végre eljutottam oda, hogy a tenerkét kicsit gatyába rázzam. Egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy a fránya 3DS és 3AJ között van némi lóerő különbség. Most szétkaptam a karbit és 150-es primär és 110-es sekundär fuvóka van benne. Aki már szedett szét ilyet az mekkorát talált benne? Ha minden igaz, akkor a német modellben 165/125-ös van. Honnan lehetne ilyen fuvokákat szerezni, vagy egy komplett 3AJ karbit? Esetleg van valakinek polcon porosodó?
A kerekeket is szeretném átküllőzni, mert gyalázatos állapotban vannak. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tanácsa, hogy merre érdemes indulni?
Ide is be teszem, mert tudom hogy közületek sokan nem Facebook-oznak:
Akit érdekel a TET téma, akkor gyere itt a helyed.
Sziasztok! Nyár közepén érdeklődés hiányában elmaradt a B.Lajos által szervezett TET-est. Így hát megragadtam a lehetőséget, hogy egy kellemes őszi estére összeröffenünk-beszélgetünk fenn a mátrában egyet. Helyszín:Hidegkúti Túristaház https://www.google.hu/maps/place/Hidegkúti+Turistaház/@47.8849078,19.8002328,19z/data=!4m5!3m4!1s0x474043f391d5a215:0x5bcd9ef3156a024!8m2!3d47.8847165!4d19.7998557 Érkezés:14:30-tól. (kérlek előbb ne gyertek!!!!, jobb ha nem látja a sok terepmotort, amikor átveszem a kulcsokat) Útvonal:Kérlek szépen titeket hogy csak a megadott útirányból gyertek fel(később teszek fel róla képet). Akinek nem gyári a dobja, és van lehetősége rá, akkor tegye be DB killerét. --rendszám nélküli motort nem szeretnék látni.-- SZEREtném jelezni, hogy aki érkezik kultúrált tempóba jöjjön Károlytárótól, illetve a nagy füves placcon nem csapatunk, ne is álljunk ide, szépen a ház elé. Rögtön jobbra.
Terep viszonyok: Sima endúrógumival járható(én kétszeméllyel megjártam esős-saras időben hajnal 3kor). Hidegkúti forrás előtti kereszteződésben lerakható a motor(ezután lefelé van egy lightos köves ereszkedő, semmi komoly.Másnap lesz itt izgi ha sok eső meg hó esik ;) Aki papírkutya, vagy csak szimplán utcai gumija van fenn jelenleg, itt fenn a táblánál le tudja tenni a motort. Kutya nem fog hozzányúlni, Szépen lezárod az információs táblánál. Program: Este szalonnasütés, iszogatás szolídan és átbeszélni a TET nézeteket! Na meg innivalót :D: pl: jóféle borok(fehér száraz), illetve Citromos Gössert szeretem :)
JA ÉS A LEGLÉNYegesebb!!! Ha bárki megállít felfelé, ki ne ejtsd hogy TET-est-re jössz, hanem mondjuk egy céges csapatépítő tréningre vagy hivatalos! Mindenki hozzon magával amit akar enni,sütni...stb. hálózsák, alvós párna...stb. Fenn nincs 220V, elektronokkal így készülj. Van napelemes rendszer, de ez csak a világításra elég. de ha nem süt akkor marad a viharlámpa
10 fő alatt anyagilag bukta(nekem akkor is ki kell fizetni ha csak 3-an leszünk.
2300ft/fő a részvétel díjja. kérlek ide utaljatok: Tóth Ákos OTP Bank 11773456-00275026-00000000 akinek beérkezett az utalása, annak elfogadottnak tekintem a jelentkezését.
Kérdés esetén keressetek, írjatok.
Személyek, akik utaltak eddig: Földi Tamás Rácz Gábor
Semmire nem emlékszem már, olyan régen piszkáltam a porlasztót - csak arra, hogy két torka van - és nem jó ha véresek... Nem a szivató végén van az a 10-15mm hosszú, 1-2 mm vastag tűszerű vég? De annak azért ki kellene jönnie!! Szárítsd ki - akkor össze fognak menni a gumi tömítések , hátha úgy könnyebb.
Itt alul megtalálod a Service Manual-t. Ugyan 3YF (91-94) de a karbi nem változott a későbbi tipusokon sem. Egyetlen bibi lehet, ha tiéd nem 4MD hanem 4BW (ez a svejci' modell) ami majd' 20%-kal vissza van fojtva :-(
--
Sajnos nekem is szét kell szednem az enyémet , mert vagy öt éve hozzá sem nyúltam - mert minek - ami jól működik azt kár megpiszkálni... Most meg a tűszelep kezd nem jól zárni és túlfolyik.
Szia!! Igen, ismerem a gyári méreteket. Anno én(is) raktam a gyári 45 helyett 46-ost. Azóta is ezzel az összeállítással hajtom. Ill. ha a terepes szett van fent, akkor 47-es a hátsó :-) (itt má' 112-es láncszemről beszélünk)
Azé' örülök, hogy valaki még rajtunk kívül megérti, hogy ha változtatsz az áttételen, akkor változik a sebesség(XT660x-r-z) is. Fb-s csoportban Istenkáromlásért majd' a fejemet vették az ilyen hozzászólásomért. :-) Azt hiszem ilyeneknek felesleges elkezdeni magyarázni. :-D
(Nem tudom mennyi van a Te gépedben..majd lassan kezdheted a kormánycsapágyakat is nézegetni) :D
Tavasszal - örök hála és mély nagyrabecsülés szorgos népünk jobban (és egyre jobban ) teljesítő ormányának - egy blokkot majd annyiért kaptam, mint amennyiért korábban egy egész motort adtak :-( :-(
Minden motor ára felment :) Az XTZ660-nak ( link ) is felment az ára, 700-900eFt, (bár most pont felkerült egy foglalkozós olcsóbban), nem értek hozzá, de valószínűleg az euro miatt, mert így kintről is többért jönnek be a motorok.
Fél1háza pont útbaesik Bugac felé - ha éppen arra megyünk! :-))
Vagyunk itt egy páran a homokos Aranyháromszögből: Kmét - Halas - Szöged (még Sanyifalvát is ide lehet csatolni háromésfél szögként - az ottani srác igazából félegyházi származású - meg a homok ott is "rendes" :-)