persze, hogy élek, és lassan, de biztosan növekszik a Tenerkére és motorozásra fordítható időm!!! Jipiiii.
Ultra köszi az infókat, utánajárok! Szeretném a "kis kedvencet" újra bevethető formába hozni... Kicsi harkály van a blokkba, azt még ki kell derítenem hogy mitől lehet...(Mondjuk az a túra elött is benne lakott már...) A kerekeken látszanak a kazah utak meg a selyemút... Sok kis sarokból áll össze a karika... Mióta a Döme Robi mocijával mentem, másodszor is bebizonyosodott, hogy az én 3DS-em bizony nem tudja azt, amit egy 3AJ... Pár paci hiányzik és sokkal rángatósabban megy... Remélem a Gerecsések tudnak segíteni karbi ügyben. Holnap kiderül. A Kazanyban felhegesztett első lánckereket is leműtöttem, így végre új láncot is kaphat. Az első telókban szerintem még a gyári olaj volt... 32 éves... A leeresztő és a beöntő csavarokon még nem volt kulcs, az tuti. ÉÉÉÉÉS mind az összes 517 ccm olaj benne volt. A szimeringek 1 cseppet sem eresztettek ki. Made in Japan!!!
Mondjuk nem egy mai info... Kis történelem: Kiss Tivadar - ő a Kisti - a Honda Dream szervíz vezetője az Alagúthoz közel, az Attila úton :-) Rá kell hivatkozni. Csak legyen még HOL...
--
Én is vettem a 3YF-be 3AJ arany kerekeket... Kigörgőztettem, csapágycsere, szimmering csere. Egyetlen küllő kivételével az összes anyát lecsavartam és zsírozva visszatettem :-) Aztán kicentíroztam (nem tökéletes, de a +-1mm megvan...)
Az egésznek annyi volt az értelme, hogy most van hátul 18-as kerekem :-)))
végre eljutottam oda, hogy a tenerkét kicsit gatyába rázzam. Egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy a fránya 3DS és 3AJ között van némi lóerő különbség. Most szétkaptam a karbit és 150-es primär és 110-es sekundär fuvóka van benne. Aki már szedett szét ilyet az mekkorát talált benne? Ha minden igaz, akkor a német modellben 165/125-ös van. Honnan lehetne ilyen fuvokákat szerezni, vagy egy komplett 3AJ karbit? Esetleg van valakinek polcon porosodó?
A kerekeket is szeretném átküllőzni, mert gyalázatos állapotban vannak. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tanácsa, hogy merre érdemes indulni?
Ide is be teszem, mert tudom hogy közületek sokan nem Facebook-oznak:
Akit érdekel a TET téma, akkor gyere itt a helyed.
Sziasztok! Nyár közepén érdeklődés hiányában elmaradt a B.Lajos által szervezett TET-est. Így hát megragadtam a lehetőséget, hogy egy kellemes őszi estére összeröffenünk-beszélgetünk fenn a mátrában egyet. Helyszín:Hidegkúti Túristaház https://www.google.hu/maps/place/Hidegkúti+Turistaház/@47.8849078,19.8002328,19z/data=!4m5!3m4!1s0x474043f391d5a215:0x5bcd9ef3156a024!8m2!3d47.8847165!4d19.7998557 Érkezés:14:30-tól. (kérlek előbb ne gyertek!!!!, jobb ha nem látja a sok terepmotort, amikor átveszem a kulcsokat) Útvonal:Kérlek szépen titeket hogy csak a megadott útirányból gyertek fel(később teszek fel róla képet). Akinek nem gyári a dobja, és van lehetősége rá, akkor tegye be DB killerét. --rendszám nélküli motort nem szeretnék látni.-- SZEREtném jelezni, hogy aki érkezik kultúrált tempóba jöjjön Károlytárótól, illetve a nagy füves placcon nem csapatunk, ne is álljunk ide, szépen a ház elé. Rögtön jobbra.
