Keresés

Részletes keresés

Manóúr Creative Commons License 2020.07.06 0 0 91587

Köszönöm! 🙂

Előzmény: Mistral1 (91586)
Mistral1 Creative Commons License 2020.07.06 0 0 91586

ManóÚr!


Szülinapot!!!!

ronya1 Creative Commons License 2020.07.05 0 0 91585

szerencsétek volt mert nem volt poros a murva ;)

Előzmény: Szmuk (91584)
Szmuk Creative Commons License 2020.07.04 0 0 91584
Buchokid Creative Commons License 2020.07.03 0 0 91583

Szia!!
Gratulálok!! Sok sok balesetmentes KM-et!!
Kérdés: új 1200 ST, vagy "Te vagy új" 750-es ST? 
:-) 

Előzmény: Beneré (91581)
Mistral1 Creative Commons License 2020.06.29 -1 0 91582

Szia!
Van pár ST tulaj, besegítenek majd.

Infoként egyelőre csak annyi, hogy a svájci (és néha talán az osztrák) modelleket szokták visszafogni. Biztosan ilyen a tiéd is?

Előzmény: Beneré (91581)
Beneré Creative Commons License 2020.06.29 0 1 91581

Sziasztok, 

 

új Super Teneré tulajdonos vagyok.

 

Az lenne a kérdésem, hogy hol vannak a motorban fojtások és hogyan tudok megszabadulni tőlük?

 

Köszi az infókat!

Mistral1 Creative Commons License 2020.06.29 -1 2 91580

Olyan törpént velem - ami nagyon régen volt már!

A W2-es csizmám a második-harmadik útján (vagyis vadi új még) SEM ÁZOTT BE!

 

Pénteken Majsa és Bugac között elkapott a felhőszakadás - és egy istállóba kéredzkedtem be a lovak, kecskék, miazmások közé - amolyan megváltóként érezve magam  :-)

(Ember nem volt, a többiek meg beengedtek. A kuvasz is csak fél óra és az eső elmúlása után, távozásomkor akart kihúzni a csizmámból - befelé bezzeg nem jelezte, hogy kussoljak)

 

Onnan kb Kmétig hatalmas tócsák voltak, nem lehetett "rendesen-homokosan" haladni - de kapott vizet így is rendesen.

Aztán Dabasra felérve megtaláltam Taki kedvenc motormosóját, amiről Taro ezerkettese igen szépeket tudna mesélni...
Egyedül voltam, bátornak kellett lennem (amit ugye csak egy paraszthajszál választ el a hülyeségtől :-( )
Uccuneki, és csak középen lepődtem meg kicsit a mégpuhább iszapon alul - ott be kellett avatkozni kicsit a csizmával a víz alatt - de semmi nem jutott belülre. 

TECCIK!

Másnap a bandával is csapattuk a sarat, vizeket párszor - az se jutott belülre.

 

Tudom persze, hogy ez csak max fél évig fog tartani, amíg az impregnálás le nem válik a középső, puha zárónyelről :-(

ronya1 Creative Commons License 2020.06.26 0 3 91579

Nagy nehezen megtaláltam a végzős asszonynak az ellen szerét :))

 

 https://youtu.be/2OZ9vdf_boA

 

Előzmény: CsLacc (91578)
CsLacc Creative Commons License 2020.06.25 -1 0 91578

Sajna X lett! Ember tervez asszonka végez!

Előzmény: Mistral1 (91577)
Mistral1 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 91577

Pénteken délről jön valaki Dabasra?

Du 3-kor indulnék Szögedinből, kocogós "kis" homokolásra tervezem.

jakapapa Creative Commons License 2020.06.21 0 0 91576

kösz, egy ideig nem járok arra asszem sajna... :)

Előzmény: dzoltan82 (91574)
jakapapa Creative Commons License 2020.06.21 0 0 91575

:D

Előzmény: ronya1 (91573)
dzoltan82 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 91574

Nekem van. Atveheto Szabadkan

ronya1 Creative Commons License 2020.06.20 0 1 91573

Feltúrtam mindent de nem találtam meg pedig úgy emlékeztem egy 42-és van valahol

az biztos az első Fogarasí túrát avval csináltam utána váltottam 47-re

Előzmény: jakapapa (91572)
jakapapa Creative Commons License 2020.06.16 0 0 91572

sziasztok 

 

ha vkinek lenne esetleg egy 3AJ hátsó lánckereke (használt is jó) 41 v 42 foggal az kérem jelezze  :) köszi

kopas1600 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 91571

A legjobban úgy tudod hangolni ha a tank helyett rá raksz egy próba tartályt, mert így könnyen hozzá férsz és menet közben teszteled addig állítod még minden tartományban,lent közép,és magas nem lesz jó. Az a baj ezek azért már kicsit kopottak pl kehelycső, subertű, ezért a manuálban megadott mm nem biztos hogy jó lesz. Általában fent szokott rossz lenni. És az alapjárati keveréket is többször teszteld. 

Előzmény: karesz151 rex (91567)
Mistral1 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 91570

Előfordulhat az is.

