Nem csak a motoros, hanem minden gépjármű (elektromos IS!!!) - kivéve a gyevi bírók, meg a tömjénzsótik - ők mehetnek 20-an 20 db V8-as 4x4-gyel - mi soregyes 600-zal, egytlen hajtott kerékkel - NEM. :-(
Érdekes amúgy, az ERDÉSZEK is max 500-zal tolhatják!!! (rúgatnak is páran a DRZ-400-zal, én meg a 660-nal poroszkálva se :-(
Ez vagyon az állás... (meghívtak a minap egy megbeszélésre: Nemzeti parkosok, PolgiJenők, RENDŐRSÉG - és három díszpinty motoros (meg 2 rendőrmotoros :-) Érdekes volt - de nem hagytuk magunkat... Már az nagy eredmény, hogy egyáltalán bejutottunk egy ilyen helyre és meghallgattak minket. Jó hírek - nna, azok pont nincsenek :-( Még a rendőrök voltak a legnormálisabbak egyébként... Egyelőre még bizakodunk, hátha lesz folytatás
Nekem a hengereket szorító rugó ( 2mm az átmérője...) adta meg magát - megtákoltuk két db szimmeringból, behajtva a végük, összeragasztva - 3 éve bírja.
LYAMAHÁNÁL aranyárban kapod a vasat is, vmi 150 pénz a KOMPLETT.
Én az Ali-ről rendeltem 5-8 eFt volt asszem a komplett, raptor 660-ként keresd :-)
2,4l lett beletöltve, és ahogy leírtad elvégeztem az olajcserét. Szépen benyelte, majd járatva a motort az olajtartályban is nőtt az olajszint. De a pálca alját nem érte el a szint. Később mentem vele pár km-t, akkor meg a pálca tetején volt a szint. Most megint az alját érinti az olaj.
A kuplungdekninél a golyós szelepet újra cseréltem. Nem változott semmi. Ezek után nincs ötletem miért nem állantó a szint az olajtartályban. A gépkönyv sem ír erre semmit. De szeretném valahogy megtudni mi okozza. Esetleg ötlet?
Sziasztok! Egy hibát szeretnék megoldani, történetesen azt, hogy olajcserénél feltöltöttem az olajtartályt az előírt mennyiséű olajjal és pár perc járatás után eltünt a java része. Az olaj cirkulál, mert a pumpa cserélve lett és az olajtankba rendesen nyomja is. Van valami szelep valahol ami a visszafolyást megakadályozza ill. miért nem áll be a tartályban az olajszint? tip.: Yamaha XT600Z Tenere 1988 3AJ Válaszokat megköszönöm!
Sajnos az egész országra igaz, amit felvázoltál: elkerítések, elzárások, magán utak, természetvédelmi övezetek, meg még mi minden, ami miatt ki van tiltva lassan már nem csak a motoros, hanem mindenki más is. Alig találni már olyan helyet, utat, ami terepesnek nevezhető és legálisan járható. Szomorú, de úgy tűnik ez csak rosszabb lesz az idő múltával.
arrafelé azt kell tudni hogy a dvcs-kígyós-52es közti rész természetvédelmi terület egyes részei zárt részek, régen állandó megfigyelés is volt
a dvcs hídtól el lehet téblábolni a kígyós partra itt nem baszakodnak az emberrel de fülöpszállás-szabadszállás irányban már nem ajánlatos mászkálni
a dvcs-től felénk nincs ilyen rész egy ideig szentimre-izsák kisizsák felé van egy csomó helyen tábla amerre régebben mászkáltunk már ott is szinte mindenhol
a villanypásztorok engem is bosszantanak, egy csomó régi út már járhatatlan miattunk, plusz a sok nemzeti park natura2000 miatt már az a kis motorozós kedvem is a múlté miattuk
Haát, mivel az enduros soha nem téved el - emiatt azt kell mondanom, hogy így terveztük - pedig qrvára nem :-)
Csak beleakadtünk ott fölötted abban a fene nagy pusztában a sok drótba - és nem jutottunk el keletről jőve a Csonkatoronyhoz. Valsz csak észak-dél írányból járható - de akkorát meg most nem akartunk kerülni - aztán ha már az út bevitt egy utcával lejebb feléd - hát akkor már fordultunk egyet, hátha... De nem :-(
Jobb is, mert még pont egy kipu hiányzott volna a hátamra hazafelé :-) Lekvár lett volna belőle mire hazaér...
Értem én , hogy az igazi TENERE-look az a dupla_kereklámpás kivitel - de a 3YF-en behozott H4-es "kockalámpa" fényévekkel jobban világít, főleg emeltfényű egőkkel.
(csakhát ronda... És vissza is tértek a duplalámpás kivitelhez újra :-( )
Talán a Golf valamelyik szériája ment hasonló méretű lámpákkal - és abba talán H4 kellett...
Gabesz is felturbózta a saját fényét - de az meg vakít hátulról - nem kicsit...
Nem tudom, hogy van-e rendes átalakító H4-ről BA-ra :-( (amit Ronya is emlgetett)
Vagy csak halogén égő BA foglalttal. (kínai boztosan van, de azoat inkább agyjuk most :-( :-(
Köszönöm a válaszokat. Nem vagyok az a kimondott barkácsolós típus jelenleg. Ami tetszene az ilyen ledes megoldás inkább. Nem tudom itthon épített e be már valaki hasonlót, és ha igen, akkor honnan szerezte be? Az alábbi egy komplett átalakítás kapcsán került be a srácnak, ez egy elég jól sikerült példa szerintem. Néztem a szállítója weboldalát (mastechmoto.com), de ott már csak az ST1200-hoz vannak ajánlatok..
Ronyanak igaza van, feszultsegmeres az elso lepes, de a foncsor ha kifakult vagy por van a lampaburaban az is erosen csokkenti a fenyhatast. Ha van barkacs venad, korbevagod az uveg es a foncsor kozott, ujrafoncsoroztatod akarhol apropernzert, majd visszaragasztod.
Ha nincs, akkor keresel bele masik reflektort, par Yamahanak azonosak voltak a reflektorai abbol az idobol.
Sokkal erosebb izzot nem erdemes belerakni a gyarinal, mert esetleg meg a generatort vagy feszultseg szabalyzot is hazavaghatod. Halogen izzo egy jo megoldas, lehet hogy szukseged lesz egy atalakito gyurure, hogy a vetitesi kep olyan legyen, amilyen kellene hogy legyen.
Új vagyok itt. 2016.Április óta XTZ750 tulaj. Keresek a mocihoz, jó állapotú kipufugó könyököt, (lehet bontott is, ha nem túl rozsdás) illetve megoldást arra, hogy napnyugta után is tudjak motorozni :D
Az én Superem eredetelig olaszból lett behozva, s valami külföldi csoportban azt írták, hogy ezeknek a világításán nem lehet segíteni...nem akarom elhinni. 3LD a motor és vázszámom. Várom a javaslatokat!