A legjobban úgy tudod hangolni ha a tank helyett rá raksz egy próba tartályt, mert így könnyen hozzá férsz és menet közben teszteled addig állítod még minden tartományban,lent közép,és magas nem lesz jó. Az a baj ezek azért már kicsit kopottak pl kehelycső, subertű, ezért a manuálban megadott mm nem biztos hogy jó lesz. Általában fent szokott rossz lenni. És az alapjárati keveréket is többször teszteld.
A service_manual-okban le van írva, hogy a másodiknak az első milyen nyitásánál kell megindulnia, általában mm-ben adják meg. A gumi-membrán tökéletes legyen, nagy szopás, ha falsozik, mert igen borsos az ára :-(
Találtam én is egy leírást, hogy mik a módosítások.
A HUB-on írta egy svájci mókus, hogy Ő miket variált át, hogy a 3AJ ereje meglegyen:
Unterschiedliches Spritzen. (más fuvokák) Ein Kunststoffring zur Begrenzung des Vakuumschlittens zum vollständigen Öffnen. (egy műanyag gyűrűt kivett, ami a vákumos torok teljes nyitását gátolta)
Ein Begrenzungsring am Ende des Auspuffs. (a kipufogó végében van egy szűkítő gyűrű) Ein anderer Schnorchel. (Egy másik szívócsonk) Ein anderer Mittelteil in der Airbox. (Az airbox középső részének a cseréje)
Hogy mennyire hiteles az infó, azt nem tudom, de lényegi különbség van erőben a 3AJ javára ez biztos.
Pár hét és prioritást nyer a dolog, akkor majd írok tapasztalatokat. (De egyenlőre az elveszített rendszám problémát kell orvosolnom.... )
Huh, jah igen, én mecséri vagyok. Az Győr mellett van. Megróbálom én is a reszelgetést, aztán ha nem megy, akkor lehet megtámadnék valakit egy csere erejéig. Előre is köszi.
Már 90 előtt is probléma volt a svájci emisszió / teljesítmény környékén ! A 84-es 43F nekem is onnan származik , szerencsére nem a karbit butították hanem a gázkarban volt egy kis plusz anyag . Nem is gyorsult úgy mint a haveré ! Kb max 80%-ban nyitotta a síbert , némi reszelés után helyre állt a rend .
egy kis googlizás után kiderítettem, hogy a 3AJ sávjci verziója a 3DS karbija, pár dologban különbözik.
A 90-es években a sajtosoknál szigorúbb emissziós követelmények voltak, mint a többi országban, így visszavették a tenerke teljesítményét is. Tegnap másodszor is megbizonyosodtam róla, hogy a 3AJ combosabb mint a 3DS.
Na már most, esetleg volna valakinek egy felesleges 3AJ karbija, amit kölcsönkérhetek egy próbára?
Ha esetleg tud valaki olyan endúrót ami könnyű és alacsony az egy ismerőst érdekelne nem kell se izmos se fiatal se nagyon drága. De papírja mindenképp legyen.
Bíztam benne hogy a csontkovacs össze tud rakni annyira hogy tudjak motorozni. de nagyon úgy néz ki hogy ami nagyon elromlott az nem fog sosem jó lenni
amúgy az a túra az egyik legjobb amin részt vettem
lehetet volna hosszabb is csak papirkutyák voltunk és nem mentunk esőben
A minap a Szentpéterszeg - Ales - Csenger útvonalat újra bejárták - pár részen korrigálni kellett :-) (ahol a susnyában aludtunk, ott hagytam el a személyi-jogsi-forgalmi arany-hármast :-)