Sajnos, azt csak egy oda-vissza cserével tudjátok letesztelni (kell egy másik, természetesen)

-

Másik gyertya? Egy próbát megér, 1xűbb, mint a gyújtást kicserélni :-)

Előzmény: karesz151 rex (91569)
karesz151 rex Creative Commons License 2020.06.12 0 0 91569

A légszürő és a karbi tiszta,gyújtástol nem csinálhat ilyet?

Mistral1 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 91568

A service_manual-okban le van írva, hogy a másodiknak az első milyen nyitásánál kell megindulnia, általában mm-ben adják meg.
A gumi-membrán tökéletes legyen, nagy szopás, ha falsozik, mert igen borsos az ára :-(

Előzmény: karesz151 rex (91567)
karesz151 rex Creative Commons License 2020.06.10 0 0 91567

A kető torkot hogy szoktátok öszehangolni?teljesen kinyilik mind a kető a karbi ba.

ronya1 Creative Commons License 2020.06.08 0 1 91566

Légszűrő takarítás.  Karbi takarítás és beállítás 

ha most kezdte el és régen jól ment akkor jó eséllyel elmúlik a hiba

ha ismeretlen előélet akkor lehet Nem megfelelő a főfúvóka És/vagy Tű állás De akár ECU hiba is lehet

Előzmény: karesz151 rex (91563)
ETZ69 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 91565

Kevés az infó ! Üresben 3/4 gáz után kb mindegyik XT ledadog . 6200 fordulat környékén leszabályoz az elektronika .

Előzmény: karesz151 rex (91563)
Mistral1 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 91564

Egy motor megy, amíg van

1. levegő

2. benzin

3. gyújtás

4. kompresszió

 

Kb ebben a sorrendben nézd végig alaposan/takarítás/csere ahol lehet/kell.

Előzmény: karesz151 rex (91563)
karesz151 rex Creative Commons License 2020.06.07 0 0 91563

Sziasztok van egy yamaha xt600 as om és háromnegyed gáz után ledadog,tudtok valami ötletet hogy ez mitöl lehet?

Mistral1 Creative Commons License 2020.06.07 0 2 91562

Norbiknak, Robiknak kellemeset!

joevagyok68 Creative Commons License 2020.06.04 0 2 91561

"Az N-es Sámsonnal milyen egyszerű volt, kivetted a karbiból az alu-gyűrűt - aztán annyi, "emberi" teljesítménye lett egyből :-)"

Azért N és B között nem csak ennyi volt a különbség !

A karbis határoló volt az egyik különbség.. Ami tényleg könnyen hozzáférhető/orvosolható volt...

Viszont volt még különbség, ami miatt az N "gyengébb" volt..

Az N-nek, hosszabb volt a kipufogó könyöke, jobban "belenyúlt" a kipufogó dobba..

Illetve az N-nek kisebb volt a kipufogó nyílása mint a B-nek ..

 

Legalábbis én úgy emlékszem...

Előzmény: Mistral1 (91559)
Hunomad Creative Commons License 2020.06.03 0 0 91560

Azóta már van új rencám. Csokinak igaza volt 5+6000 de pik pak meglett minden. 15 percet voltam az okmanyirodaban. 

 

Igyekszem felhajtani egy 3aj karbit, ha mást nem csak kolcsonbe, es, ha nagy a valtozas akkor beszerzek egyet veglegesen is. 

Ha valakinek van egy a fiokban, légyszi szóljon. Koszi.

 

Koszi, hogy jottetek, gyertek maskor is, és bármilyen motoros elott nyitva a kapunk, aki Gyôr kornyeken tekereg.

Előzmény: Mistral1 (91559)
Mistral1 Creative Commons License 2020.06.02 0 0 91559

rencám' : hát bakker, hogy 3-an voltak még mögötted, aztán így is elveszett :-(

Kipróba:  Robi nem erre mondta neked, hogy fura a hangja? Azzal sok-sok szűkítéssel...

Az N-es Sámsonnal milyen egyszerű volt, kivetted a karbiból az alu-gyűrűt - aztán annyi, "emberi" teljesítménye lett egyből :-)

 

Jó volt látni végre benneteket, köszönjük itt is a vendéglátást!!

Előzmény: Hunomad (91558)
Hunomad Creative Commons License 2020.06.01 0 0 91558

Találtam én is egy leírást, hogy mik a módosítások. 

 

A HUB-on írta egy svájci mókus, hogy Ő miket variált át, hogy a 3AJ ereje meglegyen:

 

Unterschiedliches Spritzen. (más fuvokák)
Ein Kunststoffring zur Begrenzung des Vakuumschlittens zum vollständigen Öffnen. (egy műanyag gyűrűt kivett, ami a vákumos torok teljes nyitását gátolta)

Ein Begrenzungsring am Ende des Auspuffs. (a kipufogó végében van egy szűkítő gyűrű)
Ein anderer Schnorchel. (Egy másik szívócsonk)
Ein anderer Mittelteil in der Airbox. (Az airbox középső részének a cseréje)

Hogy mennyire hiteles az infó, azt nem tudom, de lényegi különbség van erőben a 3AJ javára ez biztos. 

Pár hét és prioritást nyer a dolog, akkor majd írok tapasztalatokat. (De egyenlőre az elveszített rendszám problémát kell orvosolnom.... )

:( 

Előzmény: ETZ69 (91556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!