Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 91805

én már olyan 10 éve rájöttem nem szabad olajozni az olyat aminek műanyag bélése van

és arra is ha nehezen jár ki kell cserélni, havernak havi szintem cseréltük a bowden belsőt mert mindig elszaggatta, nehéz is volt huzigálni, vett egy újat és vajpuha lett a kuplung

a petróleum remekül ki tudja mosni a bowdent, egy fecskendő kell meg egy olyan tű amit be lehet szúrni a belső mellé, szépen lecsepeg és felold mindent

Előzmény: Mistral1 (91804)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 91804

Mégjobb, zsíroztam! Az olaj kifolyik, a zsír marad!  9 évig volt sz@r...

Most megint rendes, vagyis megakad szépen :-)

Előzmény: ronya1 (91803)
ronya1 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 91803

nekem olyan volt hogy a réz kitekerős cucc ki is tekeredett, csak a benne lévő kis dugattyú szorult be

aztán olyan bőszen rángattam a bowdennel, hogy valami szétment ott ahol a 2 bowden össze van kötve

 

akkor úgy tűnik meg volt olajozva a szivató bowdened és  és beszedte a port

Előzmény: Mistral1 (91801)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 91802

Szemrevaló rendesen!

A 97 ki van zárva, ez 91-es festés :-)  Esetleg, első mo-i forgalombahelyezés...
Vágvölgyi Tibinek van ugyanilyen itt Szögedinben - és az enyém is ilyen volt - valaha...

Előzmény: Doomedsrac (91800)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 91801

MegveÚr!
A szivató bowden úgy jün ki a házból, mint a vaj...

Sztem te a házból tépted ki :-(
A porlasztóból ki kell tekerni egy 13-as villással az réz-perselyt, és utána már csak két pillanat - és kint van minden.

 

--

Ronya!

Meghegesztettem a szívató golyót! (ha már úgyis kibeleztem a porlit) Csak annyi kellett, hogy befújtam féktisztítóval :-)

Előzmény: Harleymedve (91780)
Doomedsrac Creative Commons License 2020.10.18 0 0 91800

https://auto.jofogas.hu/fejer/Yamaha_xtz_660__111626084.htm ha esetleg valakinek pont venni szeretne egy 660-ast :) árra elég jónak tűnik a többi az meg úgy is ott derűl ki :)

kopas1600 Creative Commons License 2020.10.16 0 1 91799

Szia véletlenül nem 3DT kódú az? 

Előzmény: Hunomad (91798)
Hunomad Creative Commons License 2020.10.15 0 1 91798

Szia Mistral,

 

persze, hogy élek, és lassan, de biztosan növekszik a Tenerkére és motorozásra fordítható időm!!! Jipiiii.

 

Ultra köszi az infókat, utánajárok! Szeretném a "kis kedvencet" újra bevethető formába hozni... Kicsi harkály van a blokkba, azt még ki kell derítenem hogy mitől lehet...(Mondjuk az a túra elött is benne lakott már...)  A kerekeken látszanak a kazah utak meg a selyemút... Sok kis sarokból áll össze a karika... Mióta a Döme Robi mocijával mentem, másodszor is bebizonyosodott, hogy az én 3DS-em bizony nem tudja azt, amit egy 3AJ... Pár paci hiányzik és sokkal rángatósabban megy... Remélem a Gerecsések tudnak segíteni karbi ügyben. Holnap kiderül. A Kazanyban felhegesztett első lánckereket is leműtöttem, így végre új láncot is kaphat. Az első telókban szerintem még a gyári olaj volt... 32 éves... A leeresztő és a beöntő csavarokon még nem volt kulcs, az tuti. ÉÉÉÉÉS mind az összes 517 ccm olaj benne volt. A szimeringek 1 cseppet sem eresztettek ki. Made in Japan!!! 

Tenere forever!!!

 

Előzmény: Mistral1 (91795)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91797

Mondjuk nem egy mai info...
Kis történelem: Kiss Tivadar  - ő a Kisti - a Honda Dream szervíz vezetője az Alagúthoz közel, az Attila úton :-)   Rá kell hivatkozni.  Csak legyen még HOL...

 

--

Én is vettem a 3YF-be 3AJ  arany kerekeket... Kigörgőztettem, csapágycsere, szimmering csere. Egyetlen küllő kivételével az összes anyát lecsavartam és zsírozva visszatettem :-) Aztán kicentíroztam (nem tökéletes, de a +-1mm megvan...)

Az egésznek annyi volt az értelme, hogy most van hátul 18-as kerekem :-)))

Előzmény: Mistral1 (91796)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91796

Nédda!!
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=125413565&t=9118599

 

Kisti! Ha még olvasod - Köcce! :-))

Előzmény: Hunomad (91794)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91795

Akkor élsz még, ha írsz... :-)
A telefonban a múltkor alig hittem el :-))))

 

Nekem ennyi info van:

Küllő  Koch Ferenc

Guglizd meg valahogy... Mintha a big-fórumból írtam volna ki anno - és talán Skaptól lehet az info.

