Semmire nem emlékszem már, olyan régen piszkáltam a porlasztót - csak arra, hogy két torka van - és nem jó ha véresek... Nem a szivató végén van az a 10-15mm hosszú, 1-2 mm vastag tűszerű vég? De annak azért ki kellene jönnie!! Szárítsd ki - akkor össze fognak menni a gumi tömítések , hátha úgy könnyebb.
Itt alul megtalálod a Service Manual-t. Ugyan 3YF (91-94) de a karbi nem változott a későbbi tipusokon sem. Egyetlen bibi lehet, ha tiéd nem 4MD hanem 4BW (ez a svejci' modell) ami majd' 20%-kal vissza van fojtva :-(
--
Sajnos nekem is szét kell szednem az enyémet , mert vagy öt éve hozzá sem nyúltam - mert minek - ami jól működik azt kár megpiszkálni... Most meg a tűszelep kezd nem jól zárni és túlfolyik.
Szia!! Igen, ismerem a gyári méreteket. Anno én(is) raktam a gyári 45 helyett 46-ost. Azóta is ezzel az összeállítással hajtom. Ill. ha a terepes szett van fent, akkor 47-es a hátsó :-) (itt má' 112-es láncszemről beszélünk)
Azé' örülök, hogy valaki még rajtunk kívül megérti, hogy ha változtatsz az áttételen, akkor változik a sebesség(XT660x-r-z) is. Fb-s csoportban Istenkáromlásért majd' a fejemet vették az ilyen hozzászólásomért. :-) Azt hiszem ilyeneknek felesleges elkezdeni magyarázni. :-D
(Nem tudom mennyi van a Te gépedben..majd lassan kezdheted a kormánycsapágyakat is nézegetni) :D
Tavasszal - örök hála és mély nagyrabecsülés szorgos népünk jobban (és egyre jobban ) teljesítő ormányának - egy blokkot majd annyiért kaptam, mint amennyiért korábban egy egész motort adtak :-( :-(
Minden motor ára felment :) Az XTZ660-nak ( link ) is felment az ára, 700-900eFt, (bár most pont felkerült egy foglalkozós olcsóbban), nem értek hozzá, de valószínűleg az euro miatt, mert így kintről is többért jönnek be a motorok.
Fél1háza pont útbaesik Bugac felé - ha éppen arra megyünk! :-))
Vagyunk itt egy páran a homokos Aranyháromszögből: Kmét - Halas - Szöged (még Sanyifalvát is ide lehet csatolni háromésfél szögként - az ottani srác igazából félegyházi származású - meg a homok ott is "rendes" :-)
Neked a speedo-healer lenne ideális. Szinte tökéletesen be lehet kalibrálni! A csalás terén igazad van (nem a VW kezdte, csak ők megbuktak vele)! Mindenki csinálja, olyan mint a dopping!
Mivel szabvány méret a száma alapján bármelyik csapágyboltban kapsz kerékcsapágyakat.
Én már nem utazom benne. Az XT660 klub forgalmazza úgy tudom. Nekik van egy klub shop-juk. Rámész az oldalukra http://www.xt660-club.hu/ 4G menesztőgumi alatt minden infót megtalálsz.