Terep viszonyok: Sima endúrógumival járható(én kétszeméllyel megjártam esős-saras időben hajnal 3kor). Hidegkúti forrás előtti kereszteződésben lerakható a motor(ezután lefelé van egy lightos köves ereszkedő, semmi komoly.Másnap lesz itt izgi ha sok eső meg hó esik ;) Aki papírkutya, vagy csak szimplán utcai gumija van fenn jelenleg, itt fenn a táblánál le tudja tenni a motort. Kutya nem fog hozzányúlni, Szépen lezárod az információs táblánál. Program: Este szalonnasütés, iszogatás szolídan és átbeszélni a TET nézeteket! Na meg innivalót :D: pl: jóféle borok(fehér száraz), illetve Citromos Gössert szeretem :)
JA ÉS A LEGLÉNYegesebb!!! Ha bárki megállít felfelé, ki ne ejtsd hogy TET-est-re jössz, hanem mondjuk egy céges csapatépítő tréningre vagy hivatalos! Mindenki hozzon magával amit akar enni,sütni...stb. hálózsák, alvós párna...stb. Fenn nincs 220V, elektronokkal így készülj. Van napelemes rendszer, de ez csak a világításra elég. de ha nem süt akkor marad a viharlámpa
10 fő alatt anyagilag bukta(nekem akkor is ki kell fizetni ha csak 3-an leszünk.
2300ft/fő a részvétel díjja. kérlek ide utaljatok: Tóth Ákos OTP Bank 11773456-00275026-00000000 akinek beérkezett az utalása, annak elfogadottnak tekintem a jelentkezését.
Kérdés esetén keressetek, írjatok.
Személyek, akik utaltak eddig: Földi Tamás Rácz Gábor
Semmire nem emlékszem már, olyan régen piszkáltam a porlasztót - csak arra, hogy két torka van - és nem jó ha véresek... Nem a szivató végén van az a 10-15mm hosszú, 1-2 mm vastag tűszerű vég? De annak azért ki kellene jönnie!! Szárítsd ki - akkor össze fognak menni a gumi tömítések , hátha úgy könnyebb.
Itt alul megtalálod a Service Manual-t. Ugyan 3YF (91-94) de a karbi nem változott a későbbi tipusokon sem. Egyetlen bibi lehet, ha tiéd nem 4MD hanem 4BW (ez a svejci' modell) ami majd' 20%-kal vissza van fojtva :-(
--
Sajnos nekem is szét kell szednem az enyémet , mert vagy öt éve hozzá sem nyúltam - mert minek - ami jól működik azt kár megpiszkálni... Most meg a tűszelep kezd nem jól zárni és túlfolyik.
Szia!! Igen, ismerem a gyári méreteket. Anno én(is) raktam a gyári 45 helyett 46-ost. Azóta is ezzel az összeállítással hajtom. Ill. ha a terepes szett van fent, akkor 47-es a hátsó :-) (itt má' 112-es láncszemről beszélünk)
Azé' örülök, hogy valaki még rajtunk kívül megérti, hogy ha változtatsz az áttételen, akkor változik a sebesség(XT660x-r-z) is. Fb-s csoportban Istenkáromlásért majd' a fejemet vették az ilyen hozzászólásomért. :-) Azt hiszem ilyeneknek felesleges elkezdeni magyarázni. :-D
(Nem tudom mennyi van a Te gépedben..majd lassan kezdheted a kormánycsapágyakat is nézegetni) :D
Tavasszal - örök hála és mély nagyrabecsülés szorgos népünk jobban (és egyre jobban ) teljesítő ormányának - egy blokkot majd annyiért kaptam, mint amennyiért korábban egy egész motort adtak :-( :-(
Minden motor ára felment :) Az XTZ660-nak ( link ) is felment az ára, 700-900eFt, (bár most pont felkerült egy foglalkozós olcsóbban), nem értek hozzá, de valószínűleg az euro miatt, mert így kintről is többért jönnek be a motorok.