kivételével az összes anyát lecsavartam és zsírozva visszatettem :-) Aztán kicentíroztam (nem tökéletes, de a +-1mm megvan...)
Az egésznek annyi volt az értelme, hogy most van hátul 18-as kerekem :-)))
végre eljutottam oda, hogy a tenerkét kicsit gatyába rázzam. Egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy a fránya 3DS és 3AJ között van némi lóerő különbség. Most szétkaptam a karbit és 150-es primär és 110-es sekundär fuvóka van benne. Aki már szedett szét ilyet az mekkorát talált benne? Ha minden igaz, akkor a német modellben 165/125-ös van. Honnan lehetne ilyen fuvokákat szerezni, vagy egy komplett 3AJ karbit? Esetleg van valakinek polcon porosodó?
A kerekeket is szeretném átküllőzni, mert gyalázatos állapotban vannak. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tanácsa, hogy merre érdemes indulni?
Ide is be teszem, mert tudom hogy közületek sokan nem Facebook-oznak:
Akit érdekel a TET téma, akkor gyere itt a helyed.
Sziasztok! Nyár közepén érdeklődés hiányában elmaradt a B.Lajos által szervezett TET-est. Így hát megragadtam a lehetőséget, hogy egy kellemes őszi estére összeröffenünk-beszélgetünk fenn a mátrában egyet. Helyszín:Hidegkúti Túristaház https://www.google.hu/maps/place/Hidegkúti+Turistaház/@47.8849078,19.8002328,19z/data=!4m5!3m4!1s0x474043f391d5a215:0x5bcd9ef3156a024!8m2!3d47.8847165!4d19.7998557 Érkezés:14:30-tól. (kérlek előbb ne gyertek!!!!, jobb ha nem látja a sok terepmotort, amikor átveszem a kulcsokat) Útvonal:Kérlek szépen titeket hogy csak a megadott útirányból gyertek fel(később teszek fel róla képet). Akinek nem gyári a dobja, és van lehetősége rá, akkor tegye be DB killerét. --rendszám nélküli motort nem szeretnék látni.-- SZEREtném jelezni, hogy aki érkezik kultúrált tempóba jöjjön Károlytárótól, illetve a nagy füves placcon nem csapatunk, ne is álljunk ide, szépen a ház elé. Rögtön jobbra.
Terep viszonyok: Sima endúrógumival járható(én kétszeméllyel megjártam esős-saras időben hajnal 3kor). Hidegkúti forrás előtti kereszteződésben lerakható a motor(ezután lefelé van egy lightos köves ereszkedő, semmi komoly.Másnap lesz itt izgi ha sok eső meg hó esik ;) Aki papírkutya, vagy csak szimplán utcai gumija van fenn jelenleg, itt fenn a táblánál le tudja tenni a motort. Kutya nem fog hozzányúlni, Szépen lezárod az információs táblánál. Program: Este szalonnasütés, iszogatás szolídan és átbeszélni a TET nézeteket! Na meg innivalót :D: pl: jóféle borok(fehér száraz), illetve Citromos Gössert szeretem :)
JA ÉS A LEGLÉNYegesebb!!! Ha bárki megállít felfelé, ki ne ejtsd hogy TET-est-re jössz, hanem mondjuk egy céges csapatépítő tréningre vagy hivatalos! Mindenki hozzon magával amit akar enni,sütni...stb. hálózsák, alvós párna...stb. Fenn nincs 220V, elektronokkal így készülj. Van napelemes rendszer, de ez csak a világításra elég. de ha nem süt akkor marad a viharlámpa
10 fő alatt anyagilag bukta(nekem akkor is ki kell fizetni ha csak 3-an leszünk.
2300ft/fő a részvétel díjja. kérlek ide utaljatok: Tóth Ákos OTP Bank 11773456-00275026-00000000 akinek beérkezett az utalása, annak elfogadottnak tekintem a jelentkezését.
Kérdés esetén keressetek, írjatok.
Személyek, akik utaltak eddig: Földi Tamás Rácz Gábor
Semmire nem emlékszem már, olyan régen piszkáltam a porlasztót - csak arra, hogy két torka van - és nem jó ha véresek... Nem a szivató végén van az a 10-15mm hosszú, 1-2 mm vastag tűszerű vég? De annak azért ki kellene jönnie!! Szárítsd ki - akkor össze fognak menni a gumi tömítések , hátha úgy könnyebb.
Itt alul megtalálod a Service Manual-t. Ugyan 3YF (91-94) de a karbi nem változott a későbbi tipusokon sem. Egyetlen bibi lehet, ha tiéd nem 4MD hanem 4BW (ez a svejci' modell) ami majd' 20%-kal vissza van fojtva :-(
--
Sajnos nekem is szét kell szednem az enyémet , mert vagy öt éve hozzá sem nyúltam - mert minek - ami jól működik azt kár megpiszkálni... Most meg a tűszelep kezd nem jól zárni és túlfolyik.
Szia!! Igen, ismerem a gyári méreteket. Anno én(is) raktam a gyári 45 helyett 46-ost. Azóta is ezzel az összeállítással hajtom. Ill. ha a terepes szett van fent, akkor 47-es a hátsó :-) (itt má' 112-es láncszemről beszélünk)
Azé' örülök, hogy valaki még rajtunk kívül megérti, hogy ha változtatsz az áttételen, akkor változik a sebesség(XT660x-r-z) is. Fb-s csoportban Istenkáromlásért majd' a fejemet vették az ilyen hozzászólásomért. :-) Azt hiszem ilyeneknek felesleges elkezdeni magyarázni. :-D
(Nem tudom mennyi van a Te gépedben..majd lassan kezdheted a kormánycsapágyakat is nézegetni) :D