Sziasztok! Segítséget kérnék. Xtz660 leállításnál jókora csattanással áll meg,mi okozhatja ezt a hangot? (Olyan hangot ad mint amikor behúz egy önindító relé de nem forgat csak csattan egyet.) Köszi a válaszokat.
Hali kérdés lenne .91 es xtz750 papíron folytott ,tisztítás miatt szét van szedve a porlasztó! Érdekelne a normál fúvóka méretek Mert ha még nincs átalakítva akkor itt az idő , csak feleslegesen ne költjünk 40000 et A főfuvoka jelen esetben 70 es
Van, de azon a környéken nemigen mállik le semmi kiszűrnivaló. A blokk belsejéből származó károkozókat pedig eléggé egyenes úton szívhatja fel a szivattyú - gondolom.
Nameg amit en csinalok: laptop HDD-bol a magnesbol egy koromnyi darabot berakok az olajszuro melle, az aramlo olaj utjaba. Nagyon sok reszeleket megesz, ami apro, de indikatornak is jo, ha kezd meghalni a blokkban valami pl, akkor feltunoen sundisznos lesz :D
A kuka varázsszó jusson eszedbe, amikor legközelebb megfogod!
Pontosan nem tudom, hogy a Te blokkodban hol a durvaszűrő, de azt is ki kellene (ildomos lenne) takarítani. Sajnos sok típusnál ez csak a blokk kettédöntésével kivitelezhető! (A DRZ is ilyen 😖) Esetleg vadásszál bontott, de jobb állapotút!
Jajj, de jó! Ez csíkos is, és meg is rághatott valamit - gondolom, fogaskerékről lepattant acéldarabkát, amit ráadásul nem is igen tudott könnyen kiköpni, így jópárszor körbejárhatott benne.
Ki kell szerelni az olajpumpát, ha csíkos az oldalfala CSERE!!!
Réskiszorítású pumpa, ha lecsiszolódott fémrészecskék átjutnak a durva szűrőn elsőnek szétfütyűlik a pumpát, mert a papírszűrő a pumpa után van! A szétfütyülődött olajpumpa meg forró állapotban kevéske olajat képes felnyomatni a hengerfejbe, így elfütyülődnek a himbák, meg a veztengely fészkek! Költséges mulatság!
A Dörcibe 50 ruppó volt egy genuine sutyuki! Dzsamahába kb dulpáját saccolom!😖