Előzmény: Hunomad (91794)
Hunomad Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91794

Sziasztok,

 

végre eljutottam oda, hogy a tenerkét kicsit gatyába rázzam. Egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy a fránya 3DS és 3AJ között van némi lóerő különbség. Most szétkaptam a karbit és 150-es primär és 110-es  sekundär fuvóka van benne. Aki már szedett szét ilyet az mekkorát talált benne? Ha minden igaz, akkor a német modellben 165/125-ös van. Honnan lehetne ilyen fuvokákat szerezni, vagy egy komplett 3AJ karbit? Esetleg van valakinek polcon porosodó?

 

A kerekeket is szeretném átküllőzni, mert gyalázatos állapotban vannak. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tanácsa, hogy merre érdemes indulni? 

 

Előzmény: Hunomad (91558)
Szmuk Creative Commons License 2020.10.14 0 1 91793

Sziasztok!

 

Ide is be teszem, mert tudom hogy közületek sokan nem Facebook-oznak:

Akit érdekel a TET téma, akkor gyere itt a helyed.

 

Sziasztok!
Nyár közepén érdeklődés hiányában elmaradt a B.Lajos által szervezett TET-est.
Így hát megragadtam a lehetőséget, hogy egy kellemes őszi estére összeröffenünk-beszélgetünk fenn a mátrában egyet.

Helyszín:Hidegkúti Túristaház
https://www.google.hu/maps/place/Hidegkúti+Turistaház/@47.8849078,19.8002328,19z/data=!4m5!3m4!1s0x474043f391d5a215:0x5bcd9ef3156a024!8m2!3d47.8847165!4d19.7998557

Érkezés:14:30-tól.
(kérlek előbb ne gyertek!!!!, jobb ha nem látja a sok terepmotort, amikor átveszem a kulcsokat)

Útvonal:Kérlek szépen titeket hogy csak a megadott útirányból gyertek fel(később teszek fel róla képet). Akinek nem gyári a dobja, és van lehetősége rá, akkor tegye be DB killerét.
--rendszám nélküli motort nem szeretnék látni.--
SZEREtném jelezni, hogy aki érkezik kultúrált tempóba jöjjön Károlytárótól, illetve a nagy füves placcon nem csapatunk, ne is álljunk ide, szépen a ház elé. Rögtön jobbra.

Terep viszonyok: Sima endúrógumival járható(én kétszeméllyel megjártam esős-saras időben hajnal 3kor). Hidegkúti forrás előtti kereszteződésben lerakható a motor(ezután lefelé van egy lightos köves ereszkedő, semmi komoly.Másnap lesz itt izgi ha sok eső meg hó esik ;) Aki papírkutya, vagy csak szimplán utcai gumija van fenn jelenleg, itt fenn a táblánál le tudja tenni a motort. Kutya nem fog hozzányúlni, Szépen lezárod az információs táblánál.
Program: Este szalonnasütés, iszogatás szolídan és átbeszélni a TET nézeteket!
Na meg innivalót :D: pl: jóféle borok(fehér száraz), illetve Citromos Gössert szeretem :)


JA ÉS A LEGLÉNYegesebb!!!
Ha bárki megállít felfelé, ki ne ejtsd hogy TET-est-re jössz, hanem mondjuk egy céges csapatépítő tréningre vagy hivatalos!
Mindenki hozzon magával amit akar enni,sütni...stb.
hálózsák, alvós párna...stb.
Fenn nincs 220V, elektronokkal így készülj.
Van napelemes rendszer, de ez csak a világításra elég.
de ha nem süt akkor marad a viharlámpa

10 fő alatt anyagilag bukta(nekem akkor is ki kell fizetni ha csak 3-an leszünk.

2300ft/fő a részvétel díjja.
kérlek ide utaljatok:
Tóth Ákos
OTP Bank
11773456-00275026-00000000
akinek beérkezett az utalása, annak elfogadottnak tekintem a jelentkezését.

Kérdés esetén keressetek, írjatok.

Személyek, akik utaltak eddig:
Földi Tamás
Rácz Gábor

Üdv_Szmuki

Attila DR Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91792

Állat ilyen gyorsan föld úton nem veszélyes ? Még betonon is félnék😂

Előzmény: Szmuk (91787)
ronya1 Creative Commons License 2020.10.14 0 1 91791

felénk vannak olyan süppedős homokos részek ahol ha 3 hónapig este egyfolytában másnap már ugyanolyan süllyedős mint amikor száraz

Előzmény: Szmuk (91789)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 91790

Látod, minden rosszban van vmi jó! :-)

Előzmény: Szmuk (91789)
Szmuk Creative Commons License 2020.10.13 0 1 91789

Azért ilyenkor irigyelem a homokon lakókat!eső másnapján már tudnak offroadolni.

Én itt a mátralján várnom kell 2hetet lazán...ha nem akarok sz@pni...

Előzmény: Mistral1 (91788)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.13 0 1 91788

aaááá, fotősopp. Itt ezer éve csak a monszun van, nem erre videóztad, az 7szentség...

Előzmény: Szmuk (91787)
Szmuk Creative Commons License 2020.10.13 0 0 91787

Emlékezzünk meg hogy egyszer volt egy szárazság is nem túl rég :D

Tenere és a homok :D

https://www.youtube.com/watch?v=U4XKpnhC7s4&t=1s

 

 

Mistral1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91786

Semmire nem emlékszem már, olyan régen piszkáltam a porlasztót - csak arra, hogy két torka van - és nem jó ha véresek...
Nem a szivató végén van az a 10-15mm hosszú, 1-2 mm vastag tűszerű vég?  De annak azért ki kellene jönnie!!
Szárítsd ki - akkor össze fognak menni a gumi tömítések , hátha úgy könnyebb.

Előzmény: ronya1 (91784)
Harleymedve Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91785

Hátha van valami humánusabb módja is :))

ronya1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91784

anno a 3aj-ből is alig jött ki, addig cibáltam amíg másik szivató bowdent kellett venni

Előzmény: ZojcsiAnya (91783)
ZojcsiAnya Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91783

Köszi a segítséget,meg is lett az úszószintre vonatkozó adat.

A szívatót,még értelmezem.Nem értem mibe akadt meg.

Mistral1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91782
Előzmény: Mistral1 (91781)
Mistral1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91781

Persze!

 

Itt alul megtalálod a Service Manual-t. Ugyan 3YF (91-94) de a karbi nem változott a későbbi tipusokon sem. Egyetlen bibi lehet, ha tiéd nem 4MD hanem 4BW (ez a svejci' modell) ami majd' 20%-kal vissza van fojtva :-(

--

Sajnos nekem is szét kell szednem az enyémet , mert vagy öt éve hozzá sem nyúltam - mert minek - ami jól működik azt kár megpiszkálni... Most meg a tűszelep kezd nem jól zárni és túlfolyik.

Előzmény: Harleymedve (91780)
Harleymedve Creative Commons License 2020.10.12 0 0 91780

Sziasztok.

Valaki tudna nekem segiteni?

Adott egy 97' xtz 660,megtudnátok mondani hogy az úszóházban mennyi benzinek kell lennie?Honnan kell mérni meg meddig?

ÉMeg a szivatóval is van egy kis gondom.Kitekerem a karburátor oldalán a csavart de nem jön ki.Azt hogy lehet kiszabaditani?

Köszönöm a segitséget.

ronya1 Creative Commons License 2020.10.11 0 0 91779

2004-ben az exc450 1,6 milla volt, gondolom a drz se lehetett több, az lc4  meg 1,65milla

Előzmény: Doomedsrac (91777)
Buchokid Creative Commons License 2020.10.11 0 0 91778

Szia!!
Igen, ismerem a gyári méreteket. Anno én(is)  raktam a gyári 45 helyett 46-ost. Azóta is ezzel az összeállítással hajtom.
Ill. ha a terepes szett van fent, akkor 47-es a hátsó :-) (itt má' 112-es láncszemről beszélünk)

 

Azé' örülök, hogy valaki még rajtunk kívül megérti, hogy ha változtatsz az áttételen, akkor változik a sebesség(XT660x-r-z) is. Fb-s csoportban Istenkáromlásért majd' a fejemet vették az ilyen hozzászólásomért. :-)
Azt hiszem ilyeneknek felesleges elkezdeni magyarázni. :-D

(Nem tudom mennyi van a Te gépedben..majd lassan kezdheted a kormánycsapágyakat is nézegetni) :D

 

Előzmény: Dobrovsky1 (91760)
Doomedsrac Creative Commons License 2020.10.11 0 0 91777

Nekem a 1,5 - 1,7m DR-Z400 a kedvencem 😂 főleg, hogy talán még az új se került enyibe 😂 

Előzmény: ronya1 (91776)
ronya1 Creative Commons License 2020.10.10 0 1 91776

3,5ért van az új 700as

2,3ért a régi 12 éves

Azért ez így nem az igazi

Fôleg hogy az új úgy néz ki nagyon jól sikerült

 

Ha ennyire drágulnak a motorok akkor felteszem az lc4-et 1,4-re :))

 

Előzmény: Doomedsrac (91